RDW database storing?

destin0

Die hard MF'er
27 feb 2008
339
0
Den-Haag
Beste mensen,

Ik heb mijn motor bij de dealer gebracht omdat ik hem heb laten terugvoeren. Mijn papieren zijn echter naar het RDW opgestuurt en ik wacht al 1 maand tot ze hem 25kw op kentekenpapieren zetten.

Echter heeft mijn dealer gebelt en RDW zegt dat er een storing is en het daarom zolang duurd. Iemand hier ook problemen mee?

Dacht doe het maar bij algemeen, misschien dat andere mensen hier ook problemen mee hebben.

Dus mijn vraag weet iemand hier meer van?
 
Ach ik kijk nergens meer van op bij die toko. Bij mij hadden ze mijn B-rijbewijs gewoon niet geregistreerd. Oftewel ik heb gewoon 3 jaar rond gereden (met het roze papiertje maar) zonder een geregistreerd rijbewijs.
Je moet gewoon nog een mail laten sturen met spoed ofzow dat werkt stukken beter;).
 
Volgende keer gewoon zelf een afspraak maken en even naar een RDW keuringsstation rijden met je motor (fiets achterop een aanhanger óf een ander laten rijden mét een geldig rijbewijs voor > 25Kw).

Dit soort zaken kunnen daar direct afgehandeld worden.

Hier heb jij nu niks meer aan, helaas......
 
Laatst bewerkt:
rdw heeft niks met het cbr te maken..

Ik snap dat het rdw nix met het met het cbr van doen heeft (tot op zekere hoogte)
maar het stad/gemeentehuis checkt wel in hun register of jij daadwerkelijk een rijbewijs gehaald hebt. Het CBR mailt dit iedere dag naar die lui toe... ;-)

On:
Ik hoop voor je dat het inmiddels al geregeld is.
 
Ik heb het RDW gebelt en deze zegt niks te hebben ontvangen van me garage. Mijn garage zegt op zijn beurt weer dat hij de papieren naar de Suzuki importeur heeft gebracht.

Nu nog hopen dat de importeur snel de papieren opstuurt.

Ik vroeg zelf of er een storing was bij het RDW en hiervan was geen sprake volgens een medewerkster. Vaag allemaal wie wel niet te geloven maarfijn.

Ik bel eind volgende week wel weer naar het RDW om te kijken of ze iets hebben ontvangen.

Thanks voor de reacties.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het RDW gebelt en deze zegt niks te hebben ontvangen van me garage. Mijn garage zegt op zijn beurt weer dat hij de papieren naar de Suzuki importeur heeft gebracht.

Nu nog hopen dat de importeur snel de papieren opstuurt.

Ik vroeg zelf of er een storing was bij het RDW en hiervan was geen sprake volgens een medewerkster. Vaag allemaal wie wel niet te geloven maarfijn.

Ik bel eind volgende week wel weer naar het RDW om te kijken of ze iets hebben ontvangen.

Thanks voor de reacties.

Hoezo papieren opsturen naar de importeur ?

Die fiets staat al op kenteken (neem ik aan), alleen moet er een aantekening gemaakt worden op de papieren.

Ik zou als ik jou was eens proberen na te gaan of je niet met een grijze import te maken hebt waarvan de papieren niet in orde zijn (óf erger).
Sowieso kun je de officiële importeur even benaderen. Gezien het feit dat je nergens een merk/type vermeld kan ik je helaas geen verdere info geven aangaande adressen.


Suzuki Importeur

Suc-6 met je afhandeling in ieder geval.

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan