Raul, veerinstellingen waren te bestellen bij WP?

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Ik heb gisteravond even gekeken op die site WP.nl maar ik kwam daar niets tegen over veerinstellingen die je kan bestellen. Anders stuur ik ze van de week wel even een mailtje :) .

Als er verder nog iemand veerinstellingen voor een CBR \'94 heeft liggen dan hoor ik dat graag.
 
heeft er nog iemand de ideale veerinstellingen en bandenspanning voor een R6? Ik wil dit weekend een beetje gaan sleutelen en gaan ontdekken wat er allemaal makkelijk te verstellen is aan mijn/onze motor. Ben alleen niet zo\'n sleutelaar. Heeft iemand nog tips?
 
heeft er nog iemand de ideale veerinstellingen en bandenspanning voor een R6? Ik wil dit weekend een beetje gaan sleutelen en gaan ontdekken wat er allemaal makkelijk te verstellen is aan mijn/onze motor. Ben alleen niet zo\'n sleutelaar. Heeft iemand nog tips?

Weet dat Auke er flink mee aan het spelen is geweest, dit komt van zijn homepage:

Mijn favoriete vering instelling:

Voorvering:
ingaande (onder) demping 5 klikken,
uitgaande (boven) demping 4 klikken,
veervoorspanning 5 ringen zichtbaar.

Achter: ingaande (boven) demping 3 klikken,
uitgaande (onder) demping 8 klikken,
veervoorspanning stand 6.

De demperinstellingen gerekend vanuit volledig dichtgedraaide stelknoppen (met de klok mee).

Moet hier ook nog ergens een topic van zijn maar ik kan hem niet vinden :) . Misschien niet helemaal onbelangrijk, hij weegt geloof ik 90+ kg.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik heb dat boekje ook, staan gewoon tips in over wat je moet veranderen bij bepaalde symptomen enz. Erg handing :}
Vergeet niet je begin stand op te schrijven ;)
Heb ik dus niet gedaan :( .
Is volgens mij ook alleen maar beter geworden dus het maakt ook niet zo veel uit. Achtervering stond op zijn hardst dus stond toch al klote afgesteld :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan