Rateltje bij lage toerentallen

GasNaald

Die hard MF'er
17 sep 2003
376
0
Sinds mijn einddemper weer is gerepareerd hoor ik de geluiden uit mijn motor blok weer. Maar nu is mij opgevallen dat er onder in het toeren gebied er een rateltje uit het blok komt. Zou de distributie ketting versleten kunnen zijn of zou het op te lossen zijn met kleppen stellen?

Het is een ouwe ZXR 750 (H2) en deze heeft nu 51.000 km gelopen.
 
hoor je hem ook stationair ? Ja nokkenasketting
Hoor je hem als je de motor weerstand geeft(in zijn 1 rem erop en hem laten duwen) dan is het je krukaslager.

Hoop voor jou het eerste koste mij ongeveer 172 Euro ..bekend soes probleem schijnbaar B|

Suc6
 
Ja ik hoor het ook stationair.
Het maakt mij trouwens nix uit of het een soes kwaaltje is want ik heb toch een Kawa. :)

Het probleem is allen bij een Kawa, dat als je een rateltje of rammeltje hoort, weet je niet of dat een orgineel kawa geluidje is of een probleempje in je blok.
 
Ja ik hoor het ook stationair.
Het maakt mij trouwens nix uit of het een soes kwaaltje is want ik heb toch een Kawa. :)

Het probleem is allen bij een Kawa, dat als je een rateltje of rammeltje hoort, weet je niet of dat een orgineel kawa geluidje is of een probleempje in je blok.

Laat het anders even bij de garage horen. Die kunnen vast wel vertellen of het iets is om je druk om te maken ja of nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan