rassie heeft nu ook een circuitfiets

z'n 99'er srad 600,superfiets.
Deze bedoel je...

full
 
Feit is:een mooie fiets met een hele mooie kuip.

Jij erop wilt rijden.


En Technolab je heel veel plezier ermee wenst.


Er altijd mensen zijn die je het misgunnen.


Het moet je de moeite niet eens waard zijn,om ernaar te kijken.

Have fun and f#$@ck them..... 8-)












:+
 
Volgens mij is dit de cbr waar Andre Martens in 2003 mee heeft gereden in de cup.

DCP_18_jpg.jpg
 
Ik had begrepen dat er toen ontsteking problemen waren ofzoiets.

Iets met de programeerbare ontstekings module.

Maar het is niet zeker dat het dezelfde motor is.

(ps hoe kom je aan die foto en heb je er nog meer ik houd de site bij van Martens en probeer zoveel mogenlijk te verzamelen 2002/2003)
 
Maar het is niet zeker dat het dezelfde motor is.

Door jarn0 op 06-05-2003 22:25



ik heb zelf dit jaar een cbr600 uit 2000 gekocht. zonder bpm en kenteken. standaard blok, andere veertjes, ander dempertje, andere kuipjes.
ik ben gewoon naar hartelman hengelo gld, mag ik reclame maken hier , toe gegaan en hem gevraagd of hij iets voor mij kon regelen. en dat is gelukt, naar alle tevredenheid van de berijder. ze hebben de dynamo, startmotor en standaard er op laten zitten, erg makkelijk, vind ik zelf.
alleen de grondspeling is aan de krappe kant, maar ja, dan moet je even de rijstijl aanpassen zeggen ze.
met een standaard blok heb je de eerste tijd ook vermogen genoeg, gewoon zorgen dat je de toeren erin houdt. en je hebt geen geouwehoer met nakijken na zoveel kilometers etc.
ik rijd nu 1:35 op assen met dat apparaat. en het moet nog wel sneller kunnen, als ik zelf ook iets fitter wordt onder andere.
de reden dat ik hem heb gekocht is dat als ik de blade op zijn zij leg, al bijna net zoveel schade heb als dat deze gekost heeft. nou ja, niet helemaal, maar goed.
en ja, zonder kenteken zul je toch iets van een aanhangertje ofzo moeten hebben.



deze fiets is het dus..(welke van de 2 ???? dat zullen jullie VAST wel weten..)

full
 
Dan is die van jou een ander zie ik net.

Die Andre had had een zwart frame en een zwarte achterbrug en was van 1999.

Sorry voor de opschudding.
 
Hoi Rassie, :] gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Als je met deze fiets niet opvalt, wat een kleur, maar past goed bij een CBR 600.
Heel veel plezier komend jaar.

Yama.R6.zac.nr:344
 
Dan is die van jou een ander zie ik net.

Die Andre had had een zwart frame en een zwarte achterbrug en was van 1999.

Sorry voor de opschudding.

is geen opschudding bij mij...vraag me alleen af waarom er sommige gelijk
proberen om iemands nieuwe aankoop gelijk de grond in te boren :r

ik ben iig zeer tevreden met dit fietsie en, net als jarno toen hij hem kocht,
blij dat het gewoon een standaard blok is, met dynamo etc. er nog in (gewichtsbesparing :? ,merk je dat dan :z ), en ook gewoon de zijstandaard er nog op (geen gekloot met die achterbok) etc.
 
is geen opschudding bij mij...vraag me alleen af waarom er sommige gelijk
proberen om iemands nieuwe aankoop gelijk de grond in te boren :r

ik ben iig zeer tevreden met dit fietsie en, net als jarno toen hij hem kocht,
blij dat het gewoon een standaard blok is, met dynamo etc. er nog in (gewichtsbesparing :? ,merk je dat dan :z ), en ook gewoon de zijstandaard er nog op (geen gekloot met die achterbok) etc.
gaaf fietsie Rassie ,gewoon lekker sturen op het circuit en in je eigen tempo rijden geeft een hoop lol
7_6_2[1].gif
 
is geen opschudding bij mij...vraag me alleen af waarom er sommige gelijk
proberen om iemands nieuwe aankoop gelijk de grond in te boren :r

ik ben iig zeer tevreden met dit fietsie en, net als jarno toen hij hem kocht,
blij dat het gewoon een standaard blok is, met dynamo etc. er nog in (gewichtsbesparing :? ,merk je dat dan :z ), en ook gewoon de zijstandaard er nog op (geen gekloot met die achterbok) etc.


Nou nogmaals sorry het was niet de bedoeling om je nieuwe motor de grond in te boren hoor.

Veel race plezier ermee maar dat zal wel lukken :] :]
 
@rassie: zoals ik al zei....mooie motor....daar dromen de meeste allemaal van wat jij nu hebt! :}

Lekker racen op het circuit...en wellicht dat ik wel een keer mee ga (als dat wellicht mag) om te kijken! *D

Supermooie fiets!


Verder vind ik dat hier in dit topic teveel gel*ld wordt over de motor en er weinig op gereden wordt! :P

Karre met dat ding! :+



alleen ff w88 op wat beter weer! :X
 
Gaaf ding Rassie!! EN van het goede merk.... :}

(we mogen wel een keertje komen kijken komend seizoen zeker?....regel jij ff VIP-rassie kaarten?? *D )
 
het "circuitteam" (CBR club): blade (jarno), nilis, bakkertjedeeg (ik mis er nog een paar), volgend jaar gaan we weer een paar mooie circuitdaagjes pakken net als dit jaar en veel lol hebben !!!
thank's boy's !!!

het "straatteam" van de hoekse waard: yarossima, pter, denser, beamertje (ik mis er nog een paar), volgend jaar gaan we weer een paar mooie daagjes pakken op de eilanden net als dit jaar !!!
thank's boy's !!!

voor BIJNA alle andere reacties hier: thank's boy's !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan