Rear View Camera

Ik vind het een heel goed idee.
Heb geen zin in ver uitstekende spiegels en wil toch echt wel weten wat er achter mn gebeurt..
Het is echter idd wel nodig om L/R te spiegelen, want anders wordt het eerder minder dan meer veilig.
 
Lijkt me wel wat. Als er iemand wat gaat bestellen doe ik graag mee!

:^

De spiegels op een Mille zijn gewoonweg ruk, dus dit is wel leuk om eens te proberen.
Lukt het niet, dan kun je er nog vele andere toepassingen voor verzinnen. :)
 
Ik vind trouwens dat er redelijk negatief gereageerd wordt in dit topic.
Zo vreemd is het idee niet lijkt me... :?
 
Ik vind trouwens dat er redelijk negatief gereageerd wordt in dit topic.
Zo vreemd is het idee niet lijkt me... :?

das omdat er buiten het boekje gedacht wordt.
en daar kunnen er een hoop niet tegen.

die zien nog zelfs graag dat ze de motor moeten aanrennen en het brilletje over de ogen moeten trekken.
 
In een hoop topics word je dood gegooid met allerlei camera's en dan komt er eentje voorbij van 15 euro waar je ook echt wat aan hebt en iedereen is er opeens op tegen :?

Zou je er ook iets tussen kunnen zetten zodat je kan opnemen?
 
In een hoop topics word je dood gegooid met allerlei camera's en dan komt er eentje voorbij van 15 euro waar je ook echt wat aan hebt en iedereen is er opeens op tegen :?

Zou je er ook iets tussen kunnen zetten zodat je kan opnemen?

uiteraard kan d'r wel iets van een simpele data recorder tussen.
 
ik kan je wel vertellen..ik ben al een keertje bij ons achter het huis verdwaald met de 4 wheeler......m'n 4 wheeler kwam vast te zitten in de swamp ...en het heeft me bijna 2 uur geduurd om weer thuis te komen ...terwijl ik maar een kilometer van huis was....nooit ga ik meer weg zonder navigatie en pistool...er zitten te veel wilde dieren bij ons in de buurt.
Geef je geen ongelijk :Y

Pistool trouwens _O- USA! USA! USA :+ Lijkt me hier ook wel een strak plan. Geen wilde dieren maar wel ontzettend veel hersendoden die zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen in het verkeer. Ben zo benieuwd wat zo'n autotje nou doet als je de bestuurders hersenen over de bijrijdersstoel laat vliegen.....
Geen jachtgeweer trouwens?
 
Het zegt me helemaal niks als ik eerlijk ben maar als ik zo naar de plaatjes kijk die google geeft dan lijkt het op wat de gemiddelde amerikaan in zijn achterzak heeft zitten als ie boodschappen gaat doen :+

Wat voor soort wild heb je in de buurt daar zoal?
 
Wow, swamp.. lijkt me denk ik een van de engste vormen van land om in te lopen...

Beren daar en tegen zijn wel weer vet... heb je dan ook altijd bear-repellant bij je? Zo'n extra sterke pepperspray?
Wij hadden destijds ook van een kennis een soort gun gekregen waar je mee in de lucht schoot die dan een soort granaat liet afgaan met zo'n absurde knal dat elke beer in de omgeving er heel hard van door ging (liet ie even zien midden in een grote stad _O- "No officer, just showing my friends from EUROPE!! what to do when they encounter a bear!" "Alright, well that's the right thing to do! Just don't shoot that thing here in the city again please" _O-
 
Vind het wel een leuk dingetje. Heb er zelf ook wel eens over zitten denken, en dan geen spiegels er op. Weet niet of het voor de wet ook mag eigenlijk.

Ik vind het vooral handig ivm m'n paranoide checken voor politie of in de file. Dan gaat het toch om wat er echt achter je gebeurt. In de file vind ik een spiegel altijd erg veel beweging, meer dan ik maken wil. En het is vanachter je kuipruitje op wat illegalere snelheden wel lekker om gewoon even in het schermpje te kijken. Maar goed ik zou het toch niet kopen, ik snap wel dat je het zou willen maar het voordeel voor mij is de marginaal.
 
Ik zou het pertinent niet doen. Leid alleen maar af.


Wat een Bull .......Camera op de Motor leid ook af - Navigatie op de motor Leid ook af - naar andere motors kijken leid ook af - onderweg naar mooie meisjes kijken leid ook af ...zo kunnen we nog wel even doorgaan.
 
Wat een Bull .......Camera op de Motor leid ook af - Navigatie op de motor Leid ook af - naar andere motors kijken leid ook af - onderweg naar mooie meisjes kijken leid ook af ...zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Je zegt het zelf...???
Je gaat de hele tijd op dat schermpje loeren en je hebt geen oog meer voor je omgeving. Behalve voor mooie vrouwen, dusssss.... je hebt inderdaad gelijk. Mooie vrouwen leiden ook af.. :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan