Reactie moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Beste kofferrek en baksteen, als er een slotje besloten wordt door een van jullie moet je er meteen een slotje op zetten en niet nadat het slotje er op zit zelf nog even comisch op reageren, een slotje ged voor ons allen toch?

Afz. de groene aanhanger.


Volgend jaar stem ik weer op Pierre :}
full
 
Lekker belangrijk, er werd toch een duidelijke reden gegeven? Anders kan ik hier ook mijn fiets gaan verkopen, omdat die gebruikt kan worden om jouw aanhanger te gaan inspecteren, die dan ook weer omgebouwd kan worden tot iets wat geschikt is voor motortransport.

Beetje sneu om daar nog over door te zeuren nu.
 
Voor vragen of opmerkingen omtrent Moderator beslissingen kun je de betreffende moderator mailen.

Voor humorloze flauwe klachten over moderators kun je de Admins mailen, en reken maar dat die vet harde handen hebben !!!

Pierre vind ik een zeer terechte keus om op te stemmen, verricht veel voor gebruikers niet direct zichtbaar werk achter de schermen :} :}


Overigens heeft niets van dit alles een positieve invloed op de `terechte slotjes op al je 4 kort achter elkaar gestarte topic's over 1 en hetzelfde niet op M-F toegelaten item.

Daarnaast zou je verwijderingsbijdrage moeten betalen aan diegene die zo'n aanhanger zou komen ophalen ipv er 4 verkooptopic's voor op te starten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan