Realroadracing foto 2004

Realroadracing foto 2004.

  • Cookstown

    Stemmen: 4 7,3%
  • Ian Lougher

    Stemmen: 1 1,8%
  • Kells

    Stemmen: 2 3,6%
  • Mid Antrim

    Stemmen: 19 34,5%
  • Guy Martin

    Stemmen: 22 40,0%
  • Ballacrye

    Stemmen: 1 1,8%
  • Dundalk

    Stemmen: 4 7,3%
  • Ulster GP

    Stemmen: 2 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    55

IOM TT

MF veteraan
19 feb 2004
1.729
0
...het Realroadracing 2004 seizoen is weer ten einde...er zijn dit jaar weer vele mooie foto's te bewonderen geweest van de races aldaar...ik heb mijn fotobestand van dit jaar nog eens doorgenomen en heb hierbij een keuze gemaakt van acht foto's waarbij ik denk dat ze iets extra's hebben...ik zou willen vragen je voorkeur via de poll voor een bepaalde foto uit te spreken...
 
...Cookstown...

full
 
...dit zijn ze...heb nogal een schifting moeten aanbrengen om tot deze acht te kunnen komen...mijn persoonlijk toppers zijn die van de luchtinhaal-actie van Martin Finnegan op Mid Antrim en de afgemeten foto van Guy Martin op Scarborough, waarbij ik mijn persoonlijke stem voor de laatste zal gaan uitbrengen...
 
Erug mooi foto's! :} Maar wat is het verhaal achter die foto van Kells? Door zijn vering bij het neerkomen of zoiets?

Heb zelf gestemd op Guy Martin, want dat vind ik toch wel een erg mooie en aparte foto...
 
Erug mooi foto's! :} Maar wat is het verhaal achter die foto van Kells? Door zijn vering bij het neerkomen of zoiets?

Heb zelf gestemd op Guy Martin, want dat vind ik toch wel een erg mooie en aparte foto...

...klopt...ze vliegen daar een eind door de lucht om dan weer vol in veren te landen... })
 
Krijg er de kriebels van!!Prachtig allemaal :}
oh ja : mid antrim :P
 
Laatst bewerkt:
162 geregistreerde gebruikers (15 verborgen) en 223 gasten

...ieder z'n hobby...maar eeeeeh 10 stemmen... :? |(
 
Die Martin Finnegan staat op 3 foto's.Hij rijdt zo te zien ook als een bezetene.
Bij foto Cookstown is hij helemaal los van zijn zadel;Bij foto Mid Antrim vliegt'ie lekker dwars en bij foto Dundalk heeft hij heel zijn bovenlichaam nodig om het zaakie in het juiste spoor te houden.Maar ja ... hij moet ook stevig compenseren voor het merk waar hij voor rijdt!! *D

Complimenten voor deze schitterende Realroadracing foto's
Mijn favoriet Dundalk.
 
Mijn stem ging naar Guy Martin de grasmaaier :} Voor mij geeft deze foto echt aan hoe verschrikkelijk die gasten op the edge rijden :} :}
 
Die Martin Finnegan staat op 3 foto's.Hij rijdt zo te zien ook als een bezetene.
Bij foto Cookstown is hij helemaal los van zijn zadel;Bij foto Mid Antrim vliegt'ie lekker dwars en bij foto Dundalk heeft hij heel zijn bovenlichaam nodig om het zaakie in het juiste spoor te houden.Maar ja ... hij moet ook stevig compenseren voor het merk waar hij voor rijdt!! *D

Complimenten voor deze schitterende Realroadracing foto's
Mijn favoriet Dundalk.

...Martin Finnegan rules... })

full
 
...maakt niet uit joh...sukses morgen tussen Trois-Ponts en Vielsalm... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan