Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kogel is door de kerk... de VTR gaat de verkoop in '(
Nu met de kleine op komst en een cabrio die ik ga invoeren komt dit het beste uit.
Veel te weinig mee gereden de laatste jaren, en ben nu vaker op pad met de Blackbird.

Nu alleen nog kijken of ik hem in onderdelen ga verkopen of als een geheel. Of weer deels terugbouwen naar origineel. Best zonde, met de hele ombouw op SBK stuur nog dik 500 euro aan uitgegeven.

full
 
Van harte Rambabbel! Veel geluk samen!

@sparxx: blijft 1 van de mooiste firestorm die ik langs heb zien komen! Ik zou de blackbird wegdoen... :)
 
De kogel is door de kerk... de VTR gaat de verkoop in '(
Nu met de kleine op komst en een cabrio die ik ga invoeren komt dit het beste uit.
Veel te weinig mee gereden de laatste jaren, en ben nu vaker op pad met de Blackbird.

Nu alleen nog kijken of ik hem in onderdelen ga verkopen of als een geheel. Of weer deels terugbouwen naar origineel. Best zonde, met de hele ombouw op SBK stuur nog dik 500 euro aan uitgegeven.

Sparxx dat had je 2 jaar eerder moeten zeggen :)
Dan had ik hem misschien wel gekocht en was ik zelf niet aan een project begonnen.
Evengoed ben ik zeer benieuwd naar de vraag prijs.
 
Sparxx dat had je 2 jaar eerder moeten zeggen :)
Dan had ik hem misschien wel gekocht en was ik zelf niet aan een project begonnen.
Evengoed ben ik zeer benieuwd naar de vraag prijs.

Haha ja dan had ik hem zeker nog niet verkocht. Heb gisteren een berekening gemaakt. Emotionele waarde niet meegerekend. Alleen de onderdelen los tweedehands verkopen kom ik makkelijk over de 3000 euro. Alleen de belangrijkste onderdelen (voorpoten motorblok schijven etc.). En gezien de markt van 2e hands VTR's ga ik er 3000 euro voor vragen.
 
Van harte Rambabbel! Veel geluk samen!

@sparxx: blijft 1 van de mooiste firestorm die ik langs heb zien komen! Ik zou de blackbird wegdoen... :)

Thnx! Helaas is duo rijden met de VTR nu niet meer mogelijk. En als ik er een tweezitter van zou maken word deze te sportief.
 
Vraagje: wie van jullie heeft ervaring met het stellen van de handmatige Naks, en zou dit eventueel bij mij willen controleren..
Ook voel ik soms een tik in het blok, alsof een cilinder een slag maakt zonder verbranding...meer mensen deze ervaring?
 
@Rambabbel; gefeliciteerd!

@Ronald; de tik is mogelijk backfire, heeft bijna iedere Storm last van in standaard setup, hij mist dan inderdaad effe een slag, sommigen vallen er spontaan van stil bij een laag stationair toerental.
 
Mijn rechter stuurgewichtje blijft er uitdonderen, nu al drie keer ben ik mijn gewichtje kwijt geraken op die wijze. Vastkitten?
 
Laatst bewerkt:
ben vandaag onderweg twee boutjes van mijn tank-vul-opening verloren, zeker losgetrild :-( heeft iemand er nog een paar liggen toevallig?

Nee helaas, denk ook dat niemand die zomaar los heeft.
Zijn redelijk specifiek/rare maat!
Op naar de dealer ben ik bang.

Mijn rechter stuurgewichtje blijft er uitdonderen, nu al drie keer ben ik mijn gewichtje kwijt geraken op die wijze. Vastkitten?

Origineel zit er schroefdraad in de clipons
Als het loskomt zou ik met locktite wat doen, zeker als je hem al een keer verloren bent
Kit werkt natuurlijk ook
 
Mijn rechter stuurgewichtje blijft er uitdonderen, nu al drie keer ben ik mijn gewichtje kwijt geraken op die wijze. Vastkitten?


Heb ik ook regelmatig en toevallig ook rechts last van.
Locktite helpt je een maand of 3 dat ie weer blijft zitten.
Ik controleer hem nu maar regelmatig.
 
@Cool Rider; ik heb mssch nog wat boutjes liggen... zijn het de korte of de lange? Vermoedelijk de korte want die zitten er voor de show, de lange houden echt je tankdop op zijn plaats

edit: heb 3 lange boutjes gevonden...
 
Laatst bewerkt:
@ Leeke: het gaat om lange boutjes, bovenaan dik, onderaan een dunner stuk met schroefdraad, dus ik denk niet alleen voor de show. Wil je me die boutjes verkopen? Zilverkleurig toch?


Heeft iemand toevallig nog een setje hendels liggen (koppeling en rem), zilverkleurig of zwart?
 
Laatst bewerkt:
@Cool Rider; de boutjes stuur ik je wel op als je de verzendkosten betaald ;-)
Stuur maar een PM met je adres, dan geef ik wel door waar je de verzendkosten naar kunt overmaken.

Moet trouwens eens kijken; heb deze nog liggen volgens mij (in zilver kleur, wil ze zelf toch liever in zwart):

full
 
Iemand geïnteresseerd in een Hyperpro CSC stuurdemper voor de VTR? Meervoudig instelbaar (24 clicks). Wil er 225 euro voor hebben.

jgk5sh.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan