reacties 25 KW meeting

kzal vanmiddag effe langs de pomp rijden om het blad te kopen. Ben benieuwd :)

Maare Iwan, ik las net op de moto73 site:

Voor beginnende motorrijders is het Lichte Motorrijbewijs ingesteld. Iedereen onder de 21 jaar mag alleen op een motorfiets rijden als die minder als 35 kW (zo’n 47 pk) aan vermogen levert. We ontdekten dat je met 25 kW volop lol kunt hebben en dat de regels nog niet zo goed worden nageleefd.


Klein foutje....helaas :( :P
 
OMG ik hoorde het net van een motormaatje die een abo op het blad heeft. Ik ga hem vandaag gelijk halen!!!

Dit zijn wij :-D
inhoud5.jpg
 
Er wordt vooral ook gesproken over het feit dat er bij velen de papieren niet op orde zijn. Dat het hebben van een vermogensuitdraai niet genoeg is zelfs als de verzekering dit wel accepteert.
 
kzal vanmiddag effe langs de pomp rijden om het blad te kopen. Ben benieuwd :)

Maare Iwan, ik las net op de moto73 site:

Voor beginnende motorrijders is het Lichte Motorrijbewijs ingesteld. Iedereen onder de 21 jaar mag alleen op een motorfiets rijden als die minder als 35 kW (zo’n 47 pk) aan vermogen levert. We ontdekten dat je met 25 kW volop lol kunt hebben en dat de regels nog niet zo goed worden nageleefd.


Klein foutje....helaas :( :P

Zo zie je maar, je kan niets aan anderen overlaten |(
Wordt geregeld ! Is geregeld !
(staat in het blad natuurlijk wel goed !)
 
Laatst bewerkt:
Nou we staan er weer mooi op!

<knip>
hier stond iets wat eigenlijk niet mocht
</knip>
 
Laatst bewerkt:
Hee Iwan, hoe zt het eigenlijk met die foto's? kunnen we die opvragen bij jullie? Ik zou wel erg graag die groepsfoto en mijn persoonlijke foto willen hebben :D
 
Op vrijdag 02 januari 2004 13:28 schreef Silencer het volgende:
Nou we staan er weer mooi op! Ik heb het artikel even ingescand voor de mensen die geen geld hebben om het blad te kopen ;)

sonnega.ath.cx/mf/

(ik weet eigenlijk niet of het mag, dus Iwan, als dit een beetje illegaal is, haal ik hem er weer af, je zegt het maar ;) )
Idd mag dat niet. Heeft wat met copyrights en zo te maken, daar betalen ze ook mijn salaris van dus... Daar gaat mijn kerstpakket voor volgend jaar weer :o (dit jaar ook al geeneen !)
Die foto's kan ik wel regelen maar dan moet je wel een mailaccount hebben die een bestand van zo'n 2,5 MB in 1 keer mag ontvangen...
 
Iwan, stuur ze maar door naar mij. Zorg ik wel dat ze doorgestuurd worden. Heb net iets van 2,33 MB naar mezelf gestuurd en dat ging ook dus moet wel lukken.

Email: maximiliaan@home.nl

Let wel op dat je het goed intypt want soms wordt er wel eens een "i" vergeten.
 
Leuk al die foto's, alleen vind ik de tekst erbij tegenvallen... Alleen een stuk uitleg over de 25 kw regel en dat lees je al zovaak in motorbladen.
 
Ik zeg niet dat er teveel over de regel is geschreven maar wat meer over die meeting had wel gemogen :)

Verder jammer dat er meer voorin het blad foto's staan van zo'n lelijke man :+ ;)
 
Idd mag dat niet. Heeft wat met copyrights en zo te maken, daar betalen ze ook mijn salaris van dus... Daar gaat mijn kerstpakket voor volgend jaar weer :o (dit jaar ook al geeneen !)
Die foto's kan ik wel regelen maar dan moet je wel een mailaccount hebben die een bestand van zo'n 2,5 MB in 1 keer mag ontvangen...

Okee, heb mijn post gewijzigd... mijn excuses!

Zou je mij de foto kunnen sturen waar we met z'n allen op staan, en diegene van mezelf? (Roy Sonnega te Zeewolde)

stuur ze maar naar: roy@mtczeewolde.nl

Alvast bedankt!!!
 
Ik heb hem vanmiddag gehaald, verder nog niet gelezen. Alleen maar gekeken of ik erin stond :X . Artikel ziet er op het eerste gezicht wel :} uit.
 
ik heb hem net ffuh gehaald bij de esso moet hem alleen nog lezen.
maar kan je naar mij ook de fotos doorsturen (of iemand anders¿). Doe ze maar allemaal zoek ik zelf wel uit wat ik interessant vind om te bewaren

remcould@speedracers.nl
 
Hé hallo
Zou je alsjeblieft ( :9~ :9~ ) mij ook de foto waar ik op sta kunnen sturen naar
bianca.le.rutte@nl.abnamro.com
Alvast bedankt.
Groetjes Miss
Ps ik ben de enige vrouw die er tussen staat met die VTR 250
 
Zo ook maar eens weer reageren op MF :P . Het stukje in de Moto73 Ziet er leuk uit :} . Heb gelijk maar 2 keer het blad gekocht *D (ook 1tje voor me vriendin ;)

Kan ik trouwens ook nog een foto krijgen van dat kleine ventje met die Corona-Replica? Dan heb ik namelijk ook nog een foto van mijn oude bike *D .
dit is me mail adres: rich@quicknet.nl

Nou ik lees de stukjes op MF later wel weer...zit nog steeds zonder internet :(
 
Oke, alles is verzonden. De groepsfoto heb ik alleen naar Corona-Shorty gestuurd, dat is de prijs van vooroprijden (en een leuke vriendin).
Als je die wilt hebben moet je hem maar lastigvallen :o
 
Hartstikke mooi!
Ook omdat we er allemaal in staan (met een hoop gezeur op het forum bereik je nog eens wat ;) )

Moto73 BEDANKT! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan