Rare nicknames? Lees als je niet kan inloggen

Pierre

Developer
6 sep 2005
4.957
0
Friesland
Klopt je nickname niet meer na de laatste databasecrash? Dan kan je dit in dit topic melden, zodat wij het weer naar de originele nickname kunnen veranderen. Vermeld daarbij wel wat je originele nickname was.

Als je niet kan inloggen omdat je gebruikersnaam niet meer klopt, en dus hier niet kan reageren, registreer dan geen nieuw account maar stuur dan een mailtje naar crew@motor-forum.nl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Brêge moet zijn Brêge

En brêge-miss moet zijn brêge-miss.

[Edit Baksteen:Even posten met die gebruikersnaam in dit topic dan, aub]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het geouwehoer uit dit topic verwijderd O-)

Dit is voor de mods al veel werk, zit er niet op te wachten dan ook nog de serieuze reply's tussen het ge-ouwehoer uit te moeten zoeken O-) ;)
 
Ook een ander account aangemaakt, kon niet meer inloggen...

Naam is nu: Firedré


En moet zijn: Firedré

-O-

Aangepast
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moest ook opnieuw inloggen, geen probleem...maar ik kwam in een topic waar ik ineens zie dat email notificatie aangevinkt stond :X Heb dat niet zelf gedaan...maar ook nog geen mails ontvangen...opzich niks aan de hand dus, maar dacht misschien hebben meer mensen hier last van en heeft het met dit hele gebeuren te maken :W
 
Moest ook opnieuw inloggen, geen probleem...maar ik kwam in een topic waar ik ineens zie dat email notificatie aangevinkt stond :X Heb dat niet zelf gedaan...maar ook nog geen mails ontvangen...opzich niks aan de hand dus, maar dacht misschien hebben meer mensen hier last van en heeft het met dit hele gebeuren te maken :W

je was al wel ingelogged toen? Zolang je niet ingelogged bent staat het vinkje namelijk altijd aan.
 
Zit pas 2 dagen te wachten :( :( tot mijn nickname veranderd is.

:Z :Z :Z
Gaarne veranderen van Kind ---> Opa Aart

Als je misschien ff tijd heb. :Y :Y :Y


Sommigen wachten een week en anderen nog langer B|

Als je wil drijven koop je maar een kudde schapen.

Eerst de mensen met echte problemen :W
 
Had al een email gestuurd vanochtend, maar zal het ook hier nog even doen.

ZXRené moet uiteraard ZXRené zijn.

Alvast bedankt voor de aanpassing!

done :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan