Rat-Fighters ....Bestaan ze........?

quote :

that's the changeling,it was featured it was in one of copies
of AWOL,years ago(the custom dispatch bike feature,it was
used for dispatch riding round London)
i saw in either bsh or 100% biker,that they were trying to find
the bike again


bron : http://oldskoolsuzuki.info/
 
quote :

that's the changeling,it was featured it was in one of copies
of AWOL,years ago(the custom dispatch bike feature,it was
used for dispatch riding round London)
i saw in either bsh or 100% biker,that they were trying to find
the bike again


bron : http://oldskoolsuzuki.info/
Gelijk ff gekeken op de oldskoolsuzuki site en kom daar een "oude bekende" tegen ( zijn mijn foto's van Isle of Man nl en niet die van RobbieNitroz ;) )

hugo1.jpg


Kijk maar links op de foto, achter Hugo's Katana ;)

Rechts de Bakker Honda van Bas, de neef van Hugo ( ben ff vergeten hoe'ie hier op het MF heet, heeft een icoontje met Calimero, iets van Watnou of zo ;) ), heeft ook in de Streetfighter gestaan.
 
Gelijk ff gekeken op de oldskoolsuzuki site en kom daar een "oude bekende" tegen ( zijn mijn foto's van Isle of Man nl en niet die van RobbieNitroz ;) )

(Afbeelding)

Kijk maar links op de foto, achter Hugo's Katana ;)

Rechts de Bakker Honda van Bas, de neef van Hugo ( ben ff vergeten hoe'ie hier op het MF heet, heeft een icoontje met Calimero, iets van Watnou of zo ;) ), heeft ook in de Streetfighter gestaan.
hoe komt hij eraan dan ?
 
ik ben best gecharmeerd door die RatBikes, echt, vind het kicke dingen die ook nog eens niet zo aantrekkelijk zijn voor jatmozen. :9

Nu heb ik zelf een Puchje, die ik van de zomer heb samengesteld uit 2 halve Puchs en er een soort van RatMoped / RatBrommer van gemaakt. Kortom, super cheapie maar doet wat het moet doen. Maar wel met een dikke sound, demper rammelt een beetje, maar zit wel in de sigaar. (Niet opgevoerd trouwens)

PA230116resized.JPG


nu mag je ff bashen van mij op mn puch en ja het is motor-forum, maar ik heb ook al een CB400 Twin staan die opgeknapt gaat worden (1978 model) .

Just polsing, btw de bel die erop zit is voor de scooters, die tring ik ff bij langs gaan :]
 
ik ben best gecharmeerd door die RatBikes, echt, vind het kicke dingen die ook nog eens niet zo aantrekkelijk zijn voor jatmozen. :9

Nu heb ik zelf een Puchje, die ik van de zomer heb samengesteld uit 2 halve Puchs en er een soort van RatMoped / RatBrommer van gemaakt. Kortom, super cheapie maar doet wat het moet doen. Maar wel met een dikke sound, demper rammelt een beetje, maar zit wel in de sigaar. (Niet opgevoerd trouwens)

(Afbeelding)

nu mag je ff bashen van mij op mn puch en ja het is motor-forum, maar ik heb ook al een CB400 Twin staan die opgeknapt gaat worden (1978 model) .

Just polsing, btw de bel die erop zit is voor de scooters, die tring ik ff bij langs gaan :]
Noem je het een grote ratnakepokbike 8-)
 
ik ben best gecharmeerd door die RatBikes, echt, vind het kicke dingen die ook nog eens niet zo aantrekkelijk zijn voor jatmozen. :9

Nu heb ik zelf een Puchje, die ik van de zomer heb samengesteld uit 2 halve Puchs en er een soort van RatMoped / RatBrommer van gemaakt. Kortom, super cheapie maar doet wat het moet doen. Maar wel met een dikke sound, demper rammelt een beetje, maar zit wel in de sigaar. (Niet opgevoerd trouwens)

(Afbeelding)

nu mag je ff bashen van mij op mn puch en ja het is motor-forum, maar ik heb ook al een CB400 Twin staan die opgeknapt gaat worden (1978 model) .

Just polsing, btw de bel die erop zit is voor de scooters, die tring ik ff bij langs gaan :]

Ratbrommers, dan moet je gaan praten met ragbak division Ede. Die hebben veel van die dingen gemaakt :} http://www.angelfire.com/fl5/radarticles/ragbakdivision.html

En natuurlijk http://www.hardlyrideable.co.uk/ de UK ratcooterclub })
 
ok, thnx man voor die 2 links *D

ff mailtje met foto gestuurd naar die hardle rideable scooter club, whaha, wat een creaties rijden daar rond 8-)
 
hier een plaatje van mijn eigen gebouwde fighter, was toen nog in redelijke staat
is al een paar jaartjes geleden genomen bij benzine station op weg naar 24uur race in Spa

full


Ik heb hem de winter erna als pekelfiets gebruikt.
Lang spijt van gehad. |(
Blank aluminium en magnesium marvics vinden dit nl. niet leuk.

zal ook eens een foto'tje van de winter-after posten (moet hem nog even opzoeken)

voor de liefhebbers (basis was een Bakker kawa 1000RX)
 
Hmm, hier mijn winterfiets, in deze ongewassen toestand ook te bewonderen op motorsale in Rosmalen

DSC00169.JPG


Doet ut erg goed tussen al die gasten die denken dat een fiets waarmee je lol kunt hebben minimaal 75.000 euro waard is (deze kunnen ze niet betalen)
 
Hmm, hier mijn winterfiets, in deze ongewassen toestand ook te bewonderen op motorsale in Rosmalen

(Afbeelding)

Doet ut erg goed tussen al die gasten die denken dat een fiets waarmee je lol kunt hebben minimaal 75.000 euro waard is (deze kunnen ze niet betalen)

Goede zaak, in ongewassen toestand :) Het leifst voor de tijd nog even lekker door de modder crossen, doet het altijd goed }) Hoe smeriger, hoe beter *D
 
Je mag um wel zo lang binnen zetten Ozze hoor, staat ie lekker warm, wij komen Donderdagmorgen pas, zijn er om 11.00 uur, je bent wel erg vroeg, hoe heb je dat zo? Is het al druk dan?
 
Je mag um wel zo lang binnen zetten Ozze hoor, staat ie lekker warm, wij komen Donderdagmorgen pas, zijn er om 11.00 uur, je bent wel erg vroeg, hoe heb je dat zo? Is het al druk dan?
Hahaha, nee, bioritme van mij is al bijna een week verstoord, vandaag eindelijk effe verandering in gebracht :z Maar dees week en de weken erop, hebben we het druk ja, maar das elk jaar rond deze tijd. Maar effe terug naar het topic, deze vond ik waanzinnig op de Fighterama:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan