RDW is ook weer lekker onzorgvuldig bezig!

7 jun 2004
222
0
Leeuwarden
In het kort...

25KW is klote... maarja, ik kom er helaas niet onderuit.
Dus daar heb ik me al bij neergelegd.

Ik zal dus vrolijk mijn zwarte 25kw Suzuki SV650S ophalen
bij de motorzaak...

Een kleine tegenvaller:

De RDW is "zomaar" mijn kentekenbewijs KWIJTGERAAKT!! B|
Sinds de privatisering is het een grote bende geworden.
Ze hebben 3 dagen moeten zoeken en bellen voordat ze alsnog
NIET wisten waar het gebleven is.

Mevrouw Helpdesk heeft uiteindelijk gezegd dat het WAARSCHIJNLIJK wel
opgestuurd zal zijn.
Dus moet u nog maar even geduld hebben meneer... :(

En als er de komende dagen dus niets binnenkomt moet er alsnog
een nieuw kenteken worden aangevraagt...

Beetje Jammer RDW :r
 
shit happens, iedereen maakt toch wel eens foutje. Is wel weer minders dat je nu niet kunt gaan rijden. Maarja om hier nou een topic voor te openen :X nou nee
 
Bij mij waren ze ook een kentekendeel kwijt toen ik m'n eerste motor naar 25kw had laten zetten bij de dealer. Die domme trut had niet gezien dat ie achter een ander deel zat... anders had ik mooi 60 guldentjes kunnen betalen voor een nieuw deel... terwijl het niet eens mijn schuld was, ze keek gewoon niet goed.

Suc6 en zorg dat de RDW betaalt voor je nieuwe kenteken als ie echt kwijt is.
 
Sinds de privatisering is het een grote bende geworden.

Was het daarvoor beter dan?
Ze hebben van mij onder andere een motor uitgevoerd (zonder enige aanleiding, valt gewoon ineens een brief binnen) en een kenteken afgemeld, als reactie op het verzoek het orginele kenteken terug te geven zodat ik een blauwe plaat mocht voeren (weer zo'n leuke brief, uw motor heeft geen kenteken meer, gaat u deze ter keuring aanbieden of slopen?).

Tom
 
Dat soort dingen wil niet horen !!!! heb net een nieuwe fiets gekocht en daar moet dus nog een kenteken op. Wil hem wel woensdag as. ophalen !! :)
 
In het kort...

25KW is klote... maarja, ik kom er helaas niet onderuit.
Dus daar heb ik me al bij neergelegd.

Ik zal dus vrolijk mijn zwarte 25kw Suzuki SV650S ophalen
bij de motorzaak...

Een kleine tegenvaller:

De RDW is "zomaar" mijn kentekenbewijs KWIJTGERAAKT!! B|
Sinds de privatisering is het een grote bende geworden.
Ze hebben 3 dagen moeten zoeken en bellen voordat ze alsnog
NIET wisten waar het gebleven is.

Mevrouw Helpdesk heeft uiteindelijk gezegd dat het WAARSCHIJNLIJK wel
opgestuurd zal zijn.
Dus moet u nog maar even geduld hebben meneer... :(

En als er de komende dagen dus niets binnenkomt moet er alsnog
een nieuw kenteken worden aangevraagt...

Beetje Jammer RDW :r



dan wacht je nog maar even

zover ik weet liegen ze er niet om
ze vertellen gewoon niet alles
heb je zelf gebeld of was het de dealer
 
Balen.

Was bij mijn eerste motorfiets toen ook. Ipv de normale 5 werkdagen duurde het 3 weken (en een aantal telefoontjes van mij en de motorzaak) voor het kenteken binnen was. Waren ze ook kwijtgeraakt.

Magoed, tis wel stevig balen als je met smart op je fiets zit te wachten. Gewoon iedere dag bellen of ze het al gevonden hebben.
 
Ben jij zelf ook altijd 100% perfect ?


zou je ook zo reageren als je een foutieve boete zou krijgen voor te snel rijden...bijvoorbeeld in de bebouwde kom dat je 80 hebt gereden en een boete voor 180 zou krijgen..... :+

maar ja ......niemand is 100% perfect..... O-)
 
Wel frapant dat een topic over de RDW binnen 10 posts uitloopt tot zwarte pieten...

Als de RDW je kenteken kwijt is, moeten zijn iig betalen voor een nieuwe lijkt me.
 
Das balen dat het gebeurt zeg...........

Ik kan me WEL voorstellen dat je daar een topic over opent.
Helaas worden overal fouten gemaakt, maar van je afschrijven kan zo lekker zijn.

Succes en ik hoop dat alles gauw opgelost is.
 
Hmzz voordat ik op vakantie ging (28 juli) heb ik ook mn kenteken deel 1,2 en 3 moeten opsturen omdat mn 25kW begrenzer eruit gehaald was.
Ik heb er tot nu toe ook nog nietst over gehoord.... '(
Ik heb gewoon een kopie gemaakt van mn kenteken en blijf, totdat ik mn nieuwe kenteken heb, gewoon rijden met kopie.
 
Shit happends..

Maar welke soes heb je? Het nieuwe model of het oude model?

full


Deze dus :)
 
Hmzz voordat ik op vakantie ging (28 juli) heb ik ook mn kenteken deel 1,2 en 3 moeten opsturen omdat mn 25kW begrenzer eruit gehaald was.
Ik heb er tot nu toe ook nog nietst over gehoord.... '(
Ik heb gewoon een kopie gemaakt van mn kenteken en blijf, totdat ik mn nieuwe kenteken heb, gewoon rijden met kopie.


Laat je ff weten als je iets gehoord hebt van de RDW?
Dan heb ik ook ff een indicatie... Alvast bedankt.
 
Laat je ff weten als je iets gehoord hebt van de RDW?
Dan heb ik ook ff een indicatie... Alvast bedankt.
Vandaag mijn kenteken teruggehad. Heb 3 dagen geleden gebeld met de vraag of ik mijn kenteken nog terug kreeg...maar hij was nog in behandeling.
Normaal duurt het ongeveer 15 werkdagen volgend die lui van de RDW.
 
Heb nog niks gehoord van de dealer over de papieren, ben bang dat ik zaterdag nog niet kan rijden op de fazer.
 
Ik heb ook zo'n geintje gehad.

Ik was bij de RDW geweest voor het invoeren van mijn motor, en na de keuring meteen bij de douane langs voor het betalen van de BPM. Nou was dit gewoon het zelfde loket met alleen een andere meneer. Na 3 weken had ik nog steeds geen papieren binnen, en ben ik maar even gaan bellen. Krijg ik als antwoord dat ze nog geen betaling van de BPM binnen hadden gekregen. Dus ik leg alles uit en ik hoor in eens aan de andere kant: verrek, het betalings bewijs zit gewoon in het dossier.... :(

Ik kreeg wel direct mijn kenteken te horen en kon toen meteen mijn plaat bestellen. 2 dagen later kreeg ik de papieren binnen en voordat de postbode de straat uit was zat ik al in de auto op weg om mijn plaat op te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan