Rare mannenacties vs. motormeiden?

zie je meteen wat voor vlees je in de kuip heb..is bij motorrijdsters nog maar afwachten als die helm afgaat en het pak uit wordt getrokken ;)

en met die mercedes cabrio..ze heb nog geld ook *D
Mee eens, zie ook wel eens een fraaie motor aan komen rijden bij een terras.Strak in het pak ,en dan de helm af....jammer })
 
dan maar sex in pak en met helm op he :+

over safe sex gesproken :X
 
was jij dat niet :? geen zin om terug te zoeken..vrijgezellentopic is zoooo lang
 
Of bij een stoplicht: de nationale sport voor (m.n jonge mannelijke) automobilisten: wij zijn sneller dan de motor! Zeker als ze dan ook nog zien dat vrouw ben (vind ik al knap met zo'n integraal helm), en dan rijd ik ook nog met zo'n truttenschudder. Ik geef bij rood ook een beetje gas, en laat ze helemaal uit hun dak gaan bij groen. Nog even zwaaien en dan staan ze helemaal voor aap!

Glaasje rode wijn is inmiddels al helemaal op temepratuur- nu nog de chippies zoeken.

@nne vind Friezinnetje wel mooi met haar getoeter! @nne's toetertje doet helaas niet....
 
Laatst bewerkt:
Ik wil af en toe wel eens omgekeerd haantjesgedrag vertonen.
even toeteren of roepen naar bouwvakkers of leuke automobilisten.
Binnenpret als ze in de gaten krijgen dat je vrouw op een motor bent, en ze weten even niet hoe te reageren. :+
flauw he :P

Nee niet flauw!!! Geweldig!]) Doe'k zelf ook altijd!!!Ook leuk bij truckers, alleen moet je dan niet schrikken als ze terug tuuten.(nogal kabaal)
 
Die situatie is toch al opgenomen in het theorie-examen..??


full
 
Nee niet flauw!!! Geweldig!]) Doe'k zelf ook altijd!!!Ook leuk bij truckers, alleen moet je dan niet schrikken als ze terug tuuten.(nogal kabaal)
Of toeteren naar vrouwen die staan te kijken. Die meiden helemaal blij totdat ze zien dat je zelf ook een vrouw bent :+
 
moet zeggen dat ik als vrouw weinig last heb van 'irriterende' koekblikkers, wel valt me op dat mede-motorrijders even hun kunstjes willen tonen zodra ze doorhebben dat ze ingehaald worden door een vrouw!

Ineens gassen, even lekker inhalen, beetje stunten... nix blijkt te gek om de collega motorrijder van de andere sex onderweg te behagen ;)

ik klaag niet hoor :P
 
ik moet zeggen dat ik daar persoonlijk geen behoefte aan heb om vrouwen te laten zien dat je misschien sneller door die bocht kunt ofzo. als ze harder rijden dan mij, moeten ze dat zelf weten. af en toe iets gas erbij om nog even de achterkant goed te bekijken wil nog wel eens gebeuren })

ik heb wel de neiging om het op het rechte eind rustig aan te doen om vervolgens voor de bocht goed gas bij te geven, dan wil ik nog wel eens iemand vlak ervoor weer voorbij scheuren. maar niet specifiek bij vrouwen ofzo.

en dat ze je er bij het stoplicht eruit proberen te trekken gebeurt mij ook. gisteren nog zo'n gare bmw. heb hem alleen de eerste versnelling laten zien, daarna mocht ie me wel inhalen, je mocht er toch maar 70
 
zal kaasje dan ook wel hebben :+
Helaas is dat nog echt zo...
Auto's die gaan toeteren, vlak langs komen om even goed te kunnen kijken...
Als ik mijn zonnevizier niet voor heb zie je ze daarna toch vaak teleurgesteld kijken :+

Maar ook vaak genoeg word ik na gefloten en dat soort dingen |(

Geeft trouwens leuke reactie als ze bij stoplicht staan te gassen, en je trekt gelijk vol in wheelie weg :+
 
Of bij een stoplicht: de nationale sport voor (m.n jonge mannelijke) automobilisten: wij zijn sneller dan de motor! Zeker als ze dan ook nog zien dat vrouw ben (vind ik al knap met zo'n integraal helm), en dan rijd ik ook nog met zo'n truttenschudder. Ik geef bij rood ook een beetje gas, en laat ze helemaal uit hun dak gaan bij groen. Nog even zwaaien en dan staan ze helemaal voor aap!

Automobilisten die denken dat ze sneller zijn bij het stoplicht (bij voorkeur jong, mannelijk, en in een gare CRX met teveel stickers en spoilers) kom je als mannelijke motorrijder natuurlijk ook tegen. Ik wil ze ook nog weleens tegenkomen als ik bij het stoplicht vooraan ga staan: dan gaan ze een metertje naar voren staan ook, zo van "ik zal jou krijgen". Heel amussant ;) Zelf op een divje 600 zit je er al voor nog voordat je naar z'n 2 hebt opgeschakeld ;)

@nne vind Friezinnetje wel mooi met haar getoeter! @nne's toetertje doet helaas niet....

Off-topic: Is het niet verplicht om een goede toeter te hebben?

Rij ze! :]
 
Wat een man in een auto bezield om (naar alle waarschijnlijkheid geen motorrijder) een bikester bij te houden op de snelweg, stoplicht enz. begrijp ik ook niet, (koekblikken zijn zowww traag ...)
Zelf rij ik al een behoorlijke tijd motor en vind het prachtig om te zien dat er steeds meer dames op de brommert stappen, het is zeker geen verkeert gezicht om een vrouw strak in het leer op een motor te zien.
Noem het stoer, zelfverzekerd, freedom, eigen willetje ... ofwel alles waar motorrijden voor staat .... is dat dan waar een automobielist "jaloers" op is, zeker als het dan ook nog een vrouw is .............
Maar om die nu meteen lastig te vallen ... :? geef je meteen de verkeerde indruk!

Heren, laat de dames lekker rijden, als ze anders willen rijden melden ze dat zelluf wel *D
 
Laatst bewerkt:
Zal wel een hersenspinsel zijn, maar toch heb ik het "onwaarschijnlijke" idee dat automobilisten(en dan met name mannen) anders reageren wanneer duidelijk te zien is dat de twee-wieler voor/naast ze een motorrijdSTer is.

Soms rijd ik met staart(in mijn haar, welteverstaan) in jas, soms met staart uit jas en het verschil is opmerkelijk: wanneer mijn staart uit mijn jas hangt en het helemaal duidelijk is voor de heren automobilisten dat het een dame is op die motor, zullen ze me wel eens even wat laten zien. B| Kleven, inhalen, bij (proberen te) blijven :Z , nou ja; allerlei rare acties die ze niet vertonen als mijn staart in mijn jas hangt. Dan gluren ze trouwens altijd even in mijn helm.

Ik vind het allemaal erg vermakelijk :} , maar ik vraag me wel af of andere MF-vrouwen dit herkennen, en of de MF-mannen een verklaring hebben voor dit gedrag?

Yep.... bijna dagelijks... [me]Sissi heeft er geen problemen mee :+
[/me]


Het leuke is, als ik mijn haren onder mijn helm stop is er eigenlijk niemand die reageerd... maar owee als mijn blonde haar onder mijn helm vandaan komt :9
 
hoewel ik het erg vermakelijk vind dat mannuh zo'n last van hun testosteron hebben op het moment dat ze door hebben dat er een vrouw op de motor zit
vind ik niets leuker als een vent niets anders dan me rug en het kontje van de motor te laten zien..... *D
en als ze je dan even "samen" met je komen tanken om te zien hoe je motor er uit ziet en hun bek lazerd bijna op het beton omdat ze zien dat er dan toch een vrouw op die motor zit kan mijn dag niet meer kapot :}
 
Mijn vriendin heeft sinds kort haar motorrijbewijs en heeft ook hetzelfde gevoel. Ik denk dat het wel meevalt met dat verschil tussen man/vrouw. Automobilisten zijn volgens mij gewoon zo bij alle motorrijders, maar goed ben geen vrouw, dus weet het niet zeker.

Wel leuk toen ik een keer bij haar achter op haar Kawa Zephyr550 zat toen bij de stoplichten een VW GTI met een vrouw achter het stuur er naast kwam staan. Bij groen allebij zwaar op het gas, geen van beide wilde verliezen, ik achterop afvragen of het wel goed komt, maar toch het auto'tje voorbij vliegen en ik trots.

Grappig hoe stijdig vrouwen onderling kunnen zijn. En grappig hoe mensen reageren als ze zien dat er een vrouw voorop zit en een man achterop. Iedereen kijken, nog eens kijken en dan pas snappen.
 
Mijn vriendin heeft sinds kort haar motorrijbewijs en heeft ook hetzelfde gevoel. Ik denk dat het wel meevalt met dat verschil tussen man/vrouw. Automobilisten zijn volgens mij gewoon zo bij alle motorrijders, maar goed ben geen vrouw, dus weet het niet zeker.

Nou, IK wel! Bij mijn vriend doen ze het niet, maar zodra ik er langs wil wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan