rebelske rules!!

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Ik wilde al een tijd een leren pak kopen. Eerst op de beurs gekeken, maar daar niets gekocht.

Daarna naar safe in amsterdam gegaan en goed geholpen. Maar daar hadden ze mijn kleuren niet. Wel in zoetermeer. Dus zaterdag maar even naar zoetermeer gegaan. Vriendelijk en deskundig geholpen door ..... Rebelske van hiero (het forum dus) en daarna mijn pak maar even gepast. Was vriendelijk apart gelegd en na een pasbeurt heb ik het pak maar gelijk aangehouden. Het was heerlijk weer, maar het reed niet echt prettig (tanktas op een r6 met die klote wind zuigt!!).

Wel nog de hele dag gereden. Zondag natuurlijk ook, maar toen met mijn vriendin achterop naar Tholen.

Daarna nog even in ettenleur wezen kloten. Het voelt wel een stuk veiliger met dat leer om je heen. Textiel is niet zo lekker.

Knietje komt nu wel lekker bij de grond, en ook de andere leuke dingen (tankzitten, beentjes over de kuip e.d.) gaan een stuk leuker.

Wel bijna de politie achter me aan gehad, maar ik was alweer rustig onderweg naar huis.

Nu nog laarzen kopen en het is helemaal af. Ik ga donderdagavond even kijken naar alpinestars. Die hadden ze niet meer in zoetermeer in mijn maat, maar wel in .... Amsterdam. Dus maar weer even terug.
 
edit :
aaaaaaaah , goed geholpen , ok , dat verklaart een hoop.

[me]Investig8or snapt het al wat beter :P
[/me]


Pics?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 07 april 2003 17:20 schreef Investig8or het volgende:
and your point is????

tis Investig8or even onduidelijk waarom rebelske nou precies ruled....

Hij is goed geholpen door haar, en daarom ruled ze....

Dat is zijn point denk ik.

Vind het een beetje een negatieve reaktie.....maar goed.
 
ik denk dat iemand mij verkeerd begrepen heeft en dat iemand mij goed begrepen heeft. Je mag zelf uitzoeken wie het was.

Rebelske heeft me gewoon goed geholpen en we hebben leuk zitten praten over motoren, races, het forum e.d.

kvond het gewoon leuk om een forummer tegen te komen in het wild.
 
ik denk dat iemand mij verkeerd begrepen heeft en dat iemand mij goed begrepen heeft. Je mag zelf uitzoeken wie het was.

Rebelske heeft me gewoon goed geholpen en we hebben leuk zitten praten over motoren, races, het forum e.d.

kvond het gewoon leuk om een forummer tegen te komen in het wild.

Is ook leuk (denk ik......) ;)
 
Hm, kom je vaker in Etten-Leur? Wat rij je dan? Waaraan ben je te herkennen? Heb je ook een MF-sticker op je kentekenplaat :?

Woon zelf in Etten-Leur en zoveel motorrijders zie ik er nou ook weer niet.
 
mijn meissie haar moeder (oftewel mijn aanstaande ex-schoonmoeder) woont daar en we komen er regelmatig. Meestal gaat mijn vriendin er eerder heen met mijn auto en moet ik dan maar op de motor komen (ach wat erg voor je jochie!!).

Voor de rest kun je er leuk racen, vooral tussen de 2 rotondes bij afslag etten leur west en dan bij de shell. Bij dat nieuwe industrieterrein. Je kunt er flink snelheid maken en leuke bochtjes draaien.
 
:) :) :) :) :) :) :)
Altijd leuk om te horen dat als je je best doet, dat ook nog eens gewaardeerd wordt. :) :) Nog succes met je laarzen. En jij was een leuke klant ;)
 
zondag nog hard gewerkt :9

Ik heb schitterend gereden, en het was mooooooi in Tholen!!

Ik ben wel om 7.00 uur wakker geworden om de race te kijken op eurosport. Dat hebben we niet in Amsterdam (lang leve UPC!!!), maar ik was gelukkig in etten-leur.
 
:) :) :) :) :) :) :)
Altijd leuk om te horen dat als je je best doet, dat ook nog eens gewaardeerd wordt. :) :) Nog succes met je laarzen. En jij was een leuke klant ;)

Volgens mij.........

smlove2.gif


remykiss.gif





;)
 
Nou dan moet ik daar ook maar es gaan kijken voor mijn leren pak :)

leuk man dat je zo blij bent :)
 
als ik een heel eind ga rijden, genoeg opbergruimte meeneem, een nieuw pak aanschaf en dan ook nog naar een wheelydag toe ga dan neem ik natuurlijk wel mijn schitterende voor kerst gekregen (van mezelf) digitale camera mee zou je denken..... eeeuuhhmm vergeten dus!!

Volgende keer beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan