rare jongens ?

Aprilia4fun

MF veteraan
11 sep 2002
8.828
426
Vanochtend op de A27 (H"sum) rond 9:30 rijd 130 km, mag op dat stuk 120 km/h dus iets te hard O-) doorwaai jackie aan heerlijk !

Zie ik in de spiegel een gele jas/witte motor naderen terwijl ik een auto inhaal met dezelfde snelheid 130 km/h .
Inmiddels de agent in kwestie blijft achter me rijden en ik ga weer rustig naar rechts wel iets afzakkend richting de 120 km/h .

Komt hij naast me rijden wijst tie naar z`n km teller en met z`n vinger naar een nee schuddend voorhoofd ? :?

WTF _O- moest er gewoon om lachen , moet ik aan de kant ? Wat mot die kerel ?

Vervolgens zet hij ineens het gas er flink op en verdwijnt met zeer hoge snelheid uit het zicht ? Geen sirene of flitslicht aan en dat mag wel ?
Heb ik nou met een intimiderende P malloot te maken :+ , Zonnesteek of zou hij een oogarts cq psycholoog moeten benaderen . Wat een belachelijke "machtsvertoning" -O-


Uiteraard het niet laten verpesten en lekker door :] gereden op m`n N 1200 Bandit .

toedeledokieeeeeeee
 
Laatst bewerkt:
Komt hij naast me rijden wijst tie naar z`n km teller en met z`n vinger naar een nee schuddend voorhoofd ? :?



Vervolgens zet hij ineens het gas er flink op en verdwijnt met zeer hoge snelheid uit het zicht ? Geen sirene of flitslicht aan en dat mag wel ?
Heb ik nou met een intimiderende P malloot te maken :+ , Zonnesteek of zou hij een oogarts cq psycholoog moeten benaderen . Wat een belachelijke "machtsvertoning" -O-


Uiteraard het niet laten verpesten en lekker door :] gereden op m`n N 1200 Bandit .

Wat heb je nou te janken :?

Je word betrapt op een klein beetje te snel rijden, ipv een bekeuring krijg je even wat aandacht en mag je gewoon doorrijden. Waar haal jij nu 'machtsvertoon' vandaan ?

Schijnheilig is een term die ik beter vind passen bij je reply......bij 130 je snelheid laten afzakken naar 120 _O-
 
Je reed te langzaam. Ik vroeg me af wat zo een sukkelaar op de snelweg deed, maar ik vond het te warm om dat uit te gaan leggen. :+
 
Blijkbaar begreep je wel wat hij van je wilde. Dat je afzakte naar 120 km/h en niet 130 km/h blijft rijden.
 
Ben het eens met deputy duc ...je reed te langzaam ...130 op je teller zal amper 120 in het echt zijn ...hij bedoelde kijk je teller na. Deze non verbale communicatie hoort netjes beantwoord te worden door het op steken van je middelvinger ... omdat jij het niet begreep ging hij maar verder :P

Maar dat het rare jongens zijn ben ik het met je eens :)
 
Laatst bewerkt:
zoekfunctie is ruk, maar hadden we een jaar geleden niet een nep-agent uit die contreien ?
 
Op zo'n moment wil je jouw middelvinger opsteken en deze belettend heen en weer zwaaien.
 
Vanochtend op de A27 (H"sum) rond 9:30
Geloof me, er is om die tijd nog geen motoragent op de weg hoor. Die gasten kunnen net zoveel lekkere wijven krijgen als ze maar willen, die hebben om die tijd wel wat anders te naaien als een sukkelige motorrijder.
 
Je reed te langzaam. Ik vroeg me af wat zo een sukkelaar op de snelweg deed, maar ik vond het te warm om dat uit te gaan leggen. :+
Je overwoog zeker nog om hem een parkeerbon te geven? Maar toen zag je dat hij toch voorwaarts bewoog?
 
Maar toch een topic openen? Je bent sowieso gek dat je met dit weer achter de computer zit.

hij is gelukkig in goed gezelschap :+

Mij lukt het trouwens nooit om 120 te rijden op mijn 1200 bandit.
en ja als je op een bandit rijd houden onze vrienden in het blauw je natuurlijk wel goed in de gaten.
 
Inmiddels de agent in kwestie blijft achter me rijden en ik ga weer rustig naar rechts wel iets afzakkend richting de 120 km/h .

Komt hij naast me rijden wijst tie naar z`n km teller en met z`n vinger naar een nee schuddend voorhoofd ? :?

Als je goed had gekeken naar zijn gezichtsuitdrukking, had je waarschijnlijk een misprijzende smoel gezien, hij vraagt zich af waarom je van het gas af gaat. Met 130 op te teller rijd je 120.

Vervolgens geeft hij het goede voorbeeld, door gas te geven. Niet meer niet minder.

Er is geen motoragent die jou in zo'n situatie met 130 op de teller (dus geen echte km's) een bon geeft. Of hij moet vanmorgen door zijn vrouw/vriendin op de stoep gezet zijn, maar zelfs dan. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik reed laatst 190 op de A7, komt er zo'n motorwout naast me rijden en wijst op zijn snelheidsmeter. Ik denk: die vent vindt dat ik niet hard genoeg ga, dus volgas gegeven en ik heb hem niet meer gezien.
 
Die agent heb ik in 1992 ook gezien. Plat op de tank op mijn CB750, vol gas over de A4. Oom agent naast met met zijn collega op de motor. Gebaartje rustig aan en weg waren ze. Ik probeerde toen een bericht te plaatsen op de BBS maar mijn cassettebandjes waren op dus kon de C64 niet opstarten.
 
Geloof me, er is om die tijd nog geen motoragent op de weg hoor. Die gasten kunnen net zoveel lekkere wijven krijgen als ze maar willen, die hebben om die tijd wel wat anders te naaien als een sukkelige motorrijder.
_O- _O- _O- _O-


maar on topic.
Het is ook nooit goed :')
 
Mij lukt het trouwens nooit om 120 te rijden op mijn 1200 bandit.

en ja als je op een bandit rijd houden onze vrienden in het blauw je natuurlijk wel goed in de gaten.

Rechterhand, pols eens omlaag bewegen, wellicht dat t dan toch lukt !!


Absoluut, je zal er maar achterop rijden, best veel schade dan hoor.
 
Rechterhand, pols eens omlaag bewegen, wellicht dat t dan toch lukt !!


Absoluut, je zal er maar achterop rijden, best veel schade dan hoor.
Dit is exact wat ik altijd doe. Ik krijg mijn pols echter fysiek niet omhoog genoeg om 120 te halen. Dat vertel ik dan ook altijd aan de mannen in blauw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan