RD500 vragen

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik iets gepost heb maar nu kan ik wel wat hulp gebruiken.

Een paar jaar geleden heb ik een RD500 gekocht om op te knappen. Hij was nagenoeg compleet op al het bevestigingsmateriaal na van de kuip. Hier en daar heb ik al vanalles bij elkaar weten te sprokkelen maar nu loop ik een beetje vast.
Vandaag heb ik de kuip eens droog erop gezet om te zien of alles een beetje past voordat ik begin met spuiten.

Bij het plaatsen van de onderkuip zitten er achteraan twee bevestigingsgaten:
full
.
Waar deze gaten het frame "raken" zit er aan één kant wel een schroefgat (maar 90 graden gedraaid):
full


en aan de andere kant niet eens een bevestigingsgat:
full


Ik heb er wel twee beugels bijgekregen:
full

maar heb geen flauw benul waar ik die zou moeten monteren. Ik begin zelfs te twijfelen of deze wel van de RD500 zijn?

Een ander probleem waar ik mee zit is de grootste schroef van het zijpaneel:
full

Ik heb er twee op de kop kunnen tikken maar ik mis nog het busje en de rubber ring:
full


Als iemand met een RD500 van deze items een paar foto's zou kunnen maken dan zou ik heel erg geholpen zijn. Het zou helemaal fantastisch zijn als iemand dan ook nog de maten van busje en de rubber ring zou kunnen opgeven zodat ik deze kan bijmaken.

Dan heb ik ook nog een andere vraag. Weet iemand van welk soort kunststof de achterste kuipdelen gemaakt zijn?
De voorste (top, zijkanten en onder) zijn gemaakt van ABS (zwarte).
De achterste delen (zijkanten zadel, monozit afdekking en delen rond het achterlicht) is een witte kunststof en geen ABS.

Alvast bedankt voor gedane moeite. Het wordt zeker gewardeerd.

Mvg,
Roger


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan