Rare mannenacties vs. motormeiden?

Erg herkenbare situaties..

Als je bij een stoplicht vooraan gaat staan en ze zien dat je een vrouw bent, komen ze net dat stukje naar voren zovan dacht jij dat je sneller bent dan ik en ondertussen wordt je lichaam even goed bestudeerd :Z Ik mag dan graag heel even oogcontact met de bestuurder maken, vizier dicht en gas..toedeledoki :P

Inderdaad, ik merk wel degelijk dat bij mij eerder een poging gedaan wordt met optrekken sneller weg te komen, dan bij mijn vriend...zou het aan hem liggen?...euh, neeee... :+
Ik denk dat het het gemiddelde manvolk niet geheel onberoerd laat, nou zien wij dames er natuurlijk ook erg blits en :9~ uit op een bike.... *D
 
Ik heb er nooit wat van gemerkt eigenlijk.

ik heb ook lang haar en rij altijd met mijn staart uit mijn jasje. nou ben ik natuurlijk geen vrouw, maar dat lijkt me lastig te zien met een helm op.

ik zie wel eens mannen naar me zwaaien/kijken, maar daar blijft het dan ook bij.
 
Zal wel een hersenspinsel zijn, maar toch heb ik het "onwaarschijnlijke" idee dat automobilisten(en dan met name mannen) anders reageren wanneer duidelijk te zien is dat de twee-wieler voor/naast ze een motorrijdSTer is.

Soms rijd ik met staart(in mijn haar, welteverstaan) in jas, soms met staart uit jas en het verschil is opmerkelijk: wanneer mijn staart uit mijn jas hangt en het helemaal duidelijk is voor de heren automobilisten dat het een dame is op die motor, zullen ze me wel eens even wat laten zien. B| Kleven, inhalen, bij (proberen te) blijven :Z , nou ja; allerlei rare acties die ze niet vertonen als mijn staart in mijn jas hangt. Dan gluren ze trouwens altijd even in mijn helm.

Ik vind het allemaal erg vermakelijk :} , maar ik vraag me wel af of andere MF-vrouwen dit herkennen, en of de MF-mannen een verklaring hebben voor dit gedrag?

Ik vind het maar verwarrend hoor.
Zie ik een staart, denk he een lekker wijf, ga er achteraan, blijkt het een kerel te zijn.
 
Erg herkenbare situaties..

Als je bij een stoplicht vooraan gaat staan en ze zien dat je een vrouw bent, komen ze net dat stukje naar voren zovan dacht jij dat je sneller bent dan ik en ondertussen wordt je lichaam even goed bestudeerd :Z Ik mag dan graag heel even oogcontact met de bestuurder maken, vizier dicht en gas..toedeledoki :P
ik zou gas er achter aan geven en vooral niet voorbij jou rijden O-)
 
Ach ja, mannen :P
Ik vind het wel grappig als ze denken dat ze me bij het stoplicht bij kunnen houden met een gaar golfje :z

[me]Spider merkt geen verschil met het haar in of uit de helm :+ [/me]
 
Ik denk idd dat het komt omdat mannen zich plots een stuk minder mannelijk voelen in hun boodschappenautootje...

Nooit last van gehad in mijn MR2 :)

Overigens, ik rij nooit harder dan 160 (motort/auto) alles wat me dan nog inhaalt... succes en veel plezier.
 
Ik ga zo een blonde staart kopen :P

Kan ik ook mn haren eens onder mn helm vandaan laten hangen :o

En dan een ongeschoren bek onder de helm en de kinnebak omhoog doen })
 
ik heb ook lang haar en rij altijd met mijn staart uit mijn jasje. nou ben ik natuurlijk geen vrouw, maar dat lijkt me lastig te zien met een helm op.
ik zie wel eens mannen naar me zwaaien/kijken, maar daar blijft het dan ook bij.
Had vorige week in Italie m'n staart vanwege de warmte uit m'n jas hangen |( maar daar wordt je dus niet blij van, gasten worden kompleet gek als ze een blonde staart zien B| 2 maatjes die erbij waren vroegen zich af waarom er getoetert werd e.d. tot ik naar me staart wees :o

[me]Crash is dus geen V :X [/me]
 
Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk zeg......

Het enige waar ik bij een verkeerslicht naar kijk is de motor en vervolgens de staat waar de banden in verkeren.
 
woensdag 04 augustus 2004 20:35 schreef KawaNinja600 het volgende:[/b][/url]:^

Daar moet je zijn! })

Niet in de bagger-hoek :r ;)


Hey...guys...we gaan toch niet lopen katten waar ik me bij aan zou moeten sluiten he?? B|
Ben dan wel rasechte Tukker,maar vind de Achterhoek wel errug mooi om doorheen te toeren en misschien zelfs wel om te gaan verhuizen,mocht mijn hubbie daar een baan krijge!!!
Dus...euh...nu weet ik al niet meer wat ik wou zeggen...

Lekker belangerijk, dus! (dat was het!!)
 
Zal wel een hersenspinsel zijn, maar toch heb ik het "onwaarschijnlijke" idee dat automobilisten(en dan met name mannen) anders reageren wanneer duidelijk te zien is dat de twee-wieler voor/naast ze een motorrijdSTer is.

Soms rijd ik met staart(in mijn haar, welteverstaan) in jas, soms met staart uit jas en het verschil is opmerkelijk: wanneer mijn staart uit mijn jas hangt en het helemaal duidelijk is voor de heren automobilisten dat het een dame is op die motor, zullen ze me wel eens even wat laten zien. B| Kleven, inhalen, bij (proberen te) blijven :Z , nou ja; allerlei rare acties die ze niet vertonen als mijn staart in mijn jas hangt. Dan gluren ze trouwens altijd even in mijn helm.

Ik vind het allemaal erg vermakelijk :} , maar ik vraag me wel af of andere MF-vrouwen dit herkennen, en of de MF-mannen een verklaring hebben voor dit gedrag?

Tja, ik als MF-man heb er wel een verklaring voor.
Ik denk alleen niet dat de MF-vrouwen het leuk zullen vinden O-)

Ik denk nml. dat de meeste mannen motorrijden of autorijden min of meer als een sport beschouwen (wat het ook heel goed kan zijn!) en zolas toch wel algemeen bekend zijn mannen nu eenmaal beter in sporten dan vrouwen *D
Dit resulteerd dus duidelijk in een instinctief gedrag om dat ook te laten zien als ze zien dat een vrouw op de 1 of andere manier (in hun ogen) beter is.
Het is ook iets dat niet alleen in deze situatie zo is, maar in heeel veel gevallen. Denk aan een sportschool waar een blonde stoot binnen komt lopen; wedden dat 95% van de mannen ineens extra hun best doen! (ander 5% wellicht homo's :? )

Maar goed, voordat ik mezelf echt geliefd maak }) hier op het forum.... :X
 
Tja, ik als MF-man heb er wel een verklaring voor.
Ik denk alleen niet dat de MF-vrouwen het leuk zullen vinden O-)

Ik denk nml. dat de meeste mannen motorrijden of autorijden min of meer als een sport beschouwen (wat het ook heel goed kan zijn!) en zolas toch wel algemeen bekend zijn mannen nu eenmaal beter in sporten dan vrouwen *D
Dit resulteerd dus duidelijk in een instinctief gedrag om dat ook te laten zien als ze zien dat een vrouw op de 1 of andere manier (in hun ogen) beter is.
Het is ook iets dat niet alleen in deze situatie zo is, maar in heeel veel gevallen. Denk aan een sportschool waar een blonde stoot binnen komt lopen; wedden dat 95% van de mannen ineens extra hun best doen! (ander 5% wellicht homo's :? )

Maar goed, voordat ik mezelf echt geliefd maak }) hier op het forum.... :X

Hm, 'k heb geen problemen met jouw verklaring hoor! ;) Kan me er wel in vinden... Als ik op de sportschool ben zie ik mannen ook altijd driftig gewichtheffen voor de spiegel, ondertussen een schuin oog op de concurrent twee toestellen verder, terwijl het andere schuine oog gericht is op de blonde mevrouw op het biltrainapparaat...Wat zijn mannen toch eigenlijk grappig! :}
 
tijdens rijles staan sommigen al flink te staren. alleen met cb 250 (uit jaar vroeg) zal je niet snel iemand inhalen :+ en als je het wel doet ben je flink levensmoe. dus daar gaan we nog wel achterkomen als ik op mn eigen fiets mag rijden ;)
 
Ach laat ze maar gaan die mannen die zich moeten bewijzen. Even later er naast zitten en hem een blik geven van : "gut, jongen wat ben je zielig" 8-) flink gas geven en er met een rotgang vandoor gaan, zodat je geen last meer van hem hebt.

De mannen die naar mijn motor kijken en met een dikke grijns hun duim ophoog steken kan ik beter waarderen, die krijgen ook een groetje terug. :+

:] :]
 
Ik wil af en toe wel eens omgekeerd haantjesgedrag vertonen.
even toeteren of roepen naar bouwvakkers of leuke automobilisten.
Binnenpret als ze in de gaten krijgen dat je vrouw op een motor bent, en ze weten even niet hoe te reageren. :+
flauw he :P
 
Snap er niks van..zie toch echt liever een mooie vrouw in een zomeroutfitje in een mercedes cabrio dan zo'n leren pak met een staartje eraan ;)
 
zie je meteen wat voor vlees je in de kuip heb..is bij motorrijdsters nog maar afwachten als die helm afgaat en het pak uit wordt getrokken ;)

en met die mercedes cabrio..ze heb nog geld ook *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan