Reacties per pagina - maximum?

Oké, ik begrijp het nu wel een beetje... '(

Maar wat die klachten over mij betreft: wat vind je dan wel zo fout aan mijn manier van communiceren?
 
En dan? In het echt verberg je het toch ook niet als je kwaad bent?
Ok, in dat geval sluit ik me aan bij Bananeman. Ik ging er in mijn jeugdige naïviteit nog vanuit dat je je gewoon wat ongelukkig uitgedrukt had. Maar als je je serieus kwaad maakt/opwindt hierover, dan is dat wel tamelijk droevig.
 
En dan? In het echt verberg je het toch ook niet als je kwaad bent?

in het echt had ik je het adres gegeven van een goede gedragstherapeut :)

Er zit een groot verschil tussen het handig van een bepaalde optie op MF en er onredelijk boos over worden? Wordt je in de supermarkt ook boos als er een blikje scheef in het schap staat :?
 
En dan? In het echt verberg je het toch ook niet als je kwaad bent?
Zal wel gezellig zijn met jou in de buurt als je je om dit soort dingen al zo kwaad maakt. Dan wil ik niet in de buurt zijn als er een keer echt iets is...


Ok, in dat geval sluit ik me aan bij Bananeman. Ik ging er in mijn jeugdige naïviteit nog vanuit dat je je gewoon wat ongelukkig uitgedrukt had. Maar als je je serieus kwaad maakt/opwindt hierover, dan is dat wel tamelijk droevig.
:^
 
Wordt je in de supermarkt ook boos als er een blikje scheef in het schap staat :?

Nee, maar wel als ik lang moet WACHTEN aan de kassa. :mecker: Dan moet ik me echt inhouden om niet keihard te gaan roepen: "Allee, schiet een keer een beetje op!!"
 
Nee, maar wel als ik lang moet WACHTEN aan de kassa. :mecker: Dan moet ik me echt inhouden om niet keihard te gaan roepen: "Allee, schiet een keer een beetje op!!"


Neem jij bier en chips mee???



wees maar blij dat ze in belgie geen files en verkeerslichten kennen...

Al die lange rijen, en dan iedere keer 7 autotjes door groen terwijl jij wil dat het rijtje waar jij instaat helemaal door mag rijden...

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan