Rare vraag.. iemand interesse?

Status
Niet open voor verdere reacties.

k0enii

MF'er
28 aug 2006
211
0
Roosendaal
Hey!!

Ik heb een beetje een rare vraag, maar misschien (en hopelijk) spreekt dit toch enkele van jullie aan :X !! Ik moet voor school een dag organiseren voor de inwoners van roosendaal zodat die een leuke dag hebben met subsidie van de gemeente, echter voordat dat zover is moet er een goed plan op tafel komen met de kosten e.d voor we subsidie krijgen!
Op het programma staan al:

Een kartbaan buiten verzorgd door het plaatselijke kartcentrum!

RWP stuntteam

Nu komt de hamvraag: Willen er misschien 15 tot 20 mensen die dag (datum komt later) naar roosendaal komen om met bezoekers een rondje te rijden van een minuutje of 10/15 over de openbare weg? Voor helmen e.d kan gezorgd worden! Tevens wordt voor hen die komen eten en drinken verzorgd en natuurlijk achteraf een leuk presentje, want voor niets gaat de zon op :9 !!

Ik hoop echt positieve reacties te ontvangen van enthousiaste mensen die mij graag willen helpen deze dag te laten slagen :P !

Groetjes Koen :]

P.S. .. jullie denken waarom in dit forum, natuurlijk omdat streetfighters *O* :P :9~ *D }) zijn:D gewoon weg fantastisch!
 
en hoeveel streetfighters heb je gezien met een duozitje hier op het forum?
 
P.S. .. jullie denken waarom in dit forum, natuurlijk omdat streetfighters *O* :P :9~ *D }) zijn:D gewoon weg fantastisch!

9op10 streetfighters zijn toch monoseat..? hoe dan met iemand rondrijden?
snapm niet..

edit: te laat giz was me voor
 
denk dat de deelnemende bewoners van skeelers worden voorzien ofzo :? :?


(@ts, wel leuk dat je aan de fighters hebt gedacht..komt vast wel goed met die opdracht)
 
exact 9 op 10...heb er genoeg gezien met duo hoor!! :P Ik hoop gewoon dat ik net die mensen te pakken krijg *D , want nee heb je en ja kun je krijgen toch? :Y
 
Laatst bewerkt:
Is niet de bedoeling om hetzelfde topic in meerdere fora te openen.

Laat die in algemene motorpraat staan omdat je dan een breder publiek hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan