RDW en kentekenbewijzen

BurningMetal

MF'er
22 jun 2004
105
0
Lage Mierde
Hallo,

vorige week mijn motor goed op 25KW laten zetten, en krijg begin volgende week de ombouwverklaring thuisgestuurd. Deze zou ik samen met mijn kentekenpapieren op moeten sturen naar het RDW, en deze maakt ze dan in orde en stuurt ze dan weer terug.
Buiten het feit dat ik het er niet zo op heb om kentekenpapieren via de post te versturen, wil ik het liefst ook zo snel mogelijk weer gaan rijden.
Vroeg me nu dus af of mogelijk was om deze zelf bij het RDW langs te brengen en dat ze ze dan daar ter plekke veranderen.
Indien dit mogelijk is, moet dit dan op het hoofdkantoor (Zoetermeer?) of kan dat ook ergens anders.

Alvast bedankt :]
 
Denk niet dat het veel sneller zal gaan. RDW heeft even tijd nodig B|

Ik heb destijds rondgereden met kopie van oude kentekenbewijs, duurde bij mij iets van 3 weken maar dat is alweer ff geleden })
 
Denk niet dat het veel sneller zal gaan. RDW heeft even tijd nodig B|

Ik heb destijds rondgereden met kopie van oude kentekenbewijs, duurde bij mij iets van 3 weken maar dat is alweer ff geleden })

3 weken, dat meen je hopelijk niet he? Damn, weinig zin om zo lang te wachten.

Zal ze morgen wel ff bellen, maar dacht dat er hier misschien mensen met ervaring waren :)
 
Net even gebeld, en ik kon idd niet langskomen om dat te laten regelen. MOET opgestuurd worden.
Stelletje *#&(# slakken doet er 10 werkdagen over om een nieuw kentekenbewijs te printen.

Volgens mij is de gemiddelde printer vandaag de dag wel sneller B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan