Rare turk in vrachtwagen vs Kawasaki EX500

jiser

Rookie
1 apr 2007
16
0
Hoi,

Ik had nou toch zoiets raars hier in dat Rotterdam.

Op het kleinpolderplein bij het stoplicht, piepte ik voor bij een klein vrachtwagentje. Beetje zo'n Albert busje maar dan zonder logo. vb: albert vrachtwagen - Google zoeken Geen punt natuurlijk voor die vent, ik met me kawa ben nl toch zo weg.


Op een gegeven moment begon dat busje wat te gassen, lol. Toen het stoplicht groen werd, vertrok ik gauw. Echter, een kilometer verder bleef dat busje weer met grote vaart (zo'n 65 a 70 km/u) achter me aan rijden. Dit tot aan het volgende stoplicht waarbij deze de vrachtwaggel op het laatste moment draait om naast me te komen (2 baans stoplicht). En weer gassen. Geluid was echt niet om aan te horen. Zelfs een renault twingo klonk beter. Ik keek, was het een of andere lelijke turk die er in zat.

Daarna weer hetzelfde bij het daarna volgende stoplicht waarbij ik net niet het groene licht haalde (kut). Dit gezeur bleef daarna tot 3 stoplichten aanhouden. Aangezien ik bijna m'n bestemming had bereikt, begon ik me zorgen te maken dat ik wat ommetjes moest maken om die stalker zoek te maken.

Gelukkig bij hofplein (groot druk kruispunt) stonden een aantal autos in de rij. Hierbij ging ik op het laatste moment tussendoor naar de voorkant van de rechterbaan (kruispunt is zo'n zes banen breed). Die turk sloot aan om rechtdoor te gaan (hehe). Stoplicht voor rechtdoor gaat eerst, daarna pas (ca 15 seconden later) gaat om onduidelijke redenen stoplicht rechtsaf op groen. Gelukkig ging die turk rechtdoor waardoor ik eindelijk van hem af was. Pfff

Mijn vraag dus, wat denken jullie wat die turk van plan was. Of heeft iemand anders dit soortgelijks al meegemaakt??
 
Oh, was jij die klootzak die mijn vader afsneed :(







:+

Ontopic: zelf wel eens wat boze reacties gekregen van "tussenkruipen" bij het stoplicht, wat getoeter en een vingertje of zo maar nooit echt achtervolgd oid.
 
weet ik veel misschien broodjes doner bezorgen of hoe die krengen mogen heten :]
en wilde hij de weg aan je vragen
 
Laatst bewerkt:
Ontopic: zelf wel eens wat boze reacties gekregen van "tussenkruipen" bij het stoplicht, wat getoeter en een vingertje of zo maar nooit echt achtervolgd oid.

Jamaar je zou toch zeggen dat dat meer gebeurt bij een overwerkte 30+ zijn in een citroen gezinsauto. Toch niet van een turk in een oud rammelbak :)
 
Dus omdat er een "lelijke" Turk in de bus zat denk jij gelijk dat ie je motor wil jatten? Maakte hij gebaren oid dat hij geirriteerd was? Anders was ie gewoon ff grappig aan het doen door te proberen je bij te houden of je aan te moedigen eens lekker gas te geven.

:z
 
Maak je niet zo druk joh :')

Hij was je gewoon aan het fucken ;)
Zou hetzelfde doen ;)
Vrachtwagens doen het ook zo vaak ;)


Die vrachtwagen grap dat ze zo voor het stoplicht 30 cm optrekken terwijl het licht nog op rood staat blijft goed! als ik dan zie hoe hard ze lachen kan ik het zelf ook niet meer onderdrukken :P
 
Pfffft... waar je jezelf druk om kunt maken zeg! Een Turk in een ouwe gammele vrachtwaggel... alsof dat ding stationair kan blijven draaien... het is duidelijk recessie in motorland... :Z
 
Laatst bewerkt:
Reed ik laatst in m'n gammele vrachtwagen, staat er ineens een Kawa EX500 naast me. Ik wilde nog vragen of ik die fiets mocht poetsen, want het was echt een baggerfiets.

Die gozer was totaal niet aanspreekbaar, iedere keer als ik het raampje open deed ging die er vandoor. Wat een lul zeg. En ik wilde het poetsen zelfs gratis doen, omdat ik net een nieuw bedrijfje ben begonnen: 'Ali Poetsdoek'
 
Wat had je geschreven als het een lelijke nederlander was? Ik vind het trouwens knap van je dat je direct wist dat het een turk was. Meestal is alles wat donker is een turk en bruin een surinamer. Gelukkig goed voor je afgelopen en kun je nu lekker op je campingstoel een flesje bier drinken voor je caravan ;)

Oppassen voor die turken, vooral de lelijke! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan