rdw keuring?

joj

geblokkeerd account
18 feb 2006
1
0
hallo allemaal,
ik heb net een moto uit belgie gehaald *O* , en wil er natuurlijk zsm de nl weg mee op :] .
dus eerst laten keuren bij de rdw.....
wie weet waar ik de keuringslijst van de rdw kan vinden?
de moto is nl. niet helemaal meer in originele staat, maar 'k heb gehoord dat je originele koplamp, uitlaat e.d. moeten opzitten....???
hopelijk kan iemand me helpen.....zie niks op de site van rdw over een keuringslijst op punten waarop de moto word gekeurd..... :N
hee alvast bedankt! :}
 
hallo allemaal,
ik heb net een moto uit belgie gehaald *O* , en wil er natuurlijk zsm de nl weg mee op :] .
dus eerst laten keuren bij de rdw.....
wie weet waar ik de keuringslijst van de rdw kan vinden?
de moto is nl. niet helemaal meer in originele staat, maar 'k heb gehoord dat je originele koplamp, uitlaat e.d. moeten opzitten....???
hopelijk kan iemand me helpen.....zie niks op de site van rdw over een keuringslijst op punten waarop de moto word gekeurd..... :N
hee alvast bedankt! :}

Ik heb toevallig mn motor afgelopen donderdag laten keuren bij de rdw.
Ik heb ervoor gezorgd dat alles wat op de motor zit een E-keur heeft en vervolgens ook moet werken. (uitlaat, verlichting, knippers, remlicht enzz)
 
Volgens mij moet je op het forum wel wat topics kunnen vinden onder 'zoeken'. Staan een hoop nuttige tips en ervaringen op.
Als je de juiste papieren hebt en de rest (verlichting, motornummers e.d.) klopt, is de keuring zelf een eitje. Heb zelf een motor en een auto ingevoerd.
Het kan voor de motor nog wel eens lastig zijn om alles E-keur te verkrijgen, dan heb ik het over de kosten, maar er zijn er hier op het forum genoeg die je wat kunnen aanbieden. Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan