Dat soort info heb ik wel ja maar of je het allemaal in de OP moet zetten?
Misschien dat het inderdaad beter is om de OP in één post te kunnen proppen, anders is het topic zo vol.
Wat je zegt over de 6-pots voor posers: het schijnt dat een aantal GSXR1000 rijders Nissin remklauwen van Firestorms gebruiken en betere remprestaties hebben
Daarbij komt ook nog dat de klauwen van de GSXR onderhoudsgevoeliger zijn, praktisch gezien schiet je er wat mij betreft dan weinig mee op.
(Het staat natuurlijk wel heel blits!)
Een forkswap is iets wat ik later misschien wil proberen als ik wat meer sleutelervaring heb. Voor degenen die al wel zover zijn zou een lijst met 1:1 uitwisselbare onderdelen van andere motoren misschien handig zijn, maar de OP gaat dan inderdaad wel heel vol worden...
@Leeke: Als al die andere onderdelen ook nodig zijn loopt een forkswap al teveel in de kosten voor mij...
M.B.T. de motor: Die radiatoren vallen echt niet op zoals je ze hebt gespoten, mooi gedaan!
Laatst bewerkt: