Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo heb net mijn Twins weer eens goed bereden :P , lekker uurtje rondgestuurd omgeven nieuwe woonadres: terheijden, made, drimmelen, zevenbergen, breda... Allemaal lekker binnendoor :]
 
Zoooo heb net mijn Twins weer eens goed bereden :P , lekker uurtje rondgestuurd omgeven nieuwe woonadres: terheijden, made, drimmelen, zevenbergen, breda... Allemaal lekker binnendoor :]

Heej Leon, hoe bevalt het daar? heb je al tijd/ruimte om te sleutelen?

Ik kon na werk @ Breda niet terug naar huis wegens afsluiten A58 na ongeluk.
Ben maar blijven eten bij vrienden in Hoeven.

HVZeeland - Nieuws en achtergronden rond veiligheid en hulpverlening in de provincie Zeeland
Pff moet je beelden van dat busje zien brrrrr -O-
 
Ha Bas, allejezus... Dat zag er niet best uit! Nog altijd aan t werk daar! Het bevalt hier prima, heerlijk huis en garage met verwarming }) dus dat belooft wat voor de winter. Aan de naked weinig meer gedaan, staat hoog en droog op de brug. Zal snel eens nieuwe foto's posten voor de o.p...
Kom jij nog een beetje aan rijden en/of sleutelen toe?
 
Yes elke dag heen/weer karren nog steeds...
Heb weer een leuke lease bak en zou dief van mn eigen portemonnee zijn als ik mn motor pak naar mn werk... die zuipt en dat moet ik zelf betalen. Bovendien wordt onderweg ontbijten dan erg lastig met die helm enzo.

Dus eh... erg weinig aan rijden/sleutelen toe gekomen. 't Doel is deze winter afbouwen. Moet lukken toch? toch?

Ja ernstig ongeluk geweest. Wat ik er van begrijp is dat een vrachtwagen op een busje van heijmans is gereden. Ik stel me voor een weginspecteur ofzo? Die stond stil op de vluchtstrook.
 
Druk hier! ;)

Heb voor mijn storm een nieuwe ketting besteld, Tsubaki Sigma XRG.
Kost even wat maar een goede kwaliteit ketting betaald zich snel terug. En heb bovendien een hekel aan spannen :+

tsubaki-sigma-525-116-x-ring-gold-chain.-daytona-675-street-triple-675-clearance-price-100.00--5137-p.jpg
 
Mike moet alles de deur uit?
Wat is er gebeurd?Eens :) zullen we hem samen kopen? hahahaha
:P wat mij betreft goed plan, wel even een goede regeling treffen..

niets gebeurt, maar een kwestie van (te verstandig) prioriteiten stellen en eerst wat verkopen voordat er weer wat gekocht wordt
 
hahahaha _O- het gaat mij dus net zo...
ik weet dat het een faire prijs is voor deze fiets en oh god ik vind hem mooi!
Maar inderdaad ik heb er al genoeg en ook nog andere hobby's ... puzzelen enzo O-)


Nee serieus, ik heb niet voor niks de tuono kont op mijn streetfighter... prachtige lijn!
 
Zal me ook maar effe terug aanmelden. Is al een tijdje geleden dat ik nog wat van me heb laten horen. Ik zal ineens maar eens terug beginnen met 2 vraagjes.
Ik heb mijn clipons vervangen door een superbike stuur. Nu heb ik reeds stalen remleidingen maar ik merk dat deze helemaal niet veel speling meer hebben (lees overschot wat lengte betreft) nu het superbike stuur gemonteerd is. Is dit een probleem en kunnen deze leidingen of de koppelingen afbreken als ik een wheelie moest doen en de vork veert uit?
Alvast bedankt voor de reacties..
 
Zal me ook maar effe terug aanmelden. Is al een tijdje geleden dat ik nog wat van me heb laten horen. Ik zal ineens maar eens terug beginnen met 2 vraagjes.
Ik heb mijn clipons vervangen door een superbike stuur. Nu heb ik reeds stalen remleidingen maar ik merk dat deze helemaal niet veel speling meer hebben (lees overschot wat lengte betreft) nu het superbike stuur gemonteerd is. Is dit een probleem en kunnen deze leidingen of de koppelingen afbreken als ik een wheelie moest doen en de vork veert uit?
Alvast bedankt voor de reacties..

Ze mogen met de vork uitgeveert absoluut niet strak staan. Tijdens normaal rijden veert je vork ook continu in en uit, daar hoef je nog geeneens een wheelie voor te doen.
 
Ze mogen met de vork uitgeveert absoluut niet strak staan. Tijdens normaal rijden veert je vork ook continu in en uit, daar hoef je nog geeneens een wheelie voor te doen.

Thanks!! Nieuwe zijn besteld.
Als er hier dus iemand interesse heeft in stalen remleidingen van Hel. Heb ze dit jaar gekocht en gemonteerd. Doe maar een bod en misschien komen we er wel uit. Hou er wel rekening mee voor verzending of ophaling dat ik van Belgie ben, van Antwerpen.
 
Thanks!! Nieuwe zijn besteld.
Als er hier dus iemand interesse heeft in stalen remleidingen van Hel. Heb ze dit jaar gekocht en gemonteerd. Doe maar een bod en misschien komen we er wel uit. Hou er wel rekening mee voor verzending of ophaling dat ik van Belgie ben, van Antwerpen.

Helaas, bij mij gaat er ook een SBK stuur op dus ik moet ook langere hebben :Y
Moest je jouw kuip nog aanpassen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan