Realroadracing

Gave filmpiessssss :9~

full
 
Doen die gasten nou ook nog wat anders voor de kost?

Ik zou het echt fantastisch vinden als ik daar mijn FULLTIME JOB van zou kunnen maken! De lange rechte stukken hebben een uitloopstrook en waar je schuin zit ligt de snelheid niet al te bijzonder hoog als je kijkt bij de Cookstown 100.

Bij de Northwest 200 is het gedeelte na de start wel levensgevaarlijk vind ik zelf.
 
Laatst bewerkt:
Super *O* *O* *O* je kan daar een hoop vinden :Y voor de supermotard liefhebbers moet je even supermoto in tikken dan krijg je het hele seizoen van het AMA supermoto :W
 
...niks geen supermoto, realroadracing rules hierrrrrrrrrrr... })
 
...even andere bril opdoen geloof ik, dit topic gaat over realroadracing en niet over supermoto...supermoto suckssssssssssssssssssssssss... })

...realroadracing rulesssssssssssssssssssssssssssssssss... 8-)
 
:}

real road racing is gewoon mooi, ook supermotards :P

zal alleen weinig filmpies tegen komen met sjoppers

:+
 
...op een enkeling na heeft iedereen naast het racen aldaar een normale 40 uurs baan...
Ryan Farquhar is één van de weinige die aan het racen een fulltime baan heeft. Maar zoals hij zelf zegt 'If I have a bad season, I have no wages.' Hij wordt alleen betaalt als hij wint en van prijzen geld.

Martin Finnegan werkt s'winters op een graafmachine.

Darran Lindsay heeft een eigen bedrijfje , net als Nigel John (monteur)

Maar wat ik vragen wou, heeft er iemand foto's en/of videobeelden van de 'flying doctors' die op supersport motoren achter het veld aanrijden om indien nodig de eerste hulp te verlenen?
 
Vette actie hoor.

Maar even tussen door.
Supermotard is meer sport dan dat road racing. :Y
Als ik zou moeten kiezen word het toch wel SM.
Niet dat er iets mis is met roadracing.
Maar elke gek z'n gebrek. :)
 
Ryan Farquhar is één van de weinige die aan het racen een fulltime baan heeft. Maar zoals hij zelf zegt 'If I have a bad season, I have no wages.' Hij wordt alleen betaalt als hij wint en van prijzen geld.

Martin Finnegan werkt s'winters op een graafmachine.

Darran Lindsay heeft een eigen bedrijfje , net als Nigel John (monteur)

Maar wat ik vragen wou, heeft er iemand foto's en/of videobeelden van de 'flying doctors' die op supersport motoren achter het veld aanrijden om indien nodig de eerste hulp te verlenen?

...dit verhaal klopt, alleen heeft Martin Finnegan sinds vorig jaar een eigen motorbedrijfje...

full


...een traveling marshall bij Sulby Bridge, Superbike Race TT 2006...
 
...dit verhaal klopt, alleen heeft Martin Finnegan sinds vorig jaar een eigen motorbedrijfje...

(Afbeelding)

...een traveling marshall bij Sulby Bridge, Superbike Race TT 2006...
Thnx voor de foto en info.
Zo'n traveling marshall is dat het zelfde als zo'n doctor want ik heb ook plaatjes gezien dat ze met tassen om de heupen etc reden (trouwens ook op cbr1000rr's is dat toeval of sponsering?) Ze schijnen overigens aardig hard rond te gaan.
 
Kunnen er meer foto's van TT 2006 gepost worden? Zou ik erg leuk vinden! :)

HINT: het zal vast wel opgevallen zijn a.h.v. mijn nickname, die is McGuinness....

Ik ben fan van John McGuinness! :)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan