Rear View Camera

ik kan hem altijd vragen om met priority flat rate mail te versturen,,,je kunt dan verscheidene monitors in 1 box versturen voor de zelfde verzendkosten.

en dan kan ik ze door sturen naar nederland.
 
Laatst bewerkt:
Wie wil er nou weten wat er achter hem is te zien? Daar ben je toch al geweest?

Vóór je, daar gebeurt het.
 
Nog meer afleiding? Ik houdt me liever bezig met rijden. Als ik wil weten of er iemand achter me zit kijk ik wel in mijn spiegels, zie je meer dan genoeg in. En als ze echt vervelend zijn geef ik gewoon een dot gas.
 
lijkt mij wel makkelijk.

alleen ben k bang met snachts rijden dat je toch nog verblind word door het licht vaan dat schermpje.
helemaal als het een hele donkere weg is.
 
Een achteruit kijk camera op de motor. Sorry maar ik vind het onzinnig en dat leidt alleen maar af. Op een vrachtwagen, wel handig denk voor het achteruit rijden. Ik kijk gewoon in mijn spiegels. Ik heb de zumo 550 onder de snelheidsmeter zitten zodat ik in 1 oogopslag alle info heb die ik nodig heb en zo min mogelijk afleiding van het rijden. Daarom ook speakers in de helm om de gesproken navi te horen zodat ik minder op het scherm hoef te kijken. Dan kan je echt bezig zijn met het verkeer en je daar op focussen. Truus vertelt je wel waar je naar toe moet. Dat is een betere inverstering als zo'n camera aan de achterkant.
 
Laatst bewerkt:
Wat een bullshit. Als je hem bij je tellers plaatst zie je ook alle info in 1x. Gelukkig is niemand verplicht om het te kopen dus wie het niks vind :W
 
Er zitten spiegels op je motor en als je ze goed afsteld kan je prima zien wat er achter je gebeurd. Wat er voor je gebeurd is veel interesanter. Ik vind die camera onzin. :W
 
Laatst bewerkt:
Er zitten spiegels op je motor en als je ze goed afsteld kan je prima zien wat er achter je gebeurd. Wat er voor je gebeurd is veel interesanter. Ik vind die camera onzin. :W

_O-

Duidelijk een gevalletje BMW-rijder. :P

Veel racers hebben spiegels waar je echt niets in ziet.
Op mijn RSV bijvoorbeeld moet ik eerst met mijn hoofd naar beneden halen om vervolgens in de spiegel tegen mijn armen aan te kijken. :')
 
Laatst bewerkt:
_O-

Duidelijk een gevalletje BMW-rijder. :P

Veel racers hebben spiegels waar je echt niets in ziet.
Op mijn RSV bijvoorbeeld moet ik eerst met mijn hoofd naar beneden halen om vervolgens in de spiegel tegen mijn armen aan te kijken. :')

Misschien wordt het dan eens tijd voor een fatsoenlijke motor met spiegels waar je wel iets in ziet. Dat is namelijk best handig op de openbare weg. Mijn spiegels zijn niet van bmw maar van touratech. :W

:+
 
Laatst bewerkt:
Misschien wordt het dan eens tijd voor een fatsoenlijke motor met spiegels waar je wel iets in ziet. Dat is namelijk best handig op de openbare weg. Mijn spiegels zijn niet van bmw maar van touratech. :W

Ah ik heb op je pikkie getrapt. :P
 
Het enige wat ik zie in mijn spiegels zijn mijn ellebogen. Moet eerst mijn armen naar binnen vouwen om wat te kunnen zien.

Ohja, 1 pitter is voor mietjes :+
 
Camera op motor. Waar plaats je die? Terhoogte van het achterlicht. Dus pak weg 80cm boven wegdek. Als de weg achter je leeg is zie je de hele weg, echter als er een auto achter je zit dan zie je de grill of motorkap! Een lege weg hoeft ik niet te zien en als een auto dicht achter je zit weet je dat ook zonder camera! Een goed verkeersregels zal je dus niet krijgen of je moet een mast op de motor plaatsen zodat camera minimaal 2 meter boven het wegdek hangt. Nee hoe leuk het speeltje ook is ik hou het bij spiegels
 
Het enige wat ik zie in mijn spiegels zijn mijn ellebogen. Moet eerst mijn armen naar binnen vouwen om wat te kunnen zien.

Ohja, 1 pitter is voor mietjes :+

Dat lijkt me erg praktisch. Net zo praktisch als een race zithouding op de openbare weg en een motor die pas lekker rijdt als je te hard rijdt. Maar goed ieder zijn ding. :+


Ik ben gelukkig in goed gezelschap met de andere 1 pitter mietjes. 8-)

_JAN9626.jpg


Ik hou er nu over op, ik vind zo'n camera onzinnig maar als je idd niks ziet in je spiegels moet je wat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan