vrijdag dyno en nieuwe naaldbuizen laten installeren bij Tovami. Hij reed top, en was geweldig afgesteld.
Alleen toen bij bij Delft de A13 afdraaide hoorde ik opeens een geratel (zoals sommige Duc's stationair lopen). En hij liep opeens heel beroerd.
Had net daarvoor op de A13 even goed doorgetrokken en in de toeren gehangen (zo rond de 9000-11000 toeren).
stationair is er niks aan de hand, geef je gas is het geratel er weer. Voorzichtig laatste km naar de stalling gereden. in sommige bochten was de ratel weer weg. stationair lijkt hij wel gewoon op 4 cilinders te lopen.
Samengevat:
Stationair geen ratel en loopt goed.
Iets gas erbij, ratel uit het blok en loopt beroerd (alsof niet alle cilinders lopen of verzuipt).
Iemand enig idee wat dit kan zijn? hoop niet te duur want na de tuning is mijn YZF-geld redelijk geslonken.
Alleen toen bij bij Delft de A13 afdraaide hoorde ik opeens een geratel (zoals sommige Duc's stationair lopen). En hij liep opeens heel beroerd.
Had net daarvoor op de A13 even goed doorgetrokken en in de toeren gehangen (zo rond de 9000-11000 toeren).
stationair is er niks aan de hand, geef je gas is het geratel er weer. Voorzichtig laatste km naar de stalling gereden. in sommige bochten was de ratel weer weg. stationair lijkt hij wel gewoon op 4 cilinders te lopen.
Samengevat:
Stationair geen ratel en loopt goed.
Iets gas erbij, ratel uit het blok en loopt beroerd (alsof niet alle cilinders lopen of verzuipt).
Iemand enig idee wat dit kan zijn? hoop niet te duur want na de tuning is mijn YZF-geld redelijk geslonken.