Rear View Camera

Een filmpje van bijna 4 minuten om te laten zien dat je een schermpje hebt voor je achteruitzicht??

Must be spam!
 
t'is geen spam ...met de orginele spiegels zie je bijna niets wat achter je gebeurd...en ik dacht dat dit wel een goedkope manier om het probleem op te lossen.
 
Leuk voor erbij, maar geen volledig alternatief voor de spiegels. Alhoewel je met over je schouders kijken ook nog wel een eind komt.

Hoe is het scherm in de zon? En verder IPX7?
 
Je kunt ook andere spiegels pakken natuurlijk :P

Persoonlijk vind ik het niet zo heel interessant wat er allemaal achter me gebeurt, op de belangrijke punten (afdraaien, stilstaan etc.) kijk ik toch in m'n spiegels en daarna direct in de dode hoek.

Daarnaast zou ik zo'n camera niet helemaal vertrouwen, en de dode hoek moet je toch blijven controleren aan de kijkhoek te zien.

Bovendien moet je weer rekening houden met het vertekenende beeld van de camera t.o.v. de spiegels.
 
Laatst bewerkt:
Een filmpje van bijna 4 minuten om te laten zien dat je een schermpje hebt voor je achteruitzicht??

Must be spam!

Dan heb je bijna 4 minuten het filmpje niet gekeken denk ik?
Of lees je geen engels?

Korte vertaling: onder verschillende omstandigheden laten zien hoe de camera/scherm reageren in donker en licht enz enz..

Vind het niet eens zo gek, in de auto check je (ik) toch het eerste/meeste je spiegel aan het voorraam en pas bij een echte wijziging van rijbaan etc de rest. Je hebt het niet nodig maar toch als je van gadgets houdt voor dat geld hoef je het niet te laten

O hier de korte versie voor jou :+
!
 
Laatst bewerkt:
dealextreme.com

Niet bedoeld als spam, gewoon een handige website in hongkong die dat soort spul goedkoop aanbiedt.

ik heb het over een fatsoenlijke camera.

Er zijn wel van die keychain 720P cams die ook continues loop opnemen, maar die hebben geen video out
 
nope, een toepassingsidee voor bij een andere hobby.

en daarbij is t wel een leuk idee om gewoon te kunnen klooien met elektriciteit en camera's
 
Net t filmpje gezien, ik zou helemaal lijp worden .
Ik doe alles met omkijken,nee spiegels heb ik niet want die gaan alleen maar stuk
 
Moet wel L / R spiegeling functie in zitten.
Oplossing voor een probleem dat ik niet heb.

Er zijn ook helmen met ingebouwde spiegel. (hoef ik ook niet)

Dode hoek lampje zou ik wel weer nuttig vinden..
 
ik zat aan te denken om op m'n RC51 een Rear view Camera te installeren ...de totale kosten voor een camera en monitor zullen ongeveer 50 dollar zijn.

Zo dat ik het verkeer achter me een beetje beter in de gaten kan houden....wat denken jullie er van.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zA609PGcvGs
In de auto lijkt het me handig voor bijv inparkeren.

Op de motor lijkt me het een te grote afleiding. Gewoon met dusdanige snelheid rijden dat de kans dat er iets achterop komt klein is, alles wat dan nog van achter komt rijdt zelf met hoge snelheid en let vaak dus al veel beter op. (Ok, hier hebben we het over europa, weet niet of dat in USA ook opgaat...)

En, hoe zit het met waterdichtheid? Trillingen?
 
En, hoe zit het met waterdichtheid? Trillingen?

als het hard gaat regenen ..dan doe je er een ziplock zakje er om heen....en voor de trillingen ..ik heb op m'n andere motor een auto navigatie...en dat ding doet het al 3 jaar zonder problemen...en dat ding is ook niet gemaakt voor op de motor.
 
Laatst bewerkt:
als het hard gaat regenen ..dan doe je er een ziplock zakje er om heen....en voor de trillingen ..ik heb op m'n andere motor een auto navigatie...en dat ding doet het al 3 jaar zonder problemen...en dat ding is ook niet gemaakt voor op de motor.
En dat op amerikaanse wegen, goeie navigatie!


:+
 
goeie navigatie!


:+

ik kan je wel vertellen..ik ben al een keertje bij ons achter het huis verdwaald met de 4 wheeler......m'n 4 wheeler kwam vast te zitten in de swamp ...en het heeft me bijna 2 uur geduurd om weer thuis te komen ...terwijl ik maar een kilometer van huis was....nooit ga ik meer weg zonder navigatie en pistool...er zitten te veel wilde dieren bij ons in de buurt.
 
Hmmz leuk idee maar ik kan prima vooruit met twee stomme spiegels waar ik maar half zicht op heb en dit werkt (voor mij iig) erg verwarrend als ik het filmpje zo zie :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan