Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond maar eens kijken waarom de vtr soms uitvalt vanuit het niets bij het afremmen op de motor & remmen.
De storing treed af en toe op, dus niet elke rit.
Stationair toerental is 1200 en start direct na het uitvallen en loopt niet onregelmatig oid.
Luchtfilter/bougies/klepspeling & syncen is allemaal picobello.
Ook heb ik een x meegemaakt dat na een paar km na het tanken hij erg beroerd liep.
Buiten de vacuumslangen Higgens Technik und Tuning Bereich - Alles rund um die VTR Firestorm und SP1/SP2 , zijn er nog meer dingen waar ik eens naar moet kijken?
Wilde ook eens in de vlotterbakken kijken naar de sproeiers om dat uit te kunnen sluiten.
En wellicht een reinigingsmiddel[forte oid] toevoegen ad tank.
Fiets [1998] heeft denk ik veel stilgestaan omdat de kmstand 18.000 is, wellicht is er iets vervuild.
Iemand wat aanbevelingen waarin ik het wellicht zou kunnen zoeken ?

1200 is gewoon wat aan de lage kant voor een dikke twin (zeker met carbs). Lekker op 1300-1400 rpm zetten.
 
ok, dan gaat het dat worden.
zit nu even in het gips met de rechteronderarm...dus over 3 weken horen jullie of het effect heeft gehad :/
pinkbotje uit de kom geschietseld
Sleutelen en typen is minstens lastig
1 ding is wel zeker nu, bevuild zijn de carbs niet.
Ging daar nl wel vanuit.
Hebben jullie nog extra brandstoffilters geplaatst?
 
Die van mij draait stationair tussen de 1000 en 1100 toeren. Heb afgelopen jaar 1x gehad dat hij afsloeg bij t afremmen. Heb overigens nog niet gekeken of die vacuüm slang al een modificatie heeft gehad.

Gisteren wel de voorpoten verder door de kroonplaten laten zakken. Zit nu op 8 mm onder die borgring. Samen met het verhogen van de achterkant stuurt hij wel lekker hoor! 👍
 
Niks bijzonders te melden maar toch maar even helpen dit topic vol te kletsen! Mocht iemand vandaag op de brommert onderweg zijn... Sterkte :N ... pokke weer...
 
hoe zit het met Dante zijn afgebroken kettingeleidermontageboutje?
Ding er al uit ?
 
ok, dan gaat het dat worden.
zit nu even in het gips met de rechteronderarm...dus over 3 weken horen jullie of het effect heeft gehad :/
pinkbotje uit de kom geschietseld
Sleutelen en typen is minstens lastig
1 ding is wel zeker nu, bevuild zijn de carbs niet.
Ging daar nl wel vanuit.
Hebben jullie nog extra brandstoffilters geplaatst?

Sterkte. Heb 12 weken mijn pols in het gips gehad dus weet wat het is :')

Afgelopen dinsdag ben ik weer geopereerd en is de geplaatste pen weer uit mijn pols gehaald. Zit nu in het verband, mag er woensdag af en met een beetje geluk is dan eindelijk alles weer helemaal klaar (tis gebeurt op 6 oktober vorig jaar |( )
 
ok, dan gaat het dat worden.
zit nu even in het gips met de rechteronderarm...dus over 3 weken horen jullie of het effect heeft gehad :/
pinkbotje uit de kom geschietseld
Sleutelen en typen is minstens lastig
1 ding is wel zeker nu, bevuild zijn de carbs niet.
Ging daar nl wel vanuit.
Hebben jullie nog extra brandstoffilters geplaatst?

Ik neem hem donderdag wel even mee voor een ritje :P
 
@rambabbel,

12 weken is wel erg veel, hier 3 voor een weggeschoten botje.
Terugduwen op zijn plek :X was de oplossing, zelf zag ik de pinnen ook al uit mijn vingertoppen steken :Y
2 man trekken aan je hand/vinger en de derde ramt het botje terug op zijn plek, was dus gezellig druk op de gipskamer.

topic al vol ?
 
Hoop gipsklantjes hier.... Ik ben er gelukkig alweer een paar weken uit. Maar nu zijn mijn armen te kort om te rijden.

Probleem met afslaan, treedt dat voornamelijk op vlak na tanken? Of gewoon random?
 
Laatst bewerkt:
Nu we het toch over de toeren hebben en het uitvallen...

Toen ik de motor net had gekocht viel hij nog wel eens uit als ik stil stond.. Nu de kleppen gesteld zijn en de handmatige kettingspanners erin zitten heb ik er geen last meer van, verder niks gedaan aan de carburateurs :)
 
Nu we het toch over de toeren hebben en het uitvallen...

Toen ik de motor net had gekocht viel hij nog wel eens uit als ik stil stond.. Nu de kleppen gesteld zijn en de handmatige kettingspanners erin zitten heb ik er geen last meer van, verder niks gedaan aan de carburateurs :)

Geen carburateurs gesynchroniseerd na het kleppen stellen :?
Ben je altijd van het halve werk? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan