Rbw kwijt, geen geijkte wagen, 185 piek meting

Feit: Algemeen opsporings ambtenaren, 24 uur per dag 7 dagen per week in heel ned. alle bevoegdheden. Dus ook de bevoegdheden om jou staande te houden en je rbw in te vorderen.

Vreemdelingendienst heeft voornamelijk burger voertuigen, allemaal geijkt dus.

Ik geef je helaas weinig kans...
 
Laatst bewerkt:
Feit: Algemeen opsporings ambtenaren, 24 uur per dag 7 dagen per week in heel ned. alle bevoegdheden. Dus ook de bevoegdheden om jou staande te houden en je rbw in te vorderen.

Vreemdelingendienst heeft voornamelijk burger voertuigen, allemaal geijkt dus.

Ik geef je helaas weinig kans...

in theorie inderdaad... alle agenten die een blaastoeter bedienen zijn ook geschoold daarvoor.. hmm.. totdat Peter R de Vries gaat controleren.. dan blijkt dat ze bijna geschoold zijn..

gewoon rechtszaak en voet bij stuk houden kerel. Zou me niet verbazen dat deze "auto" volgende maand geijkt zou moeten worden _O-
 
Ja, de snelheid zo controleren kan.
Sterker nog, men neemt bijna altijd een piekmeting. Alleen in een video wagen/motor zit apparatuur om een gemiddelde meting te doen.

Overigens, de meeste onopvallende politieauto's zijn geijkt.

Met betrekking tot de 70 km/u en 120 dagen rijbewijs kwijt... weet ik niet... maar lijkt me sterk.
 
Wat zeur je dan?? B| B| Take it like a men... :/

Die kleine 5 seconden dat ik daaraan heb gezeten; daar zeur ik om. Ik weet dat ik ze heb gereden en ik weet dat ik fout zit. Dat ze me het rijbewijs in hebben genomen kan ik ook mee leven maar dat ze een piek van 185 gebruiken om de boete op te baseren vind ik dan echt onzin. Maarja, doe ik toch niks aan..

en het is take it like a mAn =P
 
www.flitsserivce.nl

Daar is veel kennis op dit gebied. Probeer via de WoB alle documenten boven tafel te krijgen, was deze man bijvoorbeeld wel bevoegd om hiervoor te schrijven? etc etc..
 
in theorie inderdaad... alle agenten die een blaastoeter bedienen zijn ook geschoold daarvoor.. hmm.. totdat Peter R de Vries gaat controleren.. dan blijkt dat ze bijna geschoold zijn..

gewoon rechtszaak en voet bij stuk houden kerel. Zou me niet verbazen dat deze "auto" volgende maand geijkt zou moeten worden _O-


Klopt helemaal wat je zegt.
 
Die kleine 5 seconden dat ik daaraan heb gezeten; daar zeur ik om. Ik weet dat ik ze heb gereden en ik weet dat ik fout zit. Dat ze me het rijbewijs in hebben genomen kan ik ook mee leven maar dat ze een piek van 185 gebruiken om de boete op te baseren vind ik dan echt onzin. Maarja, doe ik toch niks aan..

en het is take it like a mAn =P


Als daar een flitspaal had gestaan was je nog meer de sjaak geweest! Zelfs al is het maar twee seconde...

Maar goed wat te doen?
In bezwaar gaan bij de OVJ... Alle gegevens opvragen en je dan voorbereiden voor de rechtszaak mocht die gaan komen!

Ik vind men leuker klinken O-)
 
weet je wat ik haat? de ALS clausule!
als als als..
ik zou de wegbeheerder aanklagen: ALS de weg niet was aangelegd had je niet hard gereden _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Als daar een flitspaal had gestaan was je nog meer de sjaak geweest! Zelfs al is het maar twee seconde...

Maar goed wat te doen?
In bezwaar gaan bij de OVJ... Alle gegevens opvragen en je dan voorbereiden voor de rechtszaak mocht die gaan komen!

Ik vind men leuker klinken O-)

Ja, heb je gelijk in, maar gelukkig weet ik waar de flitspalen in omgeving staan en kun je ze in de verte ook aan zien komen :+

Rechtszaak gaat er sowieso van komen aangezien het niet onder de 40km/h overtreding is gebleven, moet maar even zien hoe ik zon advocaat in kan winnen, nog nooit iets mee gedaan dus, allemaal nieuw voor mij...

Hoop maar op t beste.. vakantiegeld maar aan de kant gelegd voor dit :(
 
Denk dat je er nooit meer iets van hoort, hij wilde gewoon indruk maken op die stagaire :+

:^

Heb je een mooi printje of geeltje gehad :?

Anders weer een leuk topic zo voor het weekend :Z
full
 
:^

Heb je een mooi printje of geeltje gehad :?

Anders weer een leuk topic zo voor het weekend :Z [afbeelding]

Enigste wat ik heb meegekregen is zon foldertje van een invordering van het rijbewijs waar wat gegevens op staan. Meneer heeft me ook niet heel erg veel uitgelegd over prentjes en al, alleen dat de ovj binnen 10 dagen zal beslissen wanneer ik hem terug krijg...
 
Enigste wat ik heb meegekregen is zon foldertje van een invordering van het rijbewijs waar wat gegevens op staan. Meneer heeft me ook niet heel erg veel uitgelegd over prentjes en al, alleen dat de ovj binnen 10 dagen zal beslissen wanneer ik hem terug krijg...


Wel raar dat iemand van de V.D. onderweg naar huis een folder van invordering rijbewijs bij zich heeft.......
 
Heeft hij vast gekregen van de ter plaatse gekomen verkeerspolitie....
Tenminste dat gaf TS toch aan dat er ook een geijkte wagen bij is gekomen?


Ik heb het hele verhaal niet gelezen, wat is de meer waarde geweest van die geijkte wagen die achteraf nog ter plaatse gekomen is dan??
 
Wel raar dat iemand van de V.D. onderweg naar huis een folder van invordering rijbewijs bij zich heeft.......

Nee, meneer heeft collega's ingeroepen waarna een surveillantewagen vanuit Roermond kwam. Toen kwam die limburger van wegmisbruikers (lange smalle, wouter ofzo?) ook langs en heeft de rest afgehandeld met collegas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan