rare jongens ?

hemnnj.jpg
:+
 
Ben nog steeds niet overtuigd, alle acties zijn namelijk gebaseerd op de noodzaak ervan. Echt niet dat 140 150 cruizen op de snelweg altijd gedaan word uit noodzaak. Die noodzaak verzinnen ze er altijd wel weer bij maar dan mag het nog steeds niet.

Ah, we zijn er weer..

ik denk dat zijn koffie koud werd !! :')
 
Agent over de porto: "Er staat hier een grote neger bovenop een auto te dansen!"
Meldkamer: "Wilt U zich wel aan het portofoonprotocol houden, alstublieft? Over."
Agent: "Papa Zulu, Foxtrot, Alfa Romeo, over."
Dan maken we er toch gewoon "telefonetisch" van, dan is iedereen tevreden.


Eerst: :?
Daarna: _O- _O- _O- _O- _O-
 
ik vermoed iets in de trend van: "zij mogen hard en ik niet en dat is niet eerlijk"
<ROFL>

Dat interesseert me geen meter dus. Anders zou ik er ook tegen zijn als ze het beroepshalve doen.
Het gaat hier om het volgen van de regels. Niet meer en niet minder. Ik erger me eraan als dat niet gebeurt; de politie heeft wel een standaard hoog te houden.

Groetjes, Wim
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om het volgen van de regels. Niet meer en niet minder. Ik erger me eraan als dat niet gebeurt; de politie heeft wel een standaard hoog te houden.
Wat doen ze dan fout? Wat mag niet, graag ook met bronvermelding.
 
Wat doen ze dan fout? Wat mag niet, graag ook met bronvermelding.

Een trio achterin de politieauto met een dronken dame die je naar huis brengt, schijnt niet te mogen. Bron: RTL Nieuws. :+
Al hoewel, ik weet niet of het een trio was, misschien hebben ze hun beurt afgewacht.
 
Laatst bewerkt:
Een trio achterin de politieauto met een dronken dame die je naar huis brengt, schijnt niet te mogen. Bron: RTL Nieuws. :+
Al hoewel, ik weet niet of het een trio was, misschien hebben ze hun beurt afgewacht.


2,5 jaar celstraf. Dat soort dingen zou je niet moeten doen. '(
 
Een trio achterin de politieauto met een dronken dame die je naar huis brengt, schijnt niet te mogen. Bron: RTL Nieuws. :+
Al hoewel, ik weet niet of het een trio was, misschien hebben ze hun beurt afgewacht.
Je maakt een geintje _O- _O- _O- _O-

Hoe verzin je het ook :+
 
Blade,

Heb je er al eens bij stilgestaan dat het waarschijnlijk is dat die agent je voor gek verklaarde dat jij met 130 km.p/u in je "doorwaaijekkie" over de snelweg knalt. Vooral dat jasje leek hem waarschijnlijk niet zo"n goed idee maar blijkbaar is zijn boodschap niet helemaal overgekomen.Misschien begrijp je hem nu...

Groet,Auke.
 
Radiocomunicatie is in alle branches dezelfde.
Uitdrukkingen als:
Over
Uit
Roger
Ten For
...
hebben allen dezelfde betekenis.
Maar de uitdrukking "over en uit" wordt idd gebruikt i die zin. Ondanks ze niet bestaat kan het absoluut geen kwaad ze te gebruiken.
Ook op de luchthaven gebruiken we al die uitdrukkingen (ook "over en uit" wordt door sommigen gebruikt), en het phonisch alfabet enkel in nood- en belangrijke situaties, wat mij ook logisch lijkt. Het geeft meteen onderscheid tussen wel en niet belangeijke gesprekken.


 
1 wippie = 2,5 jaar celstraf
trouwen = meestal levenslang

Ze zijn er nog genadig van af gekomen.

1 wippie = 2,5 jaar celstraf.
3 mensen doodrijden (opa, oma, kleindochter) = 120 uur werkstraf.

Kan je dus beter iemand doodrijden dan op iemand rijden. :+
Anyway, ik ga teveel offtopic, mijn excuses.
 
1 wippie = 2,5 jaar celstraf.
3 mensen doodrijden (opa, oma, kleindochter) = 120 uur werkstraf.

Kan je dus beter iemand doodrijden dan op iemand rijden. :+
Anyway, ik ga teveel offtopic, mijn excuses.

Nog steeds die zooi? Die Pool kon niks van bewezen worden dat hij iets tegen de wet had gedaan (behalve dan t overrijden van die mensen), dus dat was gewoon een ongeluk.

Kan je wel nog een mooier voorbeeld geven wat ik vorige week meegemaakt heb. Poetsvrouw steelt al jaren een paar honderd euro per maand van mijn oma, krijgt 350 euro boete :') Justitie van dit land is echt compleet kansloos (niks tegen de agenten die haar meegenomen hadden, die konden ook wel janken toen ze de strafmaat hoorden).
 
Nog steeds die zooi? Die Pool kon niks van bewezen worden dat hij iets tegen de wet had gedaan (behalve dan t overrijden van die mensen), dus dat was gewoon een ongeluk.

Kan je wel nog een mooier voorbeeld geven wat ik vorige week meegemaakt heb. Poetsvrouw steelt al jaren een paar honderd euro per maand van mijn oma, krijgt 350 euro boete :') Justitie van dit land is echt compleet kansloos (niks tegen de agenten die haar meegenomen hadden, die konden ook wel janken toen ze de strafmaat hoorden).
Hoe ben je daar dan achter gekomen bedoel een paar jaar is best lang :X :X

Wel te triest voor woorden dat wel :r
 
Hoe ben je daar dan achter gekomen bedoel een paar jaar is best lang :X :X

Wel te triest voor woorden dat wel :r

Tijd is een beetje afgeschat, maar mn oma ging opeens meer geld gebruiken en mn opa zit al een tijdje in t verzorgingshuis, gok dat het ergens nadat ze alleen thuis bleef begonnen is. Mn oma was altijd al vrijgevig en legde dr geld overal, dus vonden t nog niet heel apart, maar toen er opeens in 6 weken 2100 euro doorheen gegaan was hadden we zoiets van dit klopt niet. 100 euro op de normale plek gelegd, dag voor de poetsvrouw kwam, dag erna zat er nog maar 80 in. Paar dagen later wat geld eruit gehaald, dat er nog 40 in zat voordat ze kwam, zat er daarna nog maar 30 in. Toen 300 erbij geduwd in gemarkeerde biljetten en langsgegaan toen de poetsvrouw bijna klaar was. Er zat toen 100 euro minder in de envelop die in de kast lag. Politie gebeld, die zijn gekomen en hebben dr meegenomen. Op t bureau hebben ze de biljetten met de door ons gefotografeerde serienummers gevonden. Poetsvrouw uiteraard liegen dat dit de eerste keer was dat ze iets jatte en dat ze alleen bij mn oma werkt (werkt als particulier gewoon fulltime bij mensen, we wisten helaas mr 1 persoon dus die hebben we kunnen inlichten, bij de rest werkt/steelt ze dus nog gewoon). Maar doordat ze nu dus maar 100 euro gejat had die bewezen kon worden heeft de officier van justitie de zelfde straf opgelegd als wanneer je in een winkel iets van tussen de 50 en 120 euro steelt, namelijk 350 euro boete... Dat dat mens al jaren bij mn oma werkt etc telt blijkbaar niet mee, dit is leuk voor de statistieken van Justitie en tenminste geen extra werk, binnen 5 uur stond ze alweer gewoon buiten dankzij het "zo spoedig mogelijk" recht.

Justitie in dit land geeft geen flikker om rechtvaardigheid, alleen maar om de cijfertjes van het aantal opgeloste zaken. De agent die onze verklaring opnam zei dat ze haar 72 uur vast zouden mogen houden, als ze dat nou eens gedaan hadden dan hadden ze zeker weten meer informatie gekregen over waar ze nog meer werkte en of ze nog meer gejat had. Maar die mensen hebben geen aangifte gedaan dus die boeien niet voor de statistieken... Kutland.
 
[/knip]
Kutland.

Heel erg kut inderdaad.
Aan de andere zijde is het ook wel goed dat je pas veroordeeld kunt worden als er ook bewijs is. Hoe cru het in dit geval ook is, veroordeeld worden op vermoedens en aannames is niet goed...
 
Terug
Bovenaan Onderaan