RDW

pylke2

MF'er
28 feb 2008
33
0
Oudorp
Aantal weken geleden heb ik een Motor gekocht bij een eenmanszaak. Eenmaal het kenteken terug gekregen te hebben van de RDW, stond er op het Kenteken: KAWASAKI R6. De verkoper heeft het kentekenplaat afgelopen woensdag weer opgestuurd, maar tot de dag van vandaag niets meer gehoord! Heeft iemand ook problemen gehad met de RDW? Of duurt het altijd zo lang??
 
Dat is wel een heel unieke motor :+

Maarre ... afgelopen woensdag is gisteren? En als het vorige week woensdag was dan moet je er rekening meehouden dat het RDW waarschijnlijk 2 werkdagen dicht is geweest dus extreem lang vind ik het nog niet duren. Wel een ontzettende blunder :X
 
De importeur werkt op kentekens niet altijd met de type aanduiding die werkelijk op je kuip staat.
Maar vaak werken ze met een interne code, zo is een Suzuki GS500e op kenteken soms een GM51B.

Dus R6 is wellicht een interne code van Kawasaki ;)
 
Laatst bewerkt:
Aantal weken geleden heb ik een Motor gekocht bij een eenmanszaak. Eenmaal het kenteken terug gekregen te hebben van de RDW, stond er op het Kenteken: KAWASAKI R6. De verkoper heeft het kentekenplaat afgelopen woensdag weer opgestuurd, maar tot de dag van vandaag niets meer gehoord! Heeft iemand ook problemen gehad met de RDW? Of duurt het altijd zo lang??

_O- Hoe achterlijk zijn ze daar bij de RDW |(

Kut voor je! hoop dat je snel je kenteken terug krijgt.

Succes :W

Edit: Welke motor heb je nu eigenlijk gekocht :? een Kawa. of R6 of is het zelfs geen van beide :+
 
Laatst bewerkt:
RDW had bij mij ook het een en andere door elkaar gehaald.
toen mijn motor (zx6r) op 25 kW werd gezet, werden ook mijn papieren opgestuurd naar RDW om het daarop te zetten.
Kreeg ik de papieren terug had ik ineens een 1100 cc tourer
 
Ik heb een Yamaha R6 uit 2001 gekocht. Tot vandaag nog niets gehoord, hopen op morgen. Wordt mooi weer van het weekende om te rijden:P
 
RDW had bij mij ook het een en andere door elkaar gehaald.
toen mijn motor (zx6r) op 25 kW werd gezet, werden ook mijn papieren opgestuurd naar RDW om het daarop te zetten.
Kreeg ik de papieren terug had ik ineens een 1100 cc tourer
_O- _O-
Hadden ze ook een ander motorblok meegestuurd? ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat er raar aan 'Kawasaki R6' dan? :?


:+ _O-

:^

full
 
Ik geloof dat mijn vertrouwen in de RDW zo langzamerhand ook wel iets begint te verdwijnen!! Hoop voor je dat het gauw wordt opgelost.

Grtz Eagle.
 
Laatst bewerkt:
Aantal weken geleden heb ik een Motor gekocht bij een eenmanszaak. Eenmaal het kenteken terug gekregen te hebben van de RDW, stond er op het Kenteken: KAWASAKI R6. De verkoper heeft het kentekenplaat afgelopen woensdag weer opgestuurd, maar tot de dag van vandaag niets meer gehoord! Heeft iemand ook problemen gehad met de RDW? Of duurt het altijd zo lang??
_O- _O- wel een stunt _O- _O-.
 
Kawa R6 bestaat wel hoor..

Lang geleden nog iemand over gehoord.
Hij zag mijn motor, en zei dat ie vroeger ook motor reed, maar vanwege zn kinderen moest stoppen.
Hij had een R6. 'Oh een kawasaki'. Ja die ja

:+

Oja hij zou zichzelf ook doodrijden.
 
Even voor de duidelijkheid....

Ik heb er niks mee te maken! :W
(zie mijn ultrasonischehypergeheimebetekenishebbendeschuilnaam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan