RB Motoren De Bilt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkels

MF'er
22 apr 2010
132
0
Facebook
Hier een verhaaltje over RB motoren.

Ik had er vaker wat spullen gehaald bij hun en was erg tevreden goeie service en spullen zijn snel binnen.

Tot gisteren, ik had nog een spiegel en een knipperlicht besteld. Bij het bestellen van de spiegel zeiden ze tegen mij dat ik nog iets nodig had voor tussen het stuur en de spiegel.

Ik kom het gisteren ophalen wil bijna afrekenen en zeg tegen de meneer JanDaap dat zijn collega vorige keer zei dat ik nog iets nodig had voor die spiegel om hem te kunnen monteren, waarop hij zegt dat is niet nodig heb, je kan hem er zo op opdraaien.
Dus ik kom thuis wil hem erop draaien en dat ging dus niet gat was te groot. Had dus nog wel iets nodig :(
Opgebeld gelijk en hij reageerde gelijk ageresief en zei dat het noet zijn schuld was en dat ik het maar moet komen ophalen, waarop ik zei dat het wel zijn schuld was en geen zin had om weer bij mekaar een uur te reizen om het op te halen.
Ik zei stuur het maar op maar dat kon ook niet want dat deden ze nooit dus ik zei naar 5 min stuur maar een rekening betaal ik hem eerst wel en dan sturen jullie het op hij ging daarmee akkoord.

Nu lees ik vanochtend de mail met de volgende factuur erbij:
Aantal
Totaal Prijs Korting
58412040050 SUPPORT FOR MIRROR LC4 '98 € 7.35
VERZEND EN ADM. KOSTEN € 1.85

Code L BTW 6 % ( Over 0.00 ) 0.00 Subtotaal € 9.20
Code H BTW 19 % ( Over 9.20 ) € 1.75
Betalingsconditie BINNEN 14 DAGEN BTW € 1.75
Leveringswijz e A fhalen Totaal € 10.95

Beetje jmmr toen ik dit zag, durven ze me gewoon die verzendkosten te laten betalen gaat mij niet om het bedrag maar principe wat een trieste actie van ze. Ik op gebeld en gezegd dat ik dit wel heel ver vond gaan, maar omdat hun vonden dat ze gelijk hadden moest ik dat maar eens gaan betalen voor hun. Het was een laag bedrag om de verzendkosten voor hun rekening te nemen. Ik zei dat ik nog liever 100 km verder rij voor dit product dan dat ik de verzendkosten ga betalen, toen dus een hoop slap gelul van hun kant en ik heb hem een fijne dag gewenst en gezegd dat hij hem ergens mag stoppen waar de zon niet schijnt.

Misschien vinden jullie mijn bericht wel triest maar wou toch ff laten weten wat voor kansloos bedrijf het is, als je voor honderen euros spullen komt halen likken ze je kont maar gaat het om deze bedragen dan ben je ineens niks meer voor ze.
Vond het gewoon vaag dat je voor een paar kut postzegels een goeie klant wil verliezen en het feit dat ze hun fout niet eens toe wilen geven vind ik net zo triest of misschien nog wel triester.

Gr
 
Ik heb er mijn huidige motor vandaan. Keurig geholpen, nette prijs, geen gezeur over garantiegevalletjes.

Dus tja... Als ik een KTM zou kopen zou ik RB Motoren niet bepaald overslaan. Heb er een goed gevoel aan overgehouden.
 
Ik werd ook altijd keurig geholpen met alles maar als je dan moeilijk gaat doen over een paar postzegels dan ben je mij kwijt als klant, wat ik jmmr vind maar het is niet anders helaas.
 
Vind het eerder asociaal om hun zwart te maken voor geouwehoer om niks.
 
Laatst bewerkt:
Je profiel verwijst naar een youtube kanaal. Ben jij die wheelie trekkende idioot in de bebouwde kom?
 
Vind het eerder asociaal om hun zwart te maken voor geouwehoer om niks.

Jij noemt het asociaal ik principes, en idd om niks doen HUN moelijk niet ik als je het goed gelezen hebt maar blijkbaar niet dus.
 
Heb jij niet op school gezeten ventje ??? Als mijn naam hier Rikkels is en bij mijn profiel staat Rik R van wie zouden die filmpjes dan zijn denk je ?

Maar volgens mij is dit als eens aan bod gekomen en gaat dit topic over iets anders ???

X
 
Heb jij niet op school gezeten ventje ??? Als mijn naam hier Rikkels is en bij mijn profiel staat Rik R van wie zouden die filmpjes dan zijn denk je ?

Maar volgens mij is dit als eens aan bod gekomen en gaat dit topic over iets anders ???

X

Ik weet wel wie hier de tokkie is :W
 
Alleen de gebruikers afbeelding zegt al genoeg... -O-

Om een keurige motorzaak zwart te maken om niks, gaat veel te ver.

Ben er iedere keer keurig geholpen. Als je het voor elkaar krijgt om met deze mensen een woordenwisseling te hebben, weet ik wel aan wie het ligt.

Denk dat je jezelf niet populair maakt op deze manier, ook niet op de manier waarop je door Nieuwegein en omstreken rijd. Rijd zelf ook wel eens vlot ;), maar door woonwijken even normaal doen.
 
Laatst bewerkt:
heb zelf ook een motorzaakje,

als jij mijn klant was en dit was gebeurd bij mij.
en je maakte mij zwart op een forum.

dan belde ik je op dat ik het onderdeel en de rekening wel even langs kwam brengen.
aangekomen stopte ik mijn maat 46 even bij jouw waar de zon niet schijnt.

ik ken je niet maar gezien je actie's her en der lijk jij me echt zon klant die je gewoon alte graag van 8 tot 5 aleen maar met zijn bek op de balie wil slaan.
vat het niet al te persoonlijk op, maar je maakt niet aleen iemand zijn bedrijf hier zwart maar ook zijn brood winning, en dat is in deze tijden iets waar je kostbaar op moet zijn.

:( «dit ben ik nu op dit moment
 
Laatst bewerkt:
heb zelf ook een motorzaakje,

als jij mijn klant was en dit was gebeurd bij mij.
en je maakte mij zwart op een forum.

dan belde ik je op dat ik het onderdeel en de rekening wel even langs kwam brengen.
aangekomen stopte ik mijn maat 46 even bij jouw waar de zon niet schijnt.
ik ken je niet maar gezien je actie's her en der lijk jij me echt zon klant die je gewoon alte graag van 8 tot 5 aleen maar met zijn bek op de balie wil slaan.
vat het niet al te persoonlijk op, maar je maakt niet aleen iemand zijn bedrijf hier zwart maar ook zijn brood winning, en dat is in deze tijden iets waar je kostbaar op moet zijn.

:( «dit ben ik nu op dit moment


zeg dat dan niet :+
 
292174_large.jpg


Yeah, kansloos geak!

Ik rij toch weg op deze brmmr, en je maat 46 doe me niks jonguh!

Keb een kewl foto met middelvinger op partyflock staan jonguh, met mijn Nike's, en de moter op de standaard jonguh!


I'm tha man!
 
Laatst bewerkt:
:( «dit ben ik nu op dit moment

Rot voor je, en maat 46 kan ik wel hebben hoor met je wijze praatjes erbij.
Wat een stakkers hierzo eigenlijk op sommige na dan, maar je kan tegenwoordig niks meer neer zette of er komen weer een paar kneuzen met hun bullshit aanzetten.

:W
 
Ik ken wel een kneus, die een load of bullshit op een openbaar forum neerzet, over een motorzaak die een vergissing heeft gemaakt, over een onderdeeltje van E 7,35.

Kom op zeg, half uurtje rijden, kopje koffie drinken, ff de nieuwe modellen bekijken, lekker zeuren in de motorzaak over probleempjes en oplossingen, onderdeeltje betalen, en half uurtje naar huis rijden....

Voel je je nu niet een béétje een kneusje, dat je daar over gaat zeuren?

Kom op, geef het toe...


Toe...

Beetje toch wel?

Toch?
 
Laatst bewerkt:
Rot voor je, en maat 46 kan ik wel hebben hoor met je wijze praatjes erbij.
Wat een stakkers hierzo eigenlijk op sommige na dan, maar je kan tegenwoordig niks meer neer zette of er komen weer een paar kneuzen met hun bullshit aanzetten.

:W

als je mijn maat 46 kan hebben waar de zon niet schijnt wil ik niet weten wat je er allemaal instopt.
wijze praatjes heb ik omdat ik in tegenstelling tot jouw een wijze man ben.
 
Ik ken wel een kneus, die een load of bullshit op een openbaar forum neerzet, over een motorzaak die een vergissing heeft gemaakt, over een onderdeeltje van E 7,35.

Kom op zeg, half uurtje rijden, kopje koffie drinken, ff de nieuwe modellen bekijken, lekker zeuren in de motorzaak over probleempjes en oplossingen, onderdeeltje betalen, en half uurtje naar huis rijden....

Voel je je nu niet een béétje een kneusje, dat je daar over gaat zeuren?

Kom op, geef het toe...


Toe...

Beetje toch wel?

Toch?

Als ik er al niet 3 keer geweest was deze maand zou je wel eens gelijk kunnen hebben idd.
Gaat mij niet om het bedrag nogmaals maar op hun trieste afhandeling terwijl daar verder altijd prima ben geholpen en nou zit er zo'n nieuwe daap en die verpest het dan ff.
 
Als ik er al niet 3 keer geweest was deze maand zou je wel eens gelijk kunnen hebben idd.
Gaat mij niet om het bedrag nogmaals maar op hun trieste afhandeling terwijl daar verder altijd prima ben geholpen en nou zit er zo'n nieuwe daap en die verpest het dan ff.

nou of het nou 3 keer in de maand is of 4 keer dat maakt dan ook al niet meer uit.
en jouw afhandeling is niet triets, kom op zeg.
je zet je zelf kompleet voor schut gek.

ik denk dat ze gewoon van je af wouden als klant.
 
Je profiel verwijst naar een youtube kanaal. Ben jij die wheelie trekkende idioot in de bebouwde kom?
ik vind de rijstijl vrij tam. Geen drifts, stoppies, sprongen bij bruggetjes, tussen de auto's door wheelieën door een rood stoplicht e.d. Eigenlijk gewoon een knulletje die net een beetje kan wheelieën en dat gefilmd heeft. Ik was een stuk erger vroeger en leef nog.

Oja, Jan Jaap is een gewaardeerd collega :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan