Rare vraag..

k0enii

MF'er
28 aug 2006
211
0
Roosendaal
Hey!!

Ik heb een beetje een rare vraag, maar misschien (en hopelijk) spreekt dit toch enkele van jullie aan!! Ik moet voor school een dag organiseren voor de inwoners van roosendaal zodat die een leuke dag hebben met subsidie van de gemeente, echter voordat dat zover is moet er een goed plan op tafel komen met de kosten e.d voor we subsidie krijgen!
Op het programma staan al:

Een kartbaan buiten verzorgd door het plaatselijke kartcentrum!

RWP stuntteam

Nu komt de hamvraag: Willen er misschien 15 tot 20 mensen die dag (datum komt later) naar roosendaal komen om met bezoekers een rondje te rijden van een minuutje of 10/15 over de openbare weg? Voor helmen e.d kan gezorgd worden! Tevens wordt voor hen die komen eten en drinken verzorgd en natuurlijk achteraf een leuk presentje, want voor niets gaat de zon op !!

Ik hoop echt positieve reacties te ontvangen van enthousiaste mensen die mij graag willen helpen deze dag te laten slagen!

Groetjes Koen
 
Helemaal niet raar... zoek op google : motor-Forum roosendaal en zoek contact met de jongens aldaar... gaat zeker werken! iets met speeltuinen... of zo. Klik op eind in window pagina's en post je mail nog eens een keer... succes! :}
 
bedankt voor je snelle reactie en tip, maar er zijn op mf vast ook wel motorrijders uit omgeving Roosendaal/Breda die interesse hebben, toch mannen? :X
 
Wat Windzak probeert te vertellen is dat je met je vraag in dit topic de meeste respons kunt verwachten. Suc6.
 
Ja dat snap ik ook wel :) , maar niet iedereen kent dat topic, terwijl het nu in het zicht staat en makkelijk klikbaar is O-) snap je? of is dat krom geredeneerd van me? :P
 
Ja dat snap ik ook wel :) , maar niet iedereen kent dat topic, terwijl het nu in het zicht staat en makkelijk klikbaar is O-) snap je? of is dat krom geredeneerd van me? :P


Andere kant van het verhaal is, dat iedereen uit dat topic uit de buurt van Roosendaal komt, of met regelmaat in die omgeving vertoeft. En niet iedereen uit dat topic komt ook hier bij algemeen kijken, terwijl er heel veel motorrijders die hier wel komen, niet eens weten waar Roosendaal ligt. Vandaar dus dat je volgens mijn visie in dat andere topic meer kans hebt. Als ik jou was zou ik dus toch je vraag ook zeker daar stellen.
 
Dat heb ik ook meteen gedaan hoor ;) !! maar bedankt voor je tip, goede ideeën zijn altijd welkom hoor })
 
Terug
Bovenaan Onderaan