rassie heeft nu ook een circuitfiets

rassie

MF veteraan
22 aug 2004
1.479
0
Hoeksche Waard
vandaag opgehaald... rassie isse heel blij..
full
 
Luky you----------> Have fun :) :)

Ene doe je wel rustig aan,Techno vindt de kuip erg mooi.
 
@ remcould: voor het gemak moet ik idd nog 2 bevestigingsogen extra tussen de
2 rijgoten laten lassen...

@ duderuud: thanks voor het verplaatsen...

@ fuse: yep, deze komt idd van hartelman uit hengelo.. ik heb hem alleen van
"jarno" gekocht hier op het forum..

@ deeptone: aanpassen ? Er zit al WP demping voor, reiger demping achter, stalen remleidingen voor en achter en een stuurdemper op.. is voor mij genoeg.. *D
 
Laatst bewerkt:
edit Sigma: subtiele post verwijderd
hahaha mooi verhaal '(
hebben ze die fiets beter kunnen opknappen dan... :X
is mooi klote dit,ik heb ook de fiets van uhhh Kyro,maar die had een erge ziekte en die fiets was niet de oorzaak/schade.
Alleen "hartstikke gek" kan zoiets melden,doe dat voortaan via PM |(
Maar ik heb het lekker gequote :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en toch vind ik het wel nuttige info naar de koper toe,je zal hem zelf maar hebben....bedoel ik.
Voortaan even een topic openen met de vraag "is dit wat?"
Kans is alleen dat er een ander mee vandoor gaat.
Fiets zal verder wel ok gemaakt zijn,maar ik zou er raar op zitten!
 
en toch vind ik het wel nuttige info naar de koper toe,je zal hem zelf maar hebben....bedoel ik.
Voortaan even een topic openen met de vraag "is dit wat?"
Kans is alleen dat er een ander mee vandoor gaat.
Fiets zal verder wel ok gemaakt zijn,maar ik zou er raar op zitten!

Het feit dat er iemand op verongelukt is, geeft een nare bijsmaak aan de motor. Ben met je eens dat een potentiële koper dat best mag weten, alleen een beetje subtieler was wel op z'n plaats geweest.
 
frappant dat er altijd mensen zijn die eerst met een grote bek reageren maar die nog niet eens weten hoe het in elkaar zit.. :(

ik had arno net nog aan de lijn en die vertelde mij dat dat ongeval niet op deze
fiets is gebeurd maar op de yamaha...

denk trouwens dat het voor hem niet zo fijn is om weer aan het ongeval met zijn vader herinnerd te worden :(
 
Maar ik heb het lekker gequote :+
Ik de quote-politie ook; en dan :?




CBR lijkt me een prima fiets, maak je niet druk om 'verhalen'. Als je tijdens het racen in elke bocht op Assen stil moest staan bij de dode(n) die daar gevallen zijn ...

overigens wel goed voor jezelf en je omgeving om af en toe bij stil te staan: wat als ...
 
Laatst bewerkt:
frappant dat er altijd mensen zijn die eerst met een grote bek reageren maar die nog niet eens weten hoe het in elkaar zit.. :(

ik had arno net nog aan de lijn en die vertelde mij dat dat ongeval niet op deze
fiets is gebeurd maar op de yamaha...

denk trouwens dat het voor hem niet zo fijn is om weer aan het ongeval met zijn vader herinnerd te worden :(

:^

Daarom ook ff verwijderd
 
Ik de quote-politie ook; en dan :?




CBR lijkt me een prima fiets, maak je niet druk om 'verhalen'. Als je tijdens het racen in elke bocht op Assen stil moest staan bij de dode(n) die daar gevallen zijn ...

overigens wel goed voor jezelf en je omgeving om af en toe bij stil te staan: wat als ...
er stond eerst wat anders wat door sigma is gewijzigd,maar ik heb het origineel nog op de comp. :+ ik verwachtte dit al....

Maar als je overal moet stilstaan,kan je beter van CPZ wegblijven.
Zolder ook trouwens,was wel erg dramatisch afgelopen tijd.
enne Mischa,het valt mij op dat jij altijd je 'post' wijzigd...kan je slecht typen of zegt je hart anders dan Huub wil zien :?
 
Ik probeer in mijn posts secuur om te gaan met feiten en mijn woorden (en spelling); wil bij overlezen weleens concluderen dat mensen dingen anders zouden kunnen opvatten dan ik bedoel. Ik begrijp dat zoiets vragen bij je oproept.

Als je zo precies naar de wijzigingstijden had gekeken, dan had je ook geweten dat ik de post deed voor Sigma ...
Ieder zijn hobby: jij let op de tijden van een post, ik meet de breedte van banden na. Ik zal niet zeggen wat er beter is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan