Ranzig resultaat na crash (gore foto)

Erg smerige foto ja, die gast ligt er nogal
levenloos bij om het zo maar te zeggen..

Iemand die de rest van het verhaal kent??

Maar van de andere kant...met fatsoenlijke
bescherming was er waarschijnlijk niks aan het
handje geweest..

Lekker stoer hoor, met je korte broek en T-shirt
wheely-en |( |(
 
oe, kippevel......

ridder di morali...draag een beschermend pak!!!

Djek ;) , wat een naar plaatje
 
hmm ik zou de volgende keer alleen een link plaatsen...

Ik was er ook niet zeker over, dit zijn ook niet echt de zaken waar je over na wil denken als je een stukkie gaat toeren.
Dacht dat een waarschuwing in de topic titel wel genoeg zou zijn,of werkt dat alleen maar als een uitnodiging.. De mensen die het topic checken ondanks die waarschuwing zouden ook op de link hebben geklikt... (denk ik)
 
Ik was er ook niet zeker over, dit zijn ook niet echt de zaken waar je over na wil denken als je een stukkie gaat toeren.
Dacht dat een waarschuwing in de topic titel wel genoeg zou zijn,of werkt dat alleen maar als een uitnodiging.. De mensen die het topic checken ondanks die waarschuwing zouden ook op de link hebben geklikt... (denk ik)
Jah, staat idd al in je topictitel maar toch maar ff veranderd in een link, als je het dan ECHT wilt zien moet je maar klikken. :)
 
Lekker is anders ja, kende de foto van de "wheelie" wel al. Het gevolg nog niet, is volgens mij wel echt.
 
Gatverdamme, zit er niet echt lekker frisjes uit.
Hij heeft wel erg veel verwondingen opgelopen door die wheelie.
Als je het aan mijn vraagt een beetje teveel.
Ik zit toch een beetje te twijfelen over de echtheid van het plaatje.
 
'k denk dat'k die crash (die gele bike) al eens op filmpje heb gezien..
Geen idee hoe echt het is en of beiden bij elkaar horen.. denk'k het niet maja.
 
Gatverdamme, zit er niet echt lekker frisjes uit.
Hij heeft wel erg veel verwondingen opgelopen door die wheelie.
Als je het aan mijn vraagt een beetje teveel.
Ik zit toch een beetje te twijfelen over de echtheid van het plaatje.

Zat dus ook te twijfelen maar de kleding en helm lijkt overeen te komen, lijkt me ook wel dat zijn rechterbeen een behoorlijke opdonder moet krijgen. Maar aan de andere kant kom je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver met photoshop e.d. en ergens verwacht ik toch meer schrammen over de rest van z'n lichaam. Ach, het zal wel ;)
 
ach dit ziet er ranzig uit en is gedaan met een motor (en dat zet je dus aan het denken. , maar heeft iemand wel eens een auto vast zien zitten onder een vrachtwagen..

Met de motor maak je net zoveel kans op een ongeluk als met de auto. Het zit allemaal tussen de oren en in de rechter pols.

Plus als je met de motor ergens goed hard tegen op gaat hoef je je tenminste geen zorgen meer te maken over revalideren.
 
Als de foto echt is en ze horen bij elkaar dan heeft ie nu een rolstoel met lichtmetalen velgjes. Of zo'n bejaardenscootertje. Maar daar kan ie wel veilig wheelies mee maken. Kijk maar naar de reclame op TV!

Ziet er wel lekker uit, doe maar een kilo...
 
Als de foto echt is en ze horen bij elkaar dan heeft ie nu een rolstoel met lichtmetalen velgjes. Of zo'n bejaardenscootertje. Maar daar kan ie wel veilig wheelies mee maken. Kijk maar naar de reclame op TV!

zoiets als dit

afb01.jpg


of dit

001.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan