Reactie : Chris - Hasselt... en gevolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef07

Kloon
29 jul 2014
5
0
Heb met veel aandacht de discussies omtrent , deze man zijn vraag : om zijn Profiel te mogen sluiten gevolgd .
U hoeft maar terug te bladeren tot aan zijn 1 ste vraag (op datum van : 29/07/2014 om
duidelijk te zien dat NIET Chris begonnen is met ongepast te reageren , hij is om het zo te noemen , uit zijn tent gelokt , en geprovoceerd geweest , met als resultaat de gevolgen en zijn geblokkeerd account .
Ik vind het daarom nogal hoog gegrepen door u , als moderator , om hem op zulke manier het zwijgen op te leggen , u had misschien zijn bedoelingen kunnen vragen , of hem eerst verwittigen , ik dacht ook te mogen zeggen dat IEDEREEN recht van antwoord heeft ongeacht de aard van de feiten of bedoelingen .
Mag ik u ook mede delen dat ik zelf ook moderator ben , op twee verschillende site's sinds 2001 , en dat ik toch wel merk , dat een zachtere aanpak meer resultaat op brengt dan een harde aanpak , die dan resulteert in chaos .

(ik heb speciaal een profiel geopend om deze reactie te plaatsen ) heb het hele gevolg gelezen van uit een andere locatie .

MVG. Stef
 
Wellicht had je dit beter kunnen posten aan een moderator......
 
Ik heb bij de betreffende toestand van Chris-H het gele driehoekje aangevinkt om de Mods te laten weten dat het hele gedoe uit de hand liep. Daar kwam dus een slotje op. Vervolgens komt Chris 2X terug om naar eigen zeggen ongezouten zijn mening te geven, wat van mij mag. Maar het was niet zozeer ongezouten meer, maar meer het gezeur en gedrein van een klein kind aan het worden. Stevige discussies mij best, maar hier alleen nog maar komen omdat je naar eigen zeggen ruzie zoeken als tijdverdrijf ziet.......... Okee, een stevige waarschuwing had ook gekund, maar de Mods hebben anders besloten. Ik weet niet of het een tijdelijke ban is, maar iedereen is vrij om naar de buren te gaan om daar verder te ruziën.

www.motorforum.nl :W
 
Laatst bewerkt:
Oke ....goed...maar als u het dan deed vanuit u standpunt uit " zoals u het noemt" gezeur en gedrein van een klein kind dat maar niet stopt , dan vraag ik mij af wat die 100 tal andere reacties bij andere topics en onderwerpen zijn , want die kan men even goed kwalificeren onder het mom van "kinderachtig gedoe" want ook op andere pagina's lijkt het hier soms uit de hand te lopen , en deze blijven (be)staan ?
Goed , ik hoef zeker niet te zeggen wat u moet doen of niet moet doen , dat wil ik ook niet , maar het verdient toch om er eens de aandacht aan te geven , en zich af te vragen , waar liggen hier de grenzen ? En wie word hier met zachte hand aan gepakt , en wie met de harde ?
Zulke verschillen zijn zeker waarneembaar als men eens wat tussen de regels door leest hier ...
en....er word gretig (mis) (ge) bruik van gemaakt .

Fijne avond nog . MVG.
 
Je kan natuurlijk ook gewoon eerst eens wat gaan lezen op een forum voordat je een profiel aanmaakt en een topic start.
Normaal gesproken weet je na een half uurtje lezen hier wel wat voor vlees je in de kuip hebt.......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan natuurlijk ook gewoon eerst eens wat gaan lezen op een forum voordat je een profiel aanmaakt en een topic start.
Normaal gesproken weet je na een half uurtje lezen hier wel wat voor vlees je in de kuip hebt.......
Of Chris en Stef zijn dezelfde .....
 
Dat denk ik ook, maar dan weet hij gelijk hoe hij het bij het volgende forum aan moet pakken.

Nee hoor , ik kan jullie verzekeren dat ik die Chris niet ben.
Maar ik merk toch al weer dat het weeral stilletjes de verkeerde kant op gaat... :N
 
Nee hoor , ik kan jullie verzekeren dat ik die Chris niet ben.
Maar ik merk toch al weer dat het weeral stilletjes de verkeerde kant op gaat... :N

Goh en toch zit er zo ongeveer vier minuten tussen chris zijn ban en jouw aanmelding..........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goh en toch zit er zo ongeveer zeven minuten tussen dat chris gebanned is en jouw aanmelding..........

Dan zou ie toch zeer vlug moeten geweest zijn , daar hij dan eerst nog een ander é mail adres zou moeten aan maken , denk ik ? Want bij een banning word eveneens het é mail adres op genomen .
 
Geen idee waar dit over gaat.

Het is iig niet topic-waardig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan