Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen, ik kom weer even binnenvallen.

Mijn Firestorm carrière is na 3 korte maanden waarschijnlijk weer ten einde, blok is aan gort door gesprongen NAKS (Ja ik weet het, dom |( )

Maar goed, de vraag is even hoeveel een '98 VTR met gesneuveld blok ongeveer op zou leveren aan onderdelen, want verder zijn het frame etc. in goede staat.

Reden is dat ik morgen met de dealer ga onderhandelen qua prijs over het hele voorval en wil weten wat ik zou vangen als we er niet uit komen.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen, ik kom weer even binnenvallen.

Mijn Firestorm carrière is na 3 korte maanden waarschijnlijk weer ten einde, blok is aan gort door gesprongen NAKS (Ja ik weet het, dom |( )

Maar goed, de vraag is even hoeveel een '98 VTR met gesneuveld blok ongeveer op zou leveren aan onderdelen, want verder zijn het frame etc. in goede staat.

Reden is dat ik morgen met de dealer ga onderhandelen qua prijs over het hele voorval en wil weten wat ik zou vangen als we er niet uit komen.

Alvast bedankt!

Ik denk dat je de storm beter in onderdelen kunt verkopen. Delen zoals kuipdelen en voorpoten zijn nogal eens gewild.
Via de dealer zul je zo niet veel vangen ben ik bang. Echt concrete bedragen durf ik niet te noemen, maar dat zal ook afhangen wat je eventueel gaat kopen. Voor de "opkoper" zul je tussen de €500,- en €750,- ( schatting) zitten denk ik.

Succes ermee.
 
Rob heeft een hekel aan gele Firestorms want volgens hem zijn ze langzaam ;-) Mocht je er vanaf willen heb ik ook wel interesse. Is de voorste of de achterste nak kapot gegaan?

Edit: hoop dat m'n man niet meeleest *O*
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk in overleg toch besloten om een tweedehands blok er in te laten zetten.
Komen iig wel de nieuwe NAKS-en op, die les heb ik geleerd '(

Verkopen in onderdelen was geen optie, en wat jullie inderdaad aangaven kreeg ik 500 terug voor de motor bij inruil...

Maar goed, waarschijnlijk ben ik deze maand weer terug op de weg en in de tussentijd heb ik een HEIDENSE 600RR 4-in-lijn (heb nu al heimwee _O- )


In ieder geval bedankt voor de tips :}
 
Laatst bewerkt:
Jammer om te horen Richardus, had je de standaard NAKS er nog in zitten? Ik rij zelf ook rond op de VTR met ander blok. De vorige eigenaar had hetzelfde geintje..
 
Jammer om te horen Richardus, had je de standaard NAKS er nog in zitten? Ik rij zelf ook rond op de VTR met ander blok. De vorige eigenaar had hetzelfde geintje..

Standaard NAKS zat er nog in idd, had nog aangeboden om op mijn kosten de verbeterde versie er in te zetten.

"Was niet nodig" :+
 
Laatst bewerkt:
Ook nog eens een vraagje posten. Ondertussen de gear-indicator ingebouwd en de speedohealer die ik al een jaar geleden heb overgekocht van Revelation :$

Nu ben ik begonnen aan de montage van de 19 liter tank. Maar nu ben ik op zoek naar de rubberen lap die je kan zien op volgende foto http://i801.photobucket.com/albums/yy293/darkember8/VTR Firestorm/VTR Maintanence/IMGP3666.jpg

Maar wat is juist de functie van deze rubberen lap? Is dit gewoon rubber of waar kan je dat ergens kopen want diegene die er nu op zit is maar een heel kleine onder de 16 liter tank.

Graag jullie advies..
 
Ook nog eens een vraagje posten. Ondertussen de gear-indicator ingebouwd en de speedohealer die ik al een jaar geleden heb overgekocht van Revelation :$

Nu ben ik begonnen aan de montage van de 19 liter tank. Maar nu ben ik op zoek naar de rubberen lap die je kan zien op volgende foto http://i801.photobucket.com/albums/yy293/darkember8/VTR Firestorm/VTR Maintanence/IMGP3666.jpg

Maar wat is juist de functie van deze rubberen lap? Is dit gewoon rubber of waar kan je dat ergens kopen want diegene die er nu op zit is maar een heel kleine onder de 16 liter tank.

Graag jullie advies..

Heb net ff in het werkplaats handboek gekeken, volgens mij is die lap rubber om te voorkomen dat bij het demonteren van de tank het frame en het subframe en natuurlijk de tank beschadigd. Normaal haal je de schanierende bout eruit, en word er een soort verloopstukje voor in de plaats terug gezet. Dit verloopstukje zorgt er voor zover ik kan zien voor dat de tank verder naar achter scharniert zodat er meer ruimte onstaat om " onder de tank " te kunnen werken. De tank zou dan in principe op het rubber rusten.

Dit is hoe ik het uit het boek kan halen, kan ook een andere functie hebben..
 
Laatst bewerkt:
En heb je enig idee waar ik dit kan kopen en of dit een gewoon rubberen lap is of zijn niet alle rubbers warmtebestendig vermits het toch ook op het kleppendeksel ligt? Sorry voor de vele vragen..
 
Op geen van mijn beide VTRen zit die rubber flap (nog).
Denk dat je ook prima door t leven kan zonder dat ding!
Ik denk meer richting hitteschild voor de benzine kraan overigens

Blij dat je speedohealer toch gaat monteren!
Eigenlijk maar 10 minuten werk he dat ding installeren :)
 
Blij dat je speedohealer toch gaat monteren!
Eigenlijk maar 10 minuten werk he dat ding installeren :)

Yep, vorig jaar 2de nekoperatie, nog een paar ingrepen bij mijn vrouw en voor je het weet, heb je al een jaar niet meer op de motor gezeten. :$
Maar zoals je zei, was inderdaad 10 minuten werk. Nogmaals bedankt. Of hij werkt weet ik nog niet, maar daar twijfel ik niet aan ;)
 
Zo even terug in dit topic, ik zoek een oliekoelertje van een storm omdat ik denk dat ik die pas kan maken op een 7/11 soes project. Ik weet dat die een maat heeft waar ik wel wat mee kan...wie heeft er wat in de aanbieding?
 
Had gister een keer ander vervoer dan de VTR ;)

vin1ol.jpg

sg397b.jpg
 
Gefeliciteerd rambammel, heeft ze JA gezegd?


@cardan
Ik heb wel koelertje over, maar wil eerst zelf eentje vermaken voor mn streetfighter.
Als dat lukt kan je de ander wel hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan