Utopist
MF veteraan
hoi,
Ik heb een tijdje terug geboden online (marktplaats) op een gele honda CBR 600 F3 uit '98. Nu kreeg ik onlangs een mailte van een engelsman dat ie dezelfde motor kon aanbieden voor een prijs van 3200 Euro.
Hier zijn eventjes de mails;
Antwoord:
Zijn antwoord:
Mijn antwoord:
Zijn antwoord:
Mijn reply:
Zijn antwoord
Zoals je ziet is dat een pic van een F4, en ik vertrouw het allemaal voor geen cent! Ik wil gewoon niet op deze manier zaken doen, dat lijkt me toch wel begrijpenlijk. Als het te mooi is om waar te zijn, is het oplichterij.
Kan ik hier wat aan doen? hij gaat dat ding niet opsturen natuurlijk zonder enig voorschot, dat geld ben ik gewoon kwijt. Is er iets te doen aan dit soort oplichterijen? Wat zal ik hem terug sturen? (tis wel een mooie bike trouwens haha)
Ik heb een tijdje terug geboden online (marktplaats) op een gele honda CBR 600 F3 uit '98. Nu kreeg ik onlangs een mailte van een engelsman dat ie dezelfde motor kon aanbieden voor een prijs van 3200 Euro.
Hier zijn eventjes de mails;
Dear customer,
I noticed that you have a bid on the item Mooie gele honda cbr and I would like to make you an offer. I could offer you the same unit to buy now without the auction for only 3200 EUR! If we will have a deal I will pay the shipping fees and the insurence for the package. I am looking forward to hear from you. Thank you in advance for your time.
Kind Regards...
Antwoord:
sorry,
Not interested. only interested in dutch bikes.
Zijn antwoord:
Sir this bike it's good in Holland too
Mijn antwoord:
okay i know, but i cant see it before the purchase, en i have to pay extra tax.
do u at least have pictures of the bike?
greets,
emiel
Zijn antwoord:
Hello,
I will pay all the taxes..You don't need to worry..
You have a pic in attach..
Reply to me soon...
Bye
![]()
Mijn reply:
yas, those were pics of cbr f4's
sorry, not interested, i was advised not to do business over the internet
(not before i can see and feel the bike) and i agree. that was always the
problem for me.
sorry.
emiel.
Zijn antwoord
Hello,
SIr I will send the bike to you and let you inspect it..Do you want close
this deal?
Zoals je ziet is dat een pic van een F4, en ik vertrouw het allemaal voor geen cent! Ik wil gewoon niet op deze manier zaken doen, dat lijkt me toch wel begrijpenlijk. Als het te mooi is om waar te zijn, is het oplichterij.
Kan ik hier wat aan doen? hij gaat dat ding niet opsturen natuurlijk zonder enig voorschot, dat geld ben ik gewoon kwijt. Is er iets te doen aan dit soort oplichterijen? Wat zal ik hem terug sturen? (tis wel een mooie bike trouwens haha)