RDW keuring zonder afspraak

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Zijn er hier al mensen die een RDW keuring hebben laten doen zonder afspraak?
Zo ja hoelang moest je wachten en kwam je die dag uberhaupt wel aan de beurt?
 
dan heeft ie mazzel gehad dat er net iemand uitviel.
Ik ben op een verkerde dag heengereden, toen moest ik 2 uur wachten en was er een plekkie vrij
 
Ik kom regelmatig bij de RDW in Den Bosch. Maar het keuren zonder afspraak gaat meestal toch wel aardig snel. Daar hoef je zeker geen halfuur te wachten. Ga in ieder geval rond een uur of 9. Vanaf 10uur wordt het vaak wel drukker.
 
Uiteindelijk heeft het ruim 2 uur geduurd voor ik weer weg kon dus in totaal (Veldhoven) , normaal gesproken duurt het nog veel langer was namelijk niet druk vanwege vakantieperiode!
 
Laatst bewerkt:
De efficiency van de RDW en Douane medewerkers zou wel wat (een heel stuk) kunnen stijgen i.c.m. meer en betere automatisering!
 
Ik kom regelmatig bij de RDW in Den Bosch. Maar het keuren zonder afspraak gaat meestal toch wel aardig snel. Daar hoef je zeker geen halfuur te wachten. Ga in ieder geval rond een uur of 9. Vanaf 10uur wordt het vaak wel drukker.

Hee´Allard, zie je wel dat ik je naam ergens van ken!! Je was laatst bij ons op de keuring.
En het klopt idd. dat we de klant zo snel mogelijk willen helpen. (en vooral als het motormuizen zijn)

Groeten Ruud :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan