RC211V weguitvoering

die V5 motor komt wel in de nieuwe generaties blackbirds...en dat is geen grapje...op basis 1300cc en een vermogen van ruim 200pk...

maarja..die fiets zal nog wel minder bodemspeling hebben, want dat blok zal wel weer uitpuilen...we wachten het af zeg maar... :)
 
Motociclismo van wanneer?
Anders koop ik m n scan m ff in...

De Motociclismo heb ik vannuit Spanje meegenomen. Het was de uitgave van 6 Augustus tot 12 Augustus. Mocht ik een scanner ter beschikking hebben, dan zullen jullie snel plaatjes zien.
 
Tsja fotosoep hé

In weekblad motor destijds...
Toen de Hayabusa net een tijdje uit was heeft de redactie aldaar eens de hayabusa 'bewerkt' en er een zoganaamde 600 van gemaakt...

En ineens belden er een aantal mensen naar Suzuki om hem te bestellen....

(Terwijl er aan het eind van het artikel stond dat het om een grap ging |( )
 
Tsja fotosoep hé

In weekblad motor destijds...
Toen de Hayabusa net een tijdje uit was heeft de redactie aldaar eens de hayabusa 'bewerkt' en er een zoganaamde 600 van gemaakt...

En ineens belden er een aantal mensen naar Suzuki om hem te bestellen....

(Terwijl er aan het eind van het artikel stond dat het om een grap ging |( )


Ik geloof niet dat dit fotosoep dingen betreft......maar we zullen zien........
 
Die honda is wel heeel erg :9~ , die achterlampen komen toch nooit op een straat honda maar wat mooi, wat mooi.

Die fotosoep plaatjes uit dat blad vind ik errug lelijk, en gelukkig zullen ze zo nooit op straat te zien zijn.
 
Joh, zelfs voor fotosoep lijkt het nergens op.
Is gewoon getekend.
 
Ik hoorde van de honda boer uit de buurt dat er ook een nieuwe 600 uitkomt a la Rossi met 130 peekaatjes, lijkt me ook wel leuk :}
 
Een straat uitvoering met de aanduiding cb in de type aanduiding??
Ik denk het niet al sinds honda motoren maakt wordt de CB aanduiding voor 4 in lijn motoren gebruikt.
 
En wat is nu het verschil tussen de superbikes en de gp's? Superbikes waren toch straatmotors? Ik zou het wel fantastisch vinden als de RCV op straat komt, maar toch jammer dat het verschil tussen GP en SBK (wat al steeds kleiner wordt) hiermee helemaal weg wordt gehaald. Ik blijf er bij dat GP dingen niks met straatmotors te maken moeten hebben, daar hebben we de SBK voor. Honda gaat toch ook geen F1 uitbrengen?
 
Ja idd, Honda brengt een straatversie uit van hun GP racer, en dan kunnen ze gelijk deze straatversie weer inzetten in de SBK. :?
 
Verrek ja, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. :? Ja dat is inderdaad een beetje een vervuiling van de eigenlijke bedoeling van de SBK.
 
Ja idd, Honda brengt een straatversie uit van hun GP racer, en dan kunnen ze gelijk deze straatversie weer inzetten in de SBK. :?
Gaan ze niet doen, daar is de GP Racer veel te kostbaar voor. Die valt vrijwel niet om te bouwen voor het straatwerk.

Ik ga er zelf vanuit dat de CBR 600 RR een 1000cc broertje krijgt per 2004 als de Fireblade aan een nieuwe jaargang toe is. In dat geval met een nieuw (viercilinder)blok omdat het oude Blade blok wel zo'n beetje aan zijn end zit qua doorontwikkelen.

Die nieuwe "Blade-met-rc211v-looks" zou dan best in het WSBK ingezet kunnen worden.

Aan de andere kant denk ik dat Honda geen WSBK ambities heeft.......
 
Laatst bewerkt:
Hier is de 600 supersport uitvoering:

Honda%20CBR%20600%20RR%20Supersport.jpg
 
Iemand de Aprilia RS3 al gezien in straat uitvoering????????? Doe mij die maar ipv die RC211V 8-) . Wat een machientje zeg, echt de mooiste motor ooit die ik gezien heb :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan