Rare turk in vrachtwagen vs Kawasaki EX500

Zo te zien reed deze man gewoon zijn eigen stijl en was niet met jou bezig. Jij denkt wel dat het zo is, wat vaker gebeurt. Je had gewoon voor de gein even aan de snelheid moeten houden en kijken wat deze man doet. Dan had je gezien dat die gewoon hetzelfde bleef doen. Je liet je eigenlijk opjutten en zo gebeuren er ongelukken enz.
Laat je nooit opjutten door niemand, dat is het beste. Geen stress en geniet van de vrijheid van je bike.

Gr jm 8-)

_O- _O- _O- _O-
 
Levensgevaarlijk zo'n Turk in een vrachtwaggel. En nog gevaarlijker een Turk op een racer ja :P :]

Maar het aller gevaarlijkste is een motor meeting met alleen maar Turken. Succes als je hun dan achter of naast je hebt bij een stoplicht O-) })
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik had nou toch zoiets raars hier in dat Rotterdam.

Op het kleinpolderplein bij het stoplicht, piepte ik voor bij een klein vrachtwagentje. Beetje zo'n Albert busje maar dan zonder logo. vb: albert vrachtwagen - Google zoeken Geen punt natuurlijk voor die vent, ik met me kawa ben nl toch zo weg.


Op een gegeven moment begon dat busje wat te gassen, lol. Toen het stoplicht groen werd, vertrok ik gauw. Echter, een kilometer verder bleef dat busje weer met grote vaart (zo'n 65 a 70 km/u) achter me aan rijden. Dit tot aan het volgende stoplicht waarbij deze de vrachtwaggel op het laatste moment draait om naast me te komen (2 baans stoplicht). En weer gassen. Geluid was echt niet om aan te horen. Zelfs een renault twingo klonk beter. Ik keek, was het een of andere lelijke turk die er in zat.

Daarna weer hetzelfde bij het daarna volgende stoplicht waarbij ik net niet het groene licht haalde (kut). Dit gezeur bleef daarna tot 3 stoplichten aanhouden. Aangezien ik bijna m'n bestemming had bereikt, begon ik me zorgen te maken dat ik wat ommetjes moest maken om die stalker zoek te maken.

Gelukkig bij hofplein (groot druk kruispunt) stonden een aantal autos in de rij. Hierbij ging ik op het laatste moment tussendoor naar de voorkant van de rechterbaan (kruispunt is zo'n zes banen breed). Die turk sloot aan om rechtdoor te gaan (hehe). Stoplicht voor rechtdoor gaat eerst, daarna pas (ca 15 seconden later) gaat om onduidelijke redenen stoplicht rechtsaf op groen. Gelukkig ging die turk rechtdoor waardoor ik eindelijk van hem af was. Pfff

Mijn vraag dus, wat denken jullie wat die turk van plan was. Of heeft iemand anders dit soortgelijks al meegemaakt??


Sjonge jonge, je snapt toch ook wel dat die turk een lolletje wou maken?

[ ] geschikt
[x] ongeschikt

:W
 
En nog steeds meen ik steeds te lezen: "Race turk in vrachtwagen vs Kawasaki EX500"... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan