Re- open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris-Hasselt

Banned user
5 nov 2013
38
0
xxxxxxxx
TopicstarterOnline
Geplaatst op dinsdag 29 juli 2014 21:41Bekijk berichtVoeg toe als favoriet
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Het wil je niet echt lukken geloof ik, want je blijft maar terug komen. Je blijft maar voeren, en je zal en moet het laatste woord hebben. Gaat je niet lukken met zoveel leden op M-F, waaronder een heleboel Belgen die wel tegen een geintje kunnen. Om dit Calimero gedrag van jou (zij zijn groot en ik is klein) in te tomen heb ik het gele driehoekje gebruikt. Hoef je je eigen niet af te vragen wie het was, of een nieuw jammer-topic te openen om er achter te komen.

Het hoeft niet te lukken .....het is voor mij geen kwestie van "gelijk of niet gelijk" maar eerder een tijdverdrijf ... waar bij sommige nogal sarcastisch begonnen te worden , en waarbij ik niets anders dan mijn (ongezouten) mening gaf.....of kun jij niet tegen een geintje ???
Om je dan te scharen achter de zovele Belgen die hier op zitten (terwijl er nog geen 1/ 1000 ste) van terug reageert , en dan in hun naam spreekt , moet je wel echt zielig zijn , zonder te spreken van het feit dat je het gele driehoekje hebt gebruikt daar moet je echt zwak voor zijn !! om iemand zo het zwijgen op te leggen ...maar ach , misschien krijg je enkel op deze manier een "kick" om je ineens te profileren als Robin Hood
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan