reageren van mods in gesloten topics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Misschien is het mierenneuken van mijn kant maar bijv in dit topic: Ciao! reageert een mod in een gesloten topic.
Het gaat niet perse om dit topic maar het gebeurt regelmatig, mod 1 gooit een topic op slot en mod 2 gooit er nog een reactie achteraan. Bij ouwehoer topics begrijp ik het maar bij controversiele/zeik topics wil iedereen wel het laatste woord hebben.
Nou ja, eigenlijk my 2 cents, verkeerde tijdstip misschien maar imho is op slot ook wel een beetje op slot.
 
Ach... maakt mij eigenlijk geen fluit uit.
't enigste nadeel vind ik alleen dat je niet op een bijv. hele bijdehante of lollige opmerking kan reageren.

Ik wil ook vaak 't laatste woord hebben. ;)
 
Gebeurd op elk forum... das modjes onder elkaar humor.. O-) :+

Achja.. ik vind het alleen maar leuk.. heb de meest komische dingen zien onstaan in een gesloten topic. :P
 
Ik vind het meestal wel grappig k#ttopic ook B|

Meestal is zo'n "modwar" wel grappig
 
Gebeurd op elk forum... das modjes onder elkaar humor.. O-) :+

Achja.. ik vind het alleen maar leuk.. heb de meest komische dingen zien onstaan in een gesloten topic. :P


:^

ik zie d'r eigenlijk geen probleem :?
Als een mod nou iemand compleet afzeikt na een slotje begint het discutabel te worden omdat iemand zich niet kan verdedigen maar dat is hier ook niet het geval.

Overigens vind ik het wel jammer dat je juist hierover een topic opent. Waarom niet een topic om het forumgedrag van medemf-ers aan de kaak te stellen? Als een aantal mensen wat volwassener had gereageerd was een slotje niet nodig geweest. Denk daar es over na ;)
 
Gebeurd op elk forum... das modjes onder elkaar humor.. O-) :+

Achja.. ik vind het alleen maar leuk.. heb de meest komische dingen zien onstaan in een gesloten topic. :P
:^

ik zie d'r eigenlijk geen probleem :?
Als een mod nou iemand compleet afzeikt na een slotje begint het discutabel te worden omdat iemand zich niet kan verdedigen maar dat is hier ook niet het geval.

Overigens vind ik het wel jammer dat je juist hierover een topic opent. Waarom niet een topic om het forumgedrag van medemf-ers aan de kaak te stellen? Als een aantal mensen wat volwassener had gereageerd was een slotje niet nodig geweest. Denk daar es over na ;)
En alweer :^

Hebben wij ook een keer een beetje lol, mag het weer niet B| :P ;)
 
:^En alweer :^

Hebben wij ook een keer een beetje lol, mag het weer niet B| :P ;)
Vaak wil ik ook nog ff reageren en dat kan dan ff niet, maar jullie wel, daar ben ik best jaloers op ja B|




Maar voor de rest, lekkor bonlangrijk eigenlijk :) .
ps, Spider, kan jij je wachtwoord nog eens ff mailen, dank je O-)
Ik wil het ook wel aan vic. vragen, maar die wil zich niet aanmelden op mijn msn :P
 
:^En alweer :^

Hebben wij ook een keer een beetje lol, mag het weer niet B| :P ;)

:^
:^

En TS is waarschijnlijk ook jarloers dat ik zo-nu-en-dan te hard rij...en dat dan op dat moment nog mag ook }) :P


En geheel tegen de gewoonte van een MOD in O-) zijn de "nabranders" zelden serieus en/of de moeite waard om op te reageren, tenzij het puur betrekking had op het hoe en waarom van het slotje.
 
Vaak wil ik ook nog ff reageren en dat kan dan ff niet, maar jullie wel, daar ben ik best jaloers op ja B|




Maar voor de rest, lekkor bonlangrijk eigenlijk :) .
ps, Spider, kan jij je wachtwoord nog eens ff mailen, dank je O-)
Ik wil het ook wel aan vic. vragen, maar die wil zich niet aanmelden op mijn msn :P
Dat heb jij dan weer ;)

Is onderweg maar we hebben wat problemen met de mails dus ik weet niet of m'n mailtje bij je aankomt :+
 
Dat heb jij dan weer ;)

Is onderweg maar we hebben wat problemen met de mails dus ik weet niet of m'n mailtje bij je aankomt :+
Wat ee nraar wachtwoord heb jij, weet banaan dat :?

Username: Spider
password: Banaan_is_gek

T zal wel :?
 
Wat ee nraar wachtwoord heb jij, weet banaan dat :?

Username: Spider
password: Banaan_is_gek

T zal wel :?
muuaahahahahahahaaaa :}

en voor de rest snap ik ook nie zo wat TS nou dwarszit....reply van Bakkie Baksteen na het slotje was prima...nix op aan te merken.... complimentje naar Chica toe hoe ze omging met met haar topic :)

moet zeggen dat op MF we gezegend zijn met een stel ontzettend goeje mods...
mag best es een keer gezegd worden


:+
 
Overigens vind ik het wel jammer dat je juist hierover een topic opent. Waarom niet een topic om het forumgedrag van medemf-ers aan de kaak te stellen? Als een aantal mensen wat volwassener had gereageerd was een slotje niet nodig geweest. Denk daar es over na ;)

Dat hoeft niet, want ik ben hartstikke braaf tegenwoordig. Douche met Modjes, Zorg voor barcodes voor modjes, hou van een modster.... O-)



Alhoewel... eigenlijk toch geen slecht idee Viccie, om zo'n topic te openen }) })

[edit]
Done
[/edit]

;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan