Hier een verhaaltje over RB motoren.
Ik had er vaker wat spullen gehaald bij hun en was erg tevreden goeie service en spullen zijn snel binnen.
Tot gisteren, ik had nog een spiegel en een knipperlicht besteld. Bij het bestellen van de spiegel zeiden ze tegen mij dat ik nog iets nodig had voor tussen het stuur en de spiegel.
Ik kom het gisteren ophalen wil bijna afrekenen en zeg tegen de meneer JanDaap dat zijn collega vorige keer zei dat ik nog iets nodig had voor die spiegel om hem te kunnen monteren, waarop hij zegt dat is niet nodig heb, je kan hem er zo op opdraaien.
Dus ik kom thuis wil hem erop draaien en dat ging dus niet gat was te groot. Had dus nog wel iets nodig
Opgebeld gelijk en hij reageerde gelijk ageresief en zei dat het noet zijn schuld was en dat ik het maar moet komen ophalen, waarop ik zei dat het wel zijn schuld was en geen zin had om weer bij mekaar een uur te reizen om het op te halen.
Ik zei stuur het maar op maar dat kon ook niet want dat deden ze nooit dus ik zei naar 5 min stuur maar een rekening betaal ik hem eerst wel en dan sturen jullie het op hij ging daarmee akkoord.
Nu lees ik vanochtend de mail met de volgende factuur erbij:
Aantal
Totaal Prijs Korting
58412040050 SUPPORT FOR MIRROR LC4 '98 € 7.35
VERZEND EN ADM. KOSTEN € 1.85
Code L BTW 6 % ( Over 0.00 ) 0.00 Subtotaal € 9.20
Code H BTW 19 % ( Over 9.20 ) € 1.75
Betalingsconditie BINNEN 14 DAGEN BTW € 1.75
Leveringswijz e A fhalen Totaal € 10.95
Beetje jmmr toen ik dit zag, durven ze me gewoon die verzendkosten te laten betalen gaat mij niet om het bedrag maar principe wat een trieste actie van ze. Ik op gebeld en gezegd dat ik dit wel heel ver vond gaan, maar omdat hun vonden dat ze gelijk hadden moest ik dat maar eens gaan betalen voor hun. Het was een laag bedrag om de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Ik zei dat ik nog liever 100 km verder rij voor dit product dan dat ik de verzendkosten ga betalen, toen dus een hoop slap gelul van hun kant en ik heb hem een fijne dag gewenst en gezegd dat hij hem ergens mag stoppen waar de zon niet schijnt.
Misschien vinden jullie mijn bericht wel triest maar wou toch ff laten weten wat voor kansloos bedrijf het is, als je voor honderen euros spullen komt halen likken ze je kont maar gaat het om deze bedragen dan ben je ineens niks meer voor ze.
Vond het gewoon vaag dat je voor een paar kut postzegels een goeie klant wil verliezen en het feit dat ze hun fout niet eens toe wilen geven vind ik net zo triest of misschien nog wel triester.
Gr
Ik had er vaker wat spullen gehaald bij hun en was erg tevreden goeie service en spullen zijn snel binnen.
Tot gisteren, ik had nog een spiegel en een knipperlicht besteld. Bij het bestellen van de spiegel zeiden ze tegen mij dat ik nog iets nodig had voor tussen het stuur en de spiegel.
Ik kom het gisteren ophalen wil bijna afrekenen en zeg tegen de meneer JanDaap dat zijn collega vorige keer zei dat ik nog iets nodig had voor die spiegel om hem te kunnen monteren, waarop hij zegt dat is niet nodig heb, je kan hem er zo op opdraaien.
Dus ik kom thuis wil hem erop draaien en dat ging dus niet gat was te groot. Had dus nog wel iets nodig
Opgebeld gelijk en hij reageerde gelijk ageresief en zei dat het noet zijn schuld was en dat ik het maar moet komen ophalen, waarop ik zei dat het wel zijn schuld was en geen zin had om weer bij mekaar een uur te reizen om het op te halen.
Ik zei stuur het maar op maar dat kon ook niet want dat deden ze nooit dus ik zei naar 5 min stuur maar een rekening betaal ik hem eerst wel en dan sturen jullie het op hij ging daarmee akkoord.
Nu lees ik vanochtend de mail met de volgende factuur erbij:
Aantal
Totaal Prijs Korting
58412040050 SUPPORT FOR MIRROR LC4 '98 € 7.35
VERZEND EN ADM. KOSTEN € 1.85
Code L BTW 6 % ( Over 0.00 ) 0.00 Subtotaal € 9.20
Code H BTW 19 % ( Over 9.20 ) € 1.75
Betalingsconditie BINNEN 14 DAGEN BTW € 1.75
Leveringswijz e A fhalen Totaal € 10.95
Beetje jmmr toen ik dit zag, durven ze me gewoon die verzendkosten te laten betalen gaat mij niet om het bedrag maar principe wat een trieste actie van ze. Ik op gebeld en gezegd dat ik dit wel heel ver vond gaan, maar omdat hun vonden dat ze gelijk hadden moest ik dat maar eens gaan betalen voor hun. Het was een laag bedrag om de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Ik zei dat ik nog liever 100 km verder rij voor dit product dan dat ik de verzendkosten ga betalen, toen dus een hoop slap gelul van hun kant en ik heb hem een fijne dag gewenst en gezegd dat hij hem ergens mag stoppen waar de zon niet schijnt.
Misschien vinden jullie mijn bericht wel triest maar wou toch ff laten weten wat voor kansloos bedrijf het is, als je voor honderen euros spullen komt halen likken ze je kont maar gaat het om deze bedragen dan ben je ineens niks meer voor ze.
Vond het gewoon vaag dat je voor een paar kut postzegels een goeie klant wil verliezen en het feit dat ze hun fout niet eens toe wilen geven vind ik net zo triest of misschien nog wel triester.
Gr