reacties 25 KW meeting

Gaat toch weer ff duren, hoop niet dat jullie allemaal 21 zijn als het eindelijk uitkomt...
Zoals de opvolger van de Paus al zegt: geduld is een schone zaak

Kheb is een verhaaltje geschreven voor de KicXstart.
Duurde 2 jaar voordat het gedrukt werd.......
Maar we zien wel ;)
 
Ben ondertussen ook al 21. :z
Het wordt nou wel eens tijd voor dat artikel, het heeft wel lang genoeg geduurd vind ik zo.
 
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel
Wij willen een artikel

Met een heleboel foto's
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Hee 25kw-ers... Misschien niet zo'n goede plek om dit te vertellen, maar om er nu al een topic voor te openen... Plus, dit topic krijgt weer een kickje...

Ik ben van plan om van de winter mijn motor te gaan verven *D . Hij is nu nog een beetje saai, bodeaux rood met grijze velgen. Ben een beetje met photoshop bezig geweest, en ik heb besloten dat het..... Kawasaki groen wordt!

Dit is hem:
full


dit wordt hem:
full


Ik ga er een verslag van maken met foto's en alles... Ik houd jullie op de hoogte :)

btw. Al iemand wat gehoord van moto73???
 
Staat in elk geval niet in de moto73 van deze week, we'll just wait and see :) Ik vind het groen niet zo heel mooi eerlijk gezegd, maar ja dat is gewoon mijn smaak (hou niet van licht groen, maar het zx-6r groen is wel mooi :9 )
 
Kinky green 8-) Niet verkeerd vind ik!
En blauw zoals de ZX-9R? Hoe zou dat eruit zien? En als je hem nou rood laat maar alleen de velgen een andere kleur geeft? Goudkleurig bv? Kan een hoop geld schelen met misschien toch een spetterend resultaat!

k3801054.jpg
8-)
 
Hee 25kw-ers... Misschien niet zo'n goede plek om dit te vertellen, maar om er nu al een topic voor te openen... Plus, dit topic krijgt weer een kickje...

Ik ben van plan om van de winter mijn motor te gaan verven *D . Hij is nu nog een beetje saai, bodeaux rood met grijze velgen. Ben een beetje met photoshop bezig geweest, en ik heb besloten dat het..... Kawasaki groen wordt!

Dit is hem:
(Afbeelding)

dit wordt hem:
(Afbeelding)

Ik ga er een verslag van maken met foto's en alles... Ik houd jullie op de hoogte :)

btw. Al iemand wat gehoord van moto73???

Hey, die motor ken ik...is dat niet dat wheelie monster ?? })
 
ik heb me motor nog niet zo lang, maar als jullie gaan rijden in welke omgeving rijden jullie dan ? Dan kan ik misschien ook wel ff mee, lijkt me wel gezellig.

ik rijdt in de omgeving utrecht, ik hoor het wel van jullie.
 
WAKKER WORDEN !

Motor-Forum OMA heeft gelijk, maar ik kan toch melden dat in nummer 1 van 2004 (vanaf 31 december in de winkel) eindelijk het 25 kW verhaal gaat komen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan