Ratelend geluid bij starten motor

25 apr 2018
6
0
Genderen
Hoi, ik heb een Cb750 gekocht die wel starte maar niet goed reed vanwege de carburateurs.
Deze heb ik vervangen door een ander setje, ook de kopelingskabel vervangen, en de spaningsregelaar. Nu als ik hem wil starten probeert die eerst dus krijg ik het typisch aanslaande geluid maar na een paar seconden valt dat weg en hoor ik een roterend, ratelend geluid (ook een 2tal seconden na de startknop te hebben losgelaten) Ik heb verder niets veranderd en had de ingangen alle 4 afgetaped dus kan ook niets in het blok gevallen zijn dat ik weet.
Heeft iemand hier ervaring mee aub?
Alvast bedankt.
(PS: geen slecht nieuws aub, dankje!)
 
Startkoppeling gescheurd `dat gebeurd redelijk vaak bij die dingen . En dan slippen de drie rollen door.
Deksel er af, kun je zo bij ... motor beetje schuin andere kant op zetten . vervroeger eraf en hebbes .
 
Laatst bewerkt:
.deze moet je nieuw hebben .
full
 
Laatst bewerkt:
Haha ok dan.
Nog even een vraag, is het zichtbaar zonder de startkoppeling te verwijderen of ie stuk is? Of is er een manier om dat te testen zonder dat de motor draait? Ik vraag dat omdat ik op het eerste zicht niets mis zie.
 
Haha ok dan.
Nog even een vraag, is het zichtbaar zonder de startkoppeling te verwijderen of ie stuk is? Of is er een manier om dat te testen zonder dat de motor draait? Ik vraag dat omdat ik op het eerste zicht niets mis zie.

Als je start en hij neemt de motor niet mee rond , en je hoort gejoel van de startmotor en klappende en klonk geluiden` dan ligt het aan dit ding .. hoogstwaarschijnlijk gescheurd bij een van de rol inkepen .. (of hij is kats versleten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan