reacties niet zichtbaar

FR@NKILL

Die hard MF'er
2 feb 2006
401
1
vlak bij amsterdam
Hallo,

Als ik in afdeling Nakeds, in het topic GSX1400 Bullbar deel 5 een reactie post is deze niet zichtbaar,

Ik heb toen later nog wat gepost, toen waren beide reacties ineens zichtbaar, maar nu kijk ik net weer, en staat het er niet meer.

Het gaat om pagina 62.

Groeten Frank
 
Haal onder voorkeuren het vinkje eens weg bij Pagina's bewaren? Ja, onveranderde pagina's niet opnieuw versturen. en kijk eens of je die problemen dan nog steeds hebt.
 
Het probleem is er nog wel maar ik heb nu een specifiekere omschrijving,
het ligt denk ik aan mijn computer

Toen ik net MF opende(op mijn werk computer), en naar het topic gsx1400 bullbar deel5 ging, waren mijn reacties van gistermiddag weer weg... ik heb gister op mijn privee computer wat fotos gepost en die waren weg.

Toen keek ik vervolgens in het hoofdmenu van NAKED's toen zag ik bij alle topics dat de laatste reacties van gister middag rond half 2 waren. (laatste keer dat ik op deze werk computer online was.) Ik denk dus dat mijn werk computer de pagina opslaat OID, iets met cookies, whatever, dingen waar ik geen verstand van heb in ieder geval.

Weet iemand hoe dit op te lossen is?? een of andere instelling ofzo.

Ik klikte net stuk of 10 keer op refresh en toen kwam bij de 9e keer ineens alles weer in het zicht.
 
Probeer de standaard oplossing eens: Verwijder alle cookies en tijdelijke internet bestanden. Log opnieuw in en kijk of het nu wel goed gaat.
 
Ik lees nu dat je dit probleem (alleen?) op je werk hebt. Het kan ook aan je bedrijfsnetwerk liggen, aan een iets te overijverig cachende proxy server. Neem daarvoor contact op met je systeembeheerder. :)

(Bedenk maar een leuke smoes :+)
 
Laatst bewerkt:
haha ja dat zal lastig worden,

Maar ik vind dat je tijdens je werk wel af en toe een keer iets anders mag doen.
De productiviteit komt niet in gevaar.
Buiten dat zit ik nu nog in me stage periode, ik verdien 1,80 per uur.
Per 12 mei zit ik in loondienst :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan