rare vraag aan iedereen

Crashing Biggel

MF veteraan
18 jun 2001
1.231
5
Oisterwijk
wie o wie kan mij helpen aan een programma voor het versturen van meerdere sms berichten via de computer .
ik doe het nu via genie ,maar daarvoor moet ik momenteel 4 maal inloggen ivm een maxium van 20 per dag .ik moet voor een stichting aan mijn sprint/meeting vrienden een sms versturen met daarin update`s over een super gave dag op zandvoort ,met div sprint evenementen.incl topfeul dragsters van bv lex joon etc .ook motor-forum is welkom natuurlijk.
het probleem is dat die lijst momenteel uitloopt tot bijna 100 nummers , al deze mensen hebben geen internet en kunnen dus normaal niet op de hoogte blijven van wat er op de site van de stichting staat .www.do-dare.com .ik weet dat er ceel IT-ers op deze site rondposten ,dus bij deze please help me met een oplosssing want ik heb geen zin om elke keer foefjes toe te moeten passen om de berichten weg te krijgen .bij voorbaat dank aan iedereen
en kom allen naar zandvoort om dit spektakel mee te maken (nitromax......zin om een demo te geven ???? het is op 17 februari ,ik weet dat is vrij vroeg in het jaar maar met een beetje geluk dan werkt het weer mee)
 
Voor zover ik weet heeft KPN en Libertel de mogelijkheid tot het ontvangen van SMS berichten van gratis internetdiensten afgesloten, berichten die hiermee verstuurd worden komen dus niet aan.

Ik zal een vriend van me ff vragen, volgens mij heeft hij ooit zo\'n progje gebouwd waarmee je simpel SMS\'jes kon versturen.
 
SMS via ICQ werkt wel bij m\'n KPN telefoon, net getest.

Misschien kun je het daarmee doen?
Dat programmaatje van die vriend van me werkte niet meer helaas, hij gebruikte de SMS functie van ICQ daarvoor maar dat scheen nu beter beveiligd te zijn en dus niet meer te gebruiken. :(
 
Laatst bewerkt:
lycos werkt goed, 5 x sms per dag daarna 2 credits van je tegoed af
dus stuk goedkoper dan je eigen foon
inc reply functie op je eigen foon
 
Het progje wat ik nu heb is opzich perfect geschikt hiervoor (kunt 1 bericht aan hele lisjt mensen sturen enzo, soort adresboek aanmaken etc), het enige probleempje is dat je een usernaam en password moet hebben, zal ff zien of je dat gratis kunt krijgen.

Het heet SMS blaster en ik heb het hier gevonden:
http://messenger2.branchenbuch.ch/sms/home.asp

Zal es ff registreren daar...
Registratie moet hier trouwens: http://www.aspsms.com/registration.asp

Hmm shit, daar moet je sms\'jes inkopen, is dus niet gratis. :(
 
Laatst bewerkt:
mm, ik HAD zo\'n util, maar heb ze buiten gekieperd wegens niet gebruiken ervan..
\'k Ga effe proberen me geheugen op te frissen.
 
dan mot je een kabeltje hebben voor je computer naar je gsm en nog een progje. Ik weet dat voor mijn telefoon (Nokia 7110) er allerlei shit is. Zo kun je 100derden per dag versturen.
Ik heb het een keer uitgezocht toen ik nog voor RadioTvNoord werkt. Die wouden nieuwsberichten via SMS versturen.
Mocht je het echt profisioneel willen aanpakken moet je ff contact opnemen met CMG ofzo, die gasten hebben zo\'n sms-gateway liggen, rechtstreeks naar SMS centrale. Toen ik die gasten belde voor informatie, had ik gelijk al een afspraak met een of andere manager aan m\'n broek, a 150 piek/uur...oeps 8-)
 
kom allen naar zandvoort om dit spektakel mee te maken (nitromax......zin om een demo te geven ???? het is op 17 februari ,ik weet dat is vrij vroeg in het jaar maar met een beetje geluk dan werkt het weer mee)

[volledig off-topic]
RBM, dank voor je uitnodiging, het is een Zondag dus dat zou kunnen. Ik ben alleen nog hard bezig de motor ( tussen m\'n 2 banen door ) helemaal klaar te hebben voor de Motorbeurs in Utrecht het weekend daarop ( waar we ook met MF staan ). Mijn motor staat daar op de stand van Frans de Weerdt, de Specail Painter.
Ik neem nog contact met je op. Ik kan ook kijken of er van de motordragracers jongens zijn die willen demonstreren. Ik ga zo even op de genoemde site kijken wat het precies inhoudt.
Misschien moet je dit bericht ook in \"Wat is waar te doen\" zetten, kan ik wat meer on-topic reageren
[/volledig off-topic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan