raptor 125 vraagjes

303

Die hard MF'er
27 apr 2006
752
0
(sorry heb t hier ook ff gepost omdat t over techniek maar ook tegelijk over 125cc gaat heb ik t daar ook maar even gepost) :Z :Y

een maat van me heeft een cagiva raptor 125cc gekocht.heeft een 900km op de teller.zelf kent hij niet veel van 125cc'tjes af en ik ook niet echt lijkt me wel een leuke lichte motor heb er is op gereden toe nwe hem bi jde verkoper kochten en rijd wel lekker.maar om te schakelen dat gaat zo stroef!is dit normaal of is dit omdat hij nog maar 900km op de teller heeft?je kan er bijna niet mee in neutraal schakelen vrij stroef dus.nuja ik had dat met mijn comet hyosung 125 gt ook wel dat alles zo stroef was tot een 1200km en dan ging het steeds vlotter mijn hyosung is 4 takt de raptor is 2 takt wat houd dit precies in?voordelen/nadelen?hij had zich laten vertellen dat je geen olie moet gebruiken omdat de benzine je motor al smeert,maar volgens mij klopt dat niet of ben ik verkeerd?iemand hier met nog een raptor misschien?
nog een vraagje:toen we hem gingen kopen startte de motor niet.de raptor had 6 maanden stilgestaan(klopt hij hing vol stof,maar was voor de rest als nieuw!)de verkoper zette er zo een oplader even aan de batterij en hij starte meteen.thuis gekomen kreeg hij hem niet meer in gang uiteraard.kan het zijn dat de batterij gewoon stuk is van zo lang stil te staan?of kunnen we hem gewoon aan de lader een nachtje eerst opladen?enzoja met wat voor lader is dat een autobatterij lader met een stand 6-12 volt?want we hebben hier zo een lader en volgens mij staat op die raptor batterij 12volt...
sorry voor de domme vragen maar ja al doende leert men he
greetz
 
neen er zat geen instructie boekje bij spijtig genoeg,maar heb van de cagiva site ondertussen al een handleiding gevonden en die is bijna 200 pagina's lang :]
en inderdaad er zit ene olie reservoir onder de benzine tank was ff zoeken want de benzinetank gaat omhoog en daar zit je olie en waterkoeling reservoir,en onder t zadel de batterij enz...was met een verborgen clipje onder t zadel te openen en wij maar zoeken haha _O- *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan