rare reactie op mijn advertentie

joachim kawa

MF'er
1 jul 2003
146
0
belgie
Hey,

mijn motor staat sinds gisteren te koop.
Nu krijg ik toch wel een vreemde reactie via email.
Een zekere persoon beweert moto's vanuit Belgie in te voeren naar Finland.
Hij vraagt naar meer info over mijn bike en foto's.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit wel te vertrouwen.

Greetz
 
waarom niet....gewoon niet je adres geven maar als hij wil kijken afspreken in een kroeg ofzo.....als hij maar betaalt toch ?

edit/ ik heb ook wel es een motor verkocht aan een vent die ik nog niet met mijn hond alleen zou laten maar dat had ik aan de telefoon al door, sprak af op het station, boter bij de vis en ik de vrijwaring en klaar....../edit
 
Laatst bewerkt:
Sneeuwscooters zeker :P

Vind het een raar verhaal, mijn neef importeert mercedessen uit Scandinavie omdat die ginder pakken goedkoper zijn.
 
Is niet zo raar hoor, gebeurd in Duitsland ook regelmatig.

Volgens mij zijn bepaalde merken fietsen in Scandinavië niet te betalen en daarom erg lucratief om uit te voeren vanuit België of Duitsland..
 
Hey,

mijn motor staat sinds gisteren te koop.
Nu krijg ik toch wel een vreemde reactie via email.
Een zekere persoon beweert moto's vanuit Belgie in te voeren naar Finland.
Hij vraagt naar meer info over mijn bike en foto's.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is dit wel te vertrouwen.

Greetz

Ha, ook een mail gekregen van Mika :9 ,voor mijn motorboer een internetdummy, plaats ik zijn motoren te koop op het net, en heb al verschillende mails gehad van Mika, elke keer met de vraag naar meer foto's en de laagste prijs.
 
Ha, ook een mail gekregen van Mika :9 ,voor mijn motorboer een internetdummy, plaats ik zijn motoren te koop op het net, en heb al verschillende mails gehad van Mika, elke keer met de vraag naar meer foto's en de laagste prijs.
nou, dan moet er maar es iemand zaken gaan doen met "Mika", wie weet hoe lucratief de handel met Finland is......hij mag mij ook benaderen hoor....heb nog een mooie Guzzi die het in het Finse ook prima zou doen.... ;)
 
is inderdaad dezelfde mail die ik kreeg, ben jij er al op ingegaan?
Heb de kerel al eens een mail teruggezonden met de mededeling dat ik enkel op het net zet, en dat hij maar moest bellen zoals in elke adv. van mij staat, hij belt niet, maar blijft wel mailen.





Op woensdag 26 november 2003 16:03 schreef dr.Bral het volgende:nou, dan moet er maar es iemand zaken gaan doen met "Mika", wie weet hoe lucratief de handel met Finland is......hij mag mij ook benaderen hoor....heb nog een mooie Guzzi die het in het Finse ook prima zou doen.... ;)

Mail hem zelf even. :9


mika.hallikainen@mimoto.inet.f
 
Ja, heb em wat overhaast gekocht en heb hem in orde laten zetten en is duurder uitgevallen dan ik dacht.
Ik ga mij trouwens een auto kopen en beiden samen is financieel niet te doen voor mij.
Later nog eens een motor kopen!

wat was er nog aan van kosten? die gast zei tegen mij dat hij volledig in orde was :?
 
wat was er nog aan van kosten? die gast zei tegen mij dat hij volledig in orde was :?


Tja, zei ie tegen mij ook...
Alleen al de achterband vertrouwde ik niet echt, die was gerepareerd en bij hoge snelheden (lees opwarming) is dat denk ik toch niet aan te raden.
Dan ben ik in panne geraakt, liet hem repareren (vuile carbu's) en heb een groot onderhoud laten doen. Kostprijs: 1023 euro's...
O.a. vlotternaalden, remblokken, ... zijn vervangen.
Had blijkbaar al een tijdje geen onderhoud gezien.
Zoveel had ik echter niet voorzien, als je daar dan mijn verzekering en motorkledij bijtelt...
 
Tja, zei ie tegen mij ook...
Alleen al de achterband vertrouwde ik niet echt, die was gerepareerd en bij hoge snelheden (lees opwarming) is dat denk ik toch niet aan te raden.
Dan ben ik in panne geraakt, liet hem repareren (vuile carbu's) en heb een groot onderhoud laten doen. Kostprijs: 1023 euro's...
O.a. vlotternaalden, remschijven, ... zijn vervangen.
Zoveel had ik echter niet voorzien, als je daar dan mijn verzekering en motorkledij bijtelt...

Waar heb je dit laten doen :?
 
jammer, is nochtans mooie moto. succes met de verkoop!

kawasaki%202.jpg
 
Daar is inderdaad enorm veel geld naar toe gegaan, ook die vlotternaalden waren wel prijzig (meer dan 276 euro)...
Hij had een prijs gegeven voor groot onderhoud, maar blijkbaar kwamen dus de kosten van de onderdelen daar appart bij...
Stom maja, nu ist te laat ;(

Ik weet dat het te laat is, maar zelf zou ik toch eens zijn deur platlopen met zoveel mogelijk klanten erbij en hem vriendelijk vragen als dit de manier van werken is bij hen, wat een lul zeg. B|
 
Nog een mail ontvangen |(

I am marycole, sales department director for Lomat
> Purchases. Plot
> 354 makinde street, Rawlings estate,Lagos, Nigeria.
>
> We specialize in purchase of used items for customers
> here in Africa,
> and Europe, and we get paid in commission. This is
> after the seller has confirmed the payment.
>
> One of our numerous customers has shown interest in
> purchasing your
> car:
> Shipment will be taking care off by our company after
> the payment has
> been confirmed and cleared by you.
>
> The mode of payment will be a cashier cheque which
> will be made payable
> in your name which can be drawn from a bank in
> Europe.
>
> Please reply this to confirm it's availability
> and price .
> Thank you very much .
 
Terug
Bovenaan Onderaan